آراد برندینگ

خرید بلوک فوم دار گیلان

خرید بلوک فوم دار گیلان

امروزه در صنعت ساختمان سازی از بلوک استفاده می شود که می تواند به مقاوم سازی سازه نقش به سزایی را داشته باشد.

همانطور که می دانید بلوک فوم دار از ترکیباتی مانند سیمان سفید، پوکه معدنی و ماسه بادی ساخته می شود و به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد مورد استقبال بسیاری از مهندسین ساخت و ساز قرار گرفته است.

کارشناسان با تجربه آراد برندینگ نیز در سایت حضور فعال دارند که در صورت ایجاد سوال و یا مسئله ای به شما مشاوره های مفیدی خواهند داد و شما را در این زمینه یاری خواهند کرد.

خرید بلوک فوم دار گیلان

بلوکهای فوم دار عایق بسیار خوبی در برابر گرما و سرما می باشند و دارای خاصیت آب گریز بوده و می تواند باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شوند.

این بلوکها می توانند در برابر زلزله و شرایط اقلیمی مستحکم بوده و می توان برای پارتیشن در سقفها و دیوارها کاربردهای فراوانی داشته باشند.

بهتر است بدانید وزن هر بلوک بر اساس متر مکعب معین می شود که پس از خشک شدن بین 400 تا 1700 کیلو گرم برسد.

خرید بلوک فوم دار

همانطور که ذکر شد فوم بتن یا بتن سبک به همان بلوک دیواری فوم دار می گویند که معمولاً از ترکیباتی مانند سیمان، ماسه بادی، پوکه معدنی، فوم کفی و آب تشکیل شده است و این نوع فوم یک ماده ساختمانی بسیار متخلخل و سبک می باشد که از سیمان تشکیل شده است اما به دلیل ساختاری که دارد بسیار سبک وزن و عالی می باشد.

کارخانه های بسیاری اقدام به تولید بلوک هبلکس می کنند و آن را مورد مصرف برای مکانهای مختلفی قرار می دهند.

شما میتوانید برای خرید بلوک فوم دار به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

خرید بلوک فوم دار گیلان

میزان پرتی این نوع بلوک بسیار کم بوده و به راحتی نمی شکنند و قیمت خوب همراه با کارایی بالا دلیل تقاضا و مصرف هر چه بیش تر این نوع بلوک گشته است.

از این نوع فوم معمولاً برای مکانهای متعددی از جمله دیوارهای پارتیشن و یا پرکننده قسمتهای خالی و برخی از سقف و دیوارها استفاده می شود.

این نوع بلوک را می توان به سهولت و راحتی جابه جا نمود و برای هر مکانی استفاده کرد و همچنین قابل ذکر است که این نوع بلوک در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم است و به نوعی ضد حریق می باشد.

به دلیل آنکه هوا در بافت این نوع بلوک وجود دارد آنها عایق صوتی و گرمایی بسیار بالایی دارند و برای آپارتمانهایی که شلوغ هستند بسیار گزینه مناسبی می باشند که سر و صدا را به واحدهای کناری و یا واحدهای نزدیک انتقال ندهند.

وزن هر متر مکعب از این نوع بلوک فوم دار در حدود ۱۷۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است و این نوع بلوکها مقاومت بسیار بالایی نیز دارند.

بلوک فوم دار گیلان

بلوک فوم دار از ترکیب ماسه و پوکه استفاده می شود و ممکن است بر روی دیوار سبب ترک خوردن گچ شود.

بلوک فوم دار در شهر گیلان رونق بسیار بالایی دارد و تولیدات این بلوک بسیار زیاد است و حتی توانسته اند صادرات خوبی به کشورهای همسایه داشته باشند.

توجه داشته باشید قیمت بلوک فوم دار گیلان متغیر بوده و آن را بر اساس کیفیت و دوام آن مورد محاسبه قرار می دهند.

در ساخت بلوک فوم دار از خاک رس و دانه لیکا هم استفاده می شود و می تواند رنگ بلوکه را تغییر دهد.

خرید بلوک فوم دار گیلان

این بلوکها در کوره حرارت داده می شوند و حجم زیادی را نسبت به نوع معمولی در بر می گیرند اما عملکرد و کیفیت بسیار عالی نیز دارند.

بلوکهای فوم دار جزو جدیدترین مصالح ساختمانی هستند و با دستاوردهای جدید و بروز ساخته و تولید شده اند.

با این حال بلوکهای فوم دار جایگاه ویژه ای در ساختمان سازی دارد و در هر ساخت و سازی از آن استفاده می شود و توانسته بهترین عایق به شمار رود.

امروزه دانه ی لیکا در ترکیبات این بلوکه نقش پررنگی دارد و می تواند مانع صوت در فضای بیرون و داخل ساختمان شود که این دانه ها خاصیت لکوسیتکی دارند و از هرگونه سردی، گرمی و صدا در امان خواهید ماند.

در حال حاضر کیفیت و مرغوبیت هر بلوک می تواند استقامت و دوام آن را بالا ببرد و نیز تحمل هر فشاری را داشته باشد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا