آراد برندینگ

سرنگ انسولین 100 واحدی آوا

سرنگ انسولین 100 واحدی آوا

برای افرادی که دچار بیماری قند می باشد انسولین یک عنصر حیاتی است که وارد بدن می شود و اجازه نمی ‌دهد که قند خون بالا رود، قیمت سرنگ انسولین آوا 0.5 با توجه به کیفیت خوب و سایز و اندازه های آن در همه کالاهای طبیعی و داروخانه ها موجود می باشد و یا حتی می توانید این تجهیزات را از برخی از سایتهای معتبر نیز تهیه نمایید، انسولین هورمونی است که از لوزالمعده گرفته می‌ شود و به بدن اجازه می ‌دهد که گلوکز به دست آمده توسط کربوهیدراتها را در بدن ذخیره کند و یا آن که در بدن انرژی مصرف کند همچنین انسولین مانع از بالا رفتن قند بدن می شود و از پایین آمدن بیش از حد هیپرگلیسمی هم جلوگیری می کند.

سلولهای بدن معمولا برای آن که بتوانند انرژی تولید کنند به قند احتیاج دارند که این قدر مستقیم وارد سلولها نمی شود و آن را توسط غذاهایی که می خوریم به دست می آورد سپس این سلولها که در لوزالمعده وجود دارند و به آنها بتا می گویند سیگنال می ‌دهند و بدن همانطور که در سایت آراد برندینگ اشاره شد انسولین را در جریان خون آزاد می کند و بعد از آن انسولینها باعث می شوند که جریان خون قند را جذب کند و باعث عملکرد بدن شود.

سرنگ انسولین 100 واحدی آوا

حالا اگر هم قند خون بیش تر از نیاز ما باشد انسولین کمک می کند تا میزان قند را در کبد ذخیره کنیم و زمانی که قند خون مان پایین آمد از آن به عنوان یک ذخیره استفاده نماییم مثلاً در حین فعالیتهای فیزیکی خود که انجام می دهید کمی قند ذخیره شده آزاد می ‌شود.

انسولین معمولاً کمک می کند که قند خون متعادل نگه داشته شود و هر چقدر که قند خون ما بالاتر برود لوزالمعده انسولین بیش تری را تولید می کند.

در این مطلب ما قصد داریم تا به شما درباره انواع سرنگهای انسولین و ست سرم hd که بسیاری از افراد از آنها در منزل و یا غیره استفاده می کنند اطلاعات مفیدی را بدهیم اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به این سرنگها احتیاج دارید و یا آن که می خواهید اطلاعات خود را در این باره بالا ببرید می توانید تا انتهای مطلب همراه ما باشید و اطلاعات مفیدی را دریافت کنید.

سرنگ انسولین ۱۰۰ واحدی

در میان مدلهای متعددی که از سوزن و سرنگهای 100 واحدی وجود دارد بیشتر این محصولات برای تزریق انسولین استفاده می شود.

با استفاده از سرنگ انسولین برای انجام تستهای آلرژیک قبل از تزریق واکسن می توانید از بروز هرگونه حساسیت پشه ها جلوگیری نمایید.

در دامپزشکیها از این نوع سرنگ برای تزریق انواع دارو به حیوانات خانگی و کوچک مانند سگ جیبی استفاده می شود.

یکی از بزرگ ترین موارد استفاده از سرنگ انسولین توسط متخصصان زیبایی اتفاق می افتد برای تزریق انواع ژلها و بوتاکسها از این موضوع سرنگ استفاده می شود تا بالا بردن ظرافت و دقت کار نتایج بهتری حاصل شود.

سرنگ انسولین 100 واحدی آوا

یکی دیگر از مصارف پزشکی و زیبایی سرنگ انسولین ۱۰۰ واحدی برای مزوتراپی به حساب می آید و از طریق سرنگ با وارد کردن مواد مغذی و ضروری برای ریشه مو از ریزش مو جلوگیری نموده و با تقویت ریشه سر به رشد بیشتر آن کمک می شود.

برای انجام بخیه و جراحیهای سرپایی از سرنگ انسولین برای بی حس کردن سطح پوست استفاده می شود همچنین در عملهای چشمی با استفاده از این سرنگ برای تزریقات انواع مواد به چشم استفاده می گردد.

سرنگ انسولین آوا

از سرنگ انسولین که با گیج های مختلف موجود است برای کودکان و بزرگسالان قابل استفاده بوده و بدنه این محصولات درجه بندی شده است که شما می توانید مطابق با استانداردهای جهانی میزان انسولین را تزریق کنید.

سرنگ انسولین 100 واحدی آوا

این محصولات ضد حساسیت می باشد تا تمامی افراد قادر به استفاده کردن از این کالا باشند، یکی از مهمترین مواردی که افراد مبتلا به دیابت باید به آن توجه داشته باشند در دسترس بودن همیشگی سرنگ انسولین آوا است که یک سرنگ بسیار کوچک می باشد که مخصوص تزریق بافت زیر پوستی بوده است و کمترین میزان درد را به افراد تحمیل می کند. با استفاده از این سرنگ انسولین با کمی فشار می توانید در محل هایی شکم و بازو ها یا باسن به راحتی انسولین مورد نیاز خود را تزریق کنید.

سرنگ های انسولین کاملاً یکبار مصرف و شخصی بوده و پس از یکبار استفاده باید امحا شود اما در صورت ضروری و با رعایت نکات زیر می توان یک مرتبه دیگر برای همان فرد از سرنگ انسولین استفاده کرد بعد از اینکه عمل تزریق صورت گرفت انسولین باقیمانده در سرنگ کاملاً تخلیه شود و سرنگ درپوش ای دارد که باید بعد از استفاده گذاشته شود و سپس آن را تا تزریق بعدی در یخچال نگه دارید.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا