آراد برندینگ

دمنوش لاغری چای سبز لاهیجان

دمنوش لاغری چای سبز لاهیجان

اگر شما هم به دنبال راهی برای کاهش وزن خود هستید می توانید دمنوش چای سبز اصل و تازه و دمنوش زنجبیل که بسیار خوش طعم است را امتحان کنید، مصرف چای سبز باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن شده که همین امر موجب لاغری و کاهش وزن می شود.

مقدار زیادی اکسیداسیون چربی از طریق مصرف چای سبز به وجود می آید این نوشیدنی باعث کاهش سطح کلسترول خون بدن نیز می شود، افرادی که در معرض بیماریهایی نظیر پارکینسون و آلزایمر هستند می توانند با مصرف این نوع چای تا حدودی از ابتلاء به این بیماریها جلوگیری کنند، تحقیقات نشان می دهد که مصرف این نوع چای باعث ترمیم سلولهای آسیب دیده مغز می شود.

دمنوش لاغری چای سبز لاهیجان

برای خرید این محصولات مرغوب با طعم دلنشین می‌ توانید به صفحه اصلی سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و فرم بالای صفحه را کامل کنید و آن را برای ما ارسال کنید و منتظر باشید تا کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرد و یا از طریق شماره تلفنهای درج شده در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و مشاوره دریافت کنید.

دمنوش لاغری لاهیجان

یکی از بهترین روشها برای سوخت چربی و لاغری بدن استفاده از دمنوش گیاهی بوده که در اکثر کافه های باکلاس و شیک در تهران، لاهیجان، مشهد، چالوس و شمال ایران به راحتی در دسرس بوده و شما با خرید یا مراجعه برای نوشیدن آن به عطاری و یا مغازه های مخصوص رفته تا طبق مزاج و سلیقه خود آن را میل نمایید. تمامی گیاهان یک خاصیت چربی سوزی داشته و با مصرف آن به گونه های مختلف باعث کاهش وزن و توقیت سیستم ایمنی بدن می گردد.

شما عزیزان می توانید به جای استفاده از قرصهای گوناگون و پودرهای پر عوارض، از گیاهان طبیعی جهت لاغری استفاده نمایید، زیرا قرص و پودر مستقیم بر روی معده و کبد شما تاثیر گذاشته و از روش طبیعی نیز لاغر خواهید شد، سعی نمایید برای همیشه قرص و داروهای شیمیایی را کنار گذاشته و از روشهای طبیعی و گیاهان دارویی برای تضمین سلامتی خود استفاده نمایید تا در چند سال آینده دچار اختلالات گوارشی و معده نشوید.

دمنوش لاغری چای سبز لاهیجان

اکثر گیاهان دارای طبع سرد و گرم بوده که طبق شرایط بدنی و مزاج هر فردی مورد استفاده قرار می گیرد که به صورت دمنوش در مناطق سرد و گرم مانند لاهیجان، مازندران، گلستان بسیار مورد استفاده بوده و برای سلامتی و لاغری بسیار کار آمد است.

یکی از بهترین دمنوشها برای لاغری مصرف دمنوش لاغری لاهیجان زنجبیل بوده، زیرا به دلیل طبع گرمی که داشته با مصرف آن موجب افزایش گرمی بدن شده و مولکولهای موجود حالت جنبشی می گیرند و شما با انجام فعالیت بدنتان داغ شده و شروع به عرق می کند همین امر موجب لاغری شده و این روش را در مدت زمان چهار الی شش هفته تکرار نمایید تا به وزن ایده آل خود برسید.

دمنوش لاغری چای سبز

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که مصرف چای سبز مانع از رشد میکروبها و ویروسها در داخل دهان شده و از از ابتلا به عفونت گلو و پوسیدگی دندان و بوی بد دهان جلوگیری می کند، یکی از خواص چای سبز درمان اختلالات پوست مانند اختلال پسوریازیس و شوره کف سر می باشد، محققان یک مورد حیوان را که دارای بیماری پوستی بود و از این بیماری رنج می برد را مورد مطالعه قرار دادند و متوجه این موضوع شدند که این چای باعث بهبود لکه های قرمزی که روی پوست این حیوان بود شد.

دمنوش لاغری چای سبز لاهیجان

گیاه چای سبز یک گیاه خودرو با نام کاملیا می باشد، از این نوع بوته دو گونه وجود دارد تحقیقات نشان می دهد اولین بار چای سبز توسط یک گیاه شناس چینی که امپراطور نیز بود و در حدود پنج هزار سال پیش زندگی می کرد کشف شده است، این گیاه در شرایط آب و هوایی گرم تولید می شود چای سبز انواع مختلفی داشته و با نامهای متفاوت در بازار موجود می باشد.

تاریخچه پیدایش چای سبز در ایران به حدود یک قرن پیش باز می گردد که بذر این گیاه در ناحیه شمالی ایران کاشته شد و طولی نکشید که این گیاه تبدیل به یکی از دمنوشهای مورد علاقه ایرانیان شد و امروزه در بیشتر خانه ها از این نوع چای استفاده می شود، جالب است بدانید که علاقه مندان به نوشیدن دمنوش لاغری چای سبز بیشتر افراد جوان هستند و این افراد به نسبت افراد مسن تر چای سبز را به مقدار بیشتری مورد استفاده قرار می دهند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا