آراد برندینگ

اره نواری کوچک کرمان

اره نواری کوچک کرمان

یکی از پر کاربرد ترین دستگاههای صنعتی دستگاه اره نواری با ورق ضد زنگ می باشد که امروزه انواع جدید آن در ابعاد بزرگ و کوچک به بازار عرضه می شود و مورد استفاده کارگاه های بزرگ و کوچک مختلف و صنایع مختلف قرار می گیرد که بسیار دستگاه مهم و کاربردی ای می باشد.

کار اره نواری به صورت برش سرد انجام می شود و به این دلیل که کار با این دستگاه ساده می باشد و دقت آن تقریبا مناسب و قابل قبول است مناسب کارگاه های مختلف می باشد و بسیاری از افراد برای برش قطعه های خام صنعتی خود از این دستگاه استفاده می کنند.

اره نواری کوچک کرمان

مجموعه آراد برندینگ با سالها تجربه در تولید و عرضه انواع اره نواری برای انواع چوب گردو و راش و سعی بر این دارد تا بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را به بازار عرضه نماید تا رضایت مشتریان خود را جلب کند بدین رو سعی کرده که هزینه بسیار مقرون به صرفه ای را برای دستگاه های خود در نظر بگیرد تا مشتریان توان خرید تعداد بیشتر را داشته باشند.

برای خرید ارین دستگاه ها به صورت اینترنتی فرم درج شده در سایت را پر نموده و منتظر بمانید در اولین فرصت همکاران ما در مجموعه با شما ارتباط بگیرند و سفارش شما را ثبت نمایند و پاسخگوی سوالات شما در رابطه با اره نواریها باشند.

اره نواری تبریز

برای خرید و تهیه یک اره نواری در شهر تبریز بهتر است که از جاهای معتبر خریدتان را انجام داده و از آنها مشاوره بگیرید زیرا مدلهای بسیار زیادی وجود دارد شما بهتر است بر اساس نیاز خود آن را تهیه نمایید.نکاتی مانند نوع فریمی که دستگاه دارا می باشد، قابلیت تغذیه نمودن ماده و غیره چند مورد از تمام مواردی است که شما باید به آن توجه نمایید.برای خرید این اره ها قطعا گزینه های بسیار زیادی روبه روی شما قرار می گیرد که شما برای یک انتخاب درست نیاز به مشاوره خوب دارید تا هزینه اضافی نکرده تا دستگاهی را خریداری نمایید که اصلا برای شما مصرف خاصی ندارد، بدین رو اول باید با کار آن دستگاه آشنا شوید و سپس انتخاب کنید.

 

اره نواری کوچک کرمان

بعضی از علاقمندان به کار نجاری همچون تخت و کمد به دنبال اره نواری در شهر کرمان می باشند که ما در اینجا دو نوع از انواع مدلهای این دستگاه را به شما معرفی می نماییم تا انتخاب راحتتری داشته باشید. دستگاه اره نواری کرمان به دو صورت افقی و عمودی تولید شده اند که هر کدام از آنها کار مخصوص به خود را انجام می دهند و با یکدیگر متفاوت می باشد اگرچه شباهتهایی نیز دارند اما منظور ما کار تخصصی می باشد. هر دوی آنها می توانند قطعات را برش بدهند اما نحوه برشها در آنها متفاوت است، برای برشهای هلال مانند که در نجاریها به کار می رود بهتر است از اره های عمودی استفاده نمود که هم می تواند ابزار را به صورت منحنی برش دهد و هم می تواند سوراخهایی را بر روی آن ایجاد نماید.

اره نواری کوچک

به دلیل کارایی و عملکرد بسیار خوب و مناسب اره نواری از انواع کوچک آن در کارگاه های کوچک تولیدی و صنعتی استفاده می کنند، قیمت مناسب در برابر کیفیت و راندمان اره نواری باعث شده تا همه افرادی که کارگاه صنعتی دارند به فکر خرید این وسیله ارزشمند باشند و از آن استفاده کنند.

به عنوان مثال در صنعت برای برش انواع فلزات، در صنایع نساجی برای برش چرم و پارچه های مختلف، در صنعت ساختمان سازی برای برش سنگ، شیشه و انواع لاستیک، در صنایع بهداشتی برای برش دادن دستمال کاغذی کارتن و مقوا و غیره استفاده می شود و کاربردهای فراوانی دارد.

 

اره نواری کوچک کرمان

امروزه در تمامی کشورهای پیشرفته از انواع مدرن دستگاه اره نواری کوچک در صنعتهای مختلف استفاده می شود که نشان می دهد این وسیله صنعتی چه کاربرد مفیدی در صنایع مختلف دارد، به ویژه فولاد و فلز که به راحتی قطعه های فولادی را برش می دهد و وقت کمی از ما می گیرد.

جالب است بدانید که دستگاه اره نواری برای اولین بار در سال 1808 در کشور انگلستان اختراع و ساخته شد و در ابتدا برای بریدن قطعات چوب از آن استفاده می کردند، اما بعدا با ساختن تیغ اره های الماسه برای برش انواع فلزات مانند فولاد، آلومینیوم، برنج و مس استفاده میشد و می شود.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا