آراد برندینگ

قیمت سقف کاذب پی وی سی

قیمت سقف کاذب پی وی سی

طراحان داخلی برای زیباسازی سقفهای منازل از سقف کاذب استفاده می کنند که قیمت خرید و فروش آنها با توجه به نوسانات بازار متفاوت می باشد.

این محصول علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به محیط می بخشد با پنهان نمودن انواع سیم و کابل که در ساختمان به کار برده شده، زیبایی محیط را دو چندان می کند.

یکی از ویژگیهای بارز محصول فوق جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد که گرما و سرما بیش از حد را از بین می برد.

سقف کاذب در قرن چهاردهم در ژاپن به وجود آمد و با گذشت زمان دچار تغییر و تحول در طراحی آن شده است و این محصول اولین بار در انگلستان برای بهبود آکوستیک یک تئاتر استفاده شد.

قیمت سقف کاذب پی وی سی

در ضمن خریداران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام از قیمت روز محصولات با مشاوران فروش مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار نموده تا راهنماییهای لازم را دریافت نمایند.

طراحان این سقف می توانند از نورپردازی یا نور پراکنده استفاده نمایند که این ایده فوق العاده درخشندگی محیط را افزایش می دهد.

شما می توانید برای ارتقا طراحیها و زیبایی دوچندان این سقفها به سراغ ترکیبی از مواد ترکیبی از مواد، رنگها و بافتهای مختلف بروید و لایه ها را برجسته تر کنید.

سقفهای کاذب دارای انواع مختلفی می باشد که بر هر مکان و فضایی باید سقف مخصوص به آن را نصب گردد.

سقفهای کاذب با انواع روکشها پوشیده می شوند که شما می توانید با توجه به دکوراسیون و سبک منزل خود، سقف مورد نظر را انتخاب کنید.

قیمت سقف کاذب

هزینه سقف کاذب به عواملی مانند متریال مورد استفاده، اندازه اتاق، طرح یا لگوی سقف، هزینه کار، سقف تک سطحی یا دو لایه و غیره بستگی دارد.

یکی دیگر از مدلهای سقف کاذب، کناف می باشد که برای نصب و طراحی آن بیشتر از گچ استفاده می کنند و بهترین و سریعترین مدل سقف می باشد که معمولا از این مدل برای ساختماهای فرسوده نیز استفاده می گردد.

قیمت سقف کاذب پی وی سی

مواد اولیه و کیفیت آن از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت سقف کاذب کشسان است که در این روزها کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد.

نمونه بارز دیگر از سقف کاذب که معمولا در ساختمانهای اداری استفاده می شود، سقف کاذب آلومینومی می باشد و همانطور که می دانید جنس آن از آلومینیوم بوده و چون زیبایی خاصی به محیط نمی دهد از آن در منازل استفاده نمی کنند.

اقشار کم درآمد جامعه می توانند با توجه به بودجه خود از ترکیب سقفهای ام دی اف با کناف و کشسان استفاده کنند که این ترکیب کاملا مقرون به صرفه است.

یکی دیگر از سقفهای شیک و پرطرفدار که در طراحی آنها از نورپردازی استفاده می کنند، سقفهای کاذب آی گلس می باشد، این مدل زیبا در برابر حرارت و نور خورشید بسیار مقاوم است.

مکانهایی که دارای سر و صداهای زیادی هستند و برای اینکه این صدا دیگران را اذیت نکند برای طراحی سقفهای خود از سقف آکوستیک می کنند چرا که در ساخت این محصول از متریالهای منحصر به فردی به کار گرفته اند که صداها را از خود عبور نمی دهد.

سقف کاذب پی وی سی

در تمامی مکانهای بهداشتی و سرویسها در ساختمانها و مکانهای اداری و عمومی برای پوشش سقف از سقفهای کاذب پی وی سی و سقف کشسان باریسول  استفاده می کنند.

قیمت سقف کاذب پی وی سی

به طور کلی همه با سقف کاذب پی وی سی آشنا هستن و یا دیده اند و می دانند که این نوع پوشش دهنده ها به راحتی تمیز می شوند و قابل شستشو هستند.

در مصالح قدیمی بعد از اجرای هر مرحله نیاز به زمان برای خشک شدن یا محکم شدن بوده ولی برای اجرای سقف و دیوارپوش نیازی به زمان نمی باشد و می توان بعد از اجرای کناف، درز گیری کرد و بعد آن سمباده کشید و تمام شد.

یکی از سختیهای خرید مصالح ساختمانی حمل و نقل بوده، ولی مصالح کاذب از لحاظ وزنی سبک بوده و حمل و نقل راحتی داشته و فضای بسیار کمی برای دپو شدن اشغال می کنند.

یکی از مسائل مهم در ساختمان سازی عایق بودن مصالح بوده که باید به شما بگوییم کنافها عایق مناسبی در برابر صدا و حرارت می باشد و بهترین گزینه برای اجرای دیوار می باشند.

برای پایین آوردن هزینه های اجرا، گزینه اول کناف می باشد و آن هم به دلیل نداشتن دور ریز و پرت بوده که این مسئله از لحاظ اقتصادی برای پایین آوردن هزینه ها بسیار کارساز است.

در بسیاری از ساختمانها همیشه لوله های تاسیساتی جلوه بدی به آن مکان می داد ولی امروزه با استفاده از محصولات پی وی سی، این تاسیسات بسیار زیبا کاور می شوند و جلوه زیبایی به آن مکان می دهند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا