آراد برندینگ

روپوش پزشکی جلو بسته زنانه

روپوش پزشکی جلو بسته زنانه

محیطهای نظیر بیمارستانها هستند که مملو از آلودگی می باشد، همچنین افرادی که در این مراکز در حال فعالیت هستند برای جلوگیری از ابتلا به این آلودگیها نیازمند روپوش پزشکی هستند که به صورت سفید و رنگی شیک برای به صورت زنانه و مردانه تولید شده اند. روپوش پزشکی اهمیت زیادی در بیمارستانها دارد و به همین دلیل پزشکان و دیگر کادر پزشکی نیز به اهمیت استفاده از آن واقف هستند. روپوش پزشکی رنگ سفید رایجتر از دیگر رنگها می باشد و حتی کادر پزشکی نیز به رنگ سفید آن تمایل بیشتری نشان داده اند. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

روپوش پزشکی جلو بسته زنانه

یکی از عواملی که در روحیه بیماران تاثیر مثبت می گذارد رنگی بودن روپوش پزشکی زنانه می باشد. بیماران اصولا روحیه آنها حساس می باشد و به دلیل اینکه کادر پزشکی به طور مداوم با آنها ارتباط دارند، پس بهتر است از روپوشهایی با رنگهای جذاب و شاد استفاده کنند تا به سلامتی بیماران نیز کمک شایانی کرده باشند. روپوش پزشکی تنها برای یک دست شدن و یا نمایان شدن هر سمتی در بیمارستان کارایی ندارد و برای جلوگیری از کثیف و یا نفوذ آلودگیها به کادر پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

روپوش پزشکی جلو بسته

به لحاظ اندازه باید در نظر داشت که با توجه به راحتی در این محصول، روپوش پزشکی سایز بزرگ نیز در بازار موجود بوده و در جنسهای مختلفی عرضه می شود. بهترین جنس برای روپوشهای چند بار مصرف بیمارستانی استفاده از الیاف پنبه می باشد که قابلیت جذب عرق را داشته و در صورت آلوده شدن می توان آن را به راحتی استریل کرد. بنابر استانداردهای در نظر گرفته شده از طرف پارلمان پوشش محافظتی روپوش پزشکی جدید باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که تمام بدن را پوشانده و از انتقال آلودگیها جلوگیری کند. مهمترین علت استفاده از روپوشهای پزشکی علاوه بر اینکه از شخص در مقابل آلودگیها هنگام انجام معاینات حفاظت می کند باعث جلوگیری از انتقال عارضه به شخص بیمار نیز می شود.

روپوش پزشکی جلو بسته زنانه

تفاوت در محصولات عرضه شده با توجه به پارامترهای مختلفی می باشد یکی از انواع شیک آن روپوش پزشکی جلو بسته است. قرار دادن جیب در طراحی روپوش پزشکی زنانه به سبب این مسئله می باشد که پزشکان مدام در حال حرکت و جابجایی هستند در نتیجه احتیاج دارند تا وسایل ضروری خود را درون جیب بگذارند. در هنگام انتخاب، نحوه دکمه گذاری روپوش نیز از اهمیت بسزایی برخوردار دکمه ها باید به راحتی باز شده و در معرض آلودگی از انتقال آلایندگی ها جلوگیری کرده و نباید به گونه‌ای باشد که وقت زیادی از فرد را تلف کند. به طور معمول تعداد چهار دکمه بر روی روپوش تعبیه شده است که در حد متوسط می باشد.

خرید روپوش پزشکی زنانه

این پارچه به دلیل اینکه میکروبهای آن از بین برود به طور مکرر در معرض حرارت اتو قرار می گیرد. اولین روپوشهای تولید شده رنگ سفید بودند اما به مرور زمان رنگهای دیگری نیز به آنها اضافه شد. معولا در تولید روپوش پزشکی زنانه از پارچه ساده استفاده می شود و کمتر مشاهده شده است که از پارچه های طرحدار استفاده کنند. روپوش پزشکی بیشتر از پارچه های ساده استفاده می شود تا اگر لکه ای بر روی آن بود به راحتی قابل مشاهده باشد در صورتی که در پارچه های طرحدار ممکن است طرحها مانع از دیدن کثیفیها شود. این نوع لباس در مدلهای مختلفی مانند پشت بنددار، دو جیب و حتی سه جیب تولید شده است.

روپوش پزشکی جلو بسته زنانه

روشهای مختلفی برای خرید روپوش پزشکی زنانه وجود دارد تا هر کسی به راحتی توانایی خرید داشته باشد. این نوع محصول در سایزها و مدلهای مختلفی تولید شده است و برای هر کادر بیمارستان متفاوت می باشد. جنس روپوش پزشکی اهمیت زیادی دارد که از بهترین پارچه ها مانند پارچه اسپان باند برای تولید آن استفاده شده باشد، زیرا این محصول به طور مرتب هر روزه در حال شستشو می باشد و اگر پارچه آن مرغوب نباشد به زودی دچار خرابی و پارگی می شود. اغلب جنس آنها از نخ و پنبه می باشد که بسیار سبک و کیفیت آن قابل قبول می باشد. یکی از پارچه هایی که بسیار در تولید روپوش پزشکی شیک به کار می رود تترون می باشد، زیرا بسیار سبک است و بافت آن تراکم بالایی دارد. این پارچه در برابر مواد شوینده و ضد عفونی کننده ها مقاومت خوبی دارد و به سرعت نیز بافت آن از بین نمی رود.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا