آراد برندینگ

دزدگیر ماشین تصویری ماجیکار مشهد

دزدگیر ماشین تصویری ماجیکار مشهد

برای حفظ و نگه داری بهتر خودرو ها و جلوگیری از سرقت آن ها توسط سارقان، بهتر است علاوه بر قفل کردن خودرو با سوئیچ و قفل فرمان، از یک دزدگیر نیز برای افزایش امنیت آن استفاده نماییم و به این ترتیب خیال خود را راحت تر کنیم.

دزدگیر های موجود در بازار در برند های بسیار مختلفی وجود دارند که یکی از بهترین این برند ها ماجیکار می باشد که توانسته است با ارائه ی محصولاتی با کیفیت و بروز و همچنین دارای قیمتی بسیار مناسب نسبت به سایر برند ها، بازار فروش بسیار مناسبی را در کشور کسب نماید اگر مایل به شناخت بیشتر ویژگی های منحصر به فرد این دزدگیر ها هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا به مقالات مرتبط ما در سایت آراد برندینگ مراجعه نمایید.

دزدگیر ماشین تصویری ماجیکار مشهد

دزدگیر ماجیکار خودرو مدل 665 یکی از بهترین انواع دزدگیر های موجود در بازار است که با قیمت عالی به فروش می رسد شما می توانید برای افزایش امنیت خودروی خود از آن بهره ببرید.

خودرو ها از جمله دارایی هایی هستند که وجودشان تقریباً در هر خانه ای ضروری است تا در مواقع لزوم بتوان به راحتی از جایی به جای دیگر رفت و آمد نمود.

برای آشنایی بیشتر با شرایط خرید دزدگیر ماجیکار مدل ۶۶۵ و سایر ویژگی های آن می توانید تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید و اطلاعات خود را در مورد این محصول افزایش داده و با آگاهی بیشتر به خرید بپردازید.

دزدگیر ماجیکار تصویری

دزدگیر در انواع مکان ها قابلیت استفاده دارد دارای تنظیمات ویژه و قطعاتی ویژه است ایمنی بسیار خوبی دارد از بهترین نوع فلز اصل و ضد زنگ ساخته می‌شوند و به دلیل مزیت های ویژه و منحصر به فرد محصولی صادراتی نیز به شمار می روند، دزدگیرها بسیار با دوام و محکم می باشند، در برابر انواع فشارها استحکام بالایی داشته و در شرایط دمایی با آب و هوای مختلف، در برابر انواع ضربات و برخورد اجسام مختلف نیز مقاومت حداکثری از خود نشان داده و دچار آسیب نمی‌شوند.

این دزدگیرها بسیار مورد تایید و استاندارد هستند، دارای اندازه و ابعاد متنوع است و در سایز و اندازه های مختلف مناسب انواع مصارف ساخته می‌شوند، ابعاد آن ها استاندارد است و بسته به نوع کاربرد می توان از اندازه های مختلف دزدگیر استفاده کرد.

دزدگیر ماشین تصویری ماجیکار مشهد

در خصوص دزدگیر ماجیکار تصویری باید بدانید که به راحتی درب هر ماشینی را باز و بسته می کند و هر وسیله ای که دارای قفل مرکزی می باشد از این وسیله می تواند استفاده کند و با کمی هزینه بیشتر می توان شیشه های ماشین با دستگاه پاور شیشه بالابر را هم به آن متصل نمود که بسیار برای حفظ امنیت وسیله مفید می باشد و زمانی که دکمه قفل دزدگیر با عکس قفل را می زنید چهار درب قفل شده و اگر شیشه های پایین باشد به بالا می رود.

این دزدگیرها به دلیل جنس باکیفیت و ممتاز در برابر انواع آسیب ها و ضربات مکانیکی بالاترین مقاومت را داشته و دچار شکستگی و آسیب نمی شوند، به صورت مخصوص و ویژه با اشکال مختلف ارائه می شوند، در مدل های مختلف تولید می شوند، دوام و استحکام فوق العاده بالایی دارند، انواع و اقسام مختلفی با کاربردهای گوناگون دارند.

دزدگیر ماشین مشهد

 در زمان خرید ماشین سنگین یکی ازدغدغه های اصلی هر فردی خرید دزدگیر مناسب برای خودرو می باشد دزدگیر ماشین مشهد از انواع دزدگیرهای با کیفیت است.

دزدگیر در سه مدل ساده، تصویری و سیم کارتی می باشد که از خصوصیات دزدگیر ساده می توان گفت این دزدگیر را سارقان کاملا با قطع کردن آن آشنا هستند و تنها کاری که می کند به محض  برخورد ضربه و یا باز نمودن درب ماشین صدای آژیر می دهد و مسئله جالب اینجاست هیچ گونه فرقی بین صدای آژیرها در دزدگیرهای ساده نیست  و اینکه مشخص نمی شود صدا از ماشین شماست یا کسی دیگر مگر این که خودت کنار ماشین خود ایستاده باشی تا ببینی که صدا از ضربه ای بوده که به ماشین خورده یا گربه ای روی کاپوپ رفته به طور کلی سیستم مناسبی برای ماشین نیست.

دزدگیر ماشین تصویری ماجیکار مشهد

همان طور که می دانید دزدگیر ماشین مشهد از بهترین نوع دزدگیر است  و از ویژگیهای آن نسبت به نوع ساده می توان گفت تمامی اتفاقاتی که در خودرو افتاده باشد را در صفحه مانیتور خودرو ضبط و در صفحه نمایش ریموت خودرو مشخص می شود مثلا اگر کسی به درب ضربه ای زده باشد بر روی صفحه نمایش عکس چکش را نشان می دهد و این مزیت خوب این نمونه دزدگیر است.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا