آراد برندینگ

خرید فروش فرش گل ابریشم دستباف

خرید فروش فرش گل ابریشم دستباف

این نوع از محصول بسیار ارزشمند و نفیس می باشد و جزو محصولاتی است که سبب زیباتر شدن و جذاب تر شدن خانه ی شما می شود این محصول علاوه بر اینکه مورد پسند تمام افراد جامعه است در بین خانمهای خانه دار نیز از محبوبیت و توجه ویژه ای برخوردار است و سبب شده است تا در هر خانه ای فرش ابریشمی ماشینی دستبافت هزار شانه دیده شود.

این محصول که بسیار زیبا و با کیفیت است دارای شهرت جهانی می باشد و از قدیم الایام جزو هنرهای ایرانی به شمار می رفته است که امروزه در سراسر جهان این هنر شناخته شده و به همین دلیل سایر کشورها خواهان فرش ابریشمی دستبافت از کشور ما هستند ضمن اینکه شرایطی فراهم شده است تا علاقمندان به هنر قالی بافی با مراجعه با مراجعه به سایت آراد برندینگ انواع فرش های دستباف را مشاهده و بررسی نمایند.

خرید فروش فرش گل ابریشم دستباف

تولید کنندگان ما توانسته اند صادرات این محصول را به سایر کشورهای خاورمیانه و اروپا به بالاترین حد ممکن برسانند و بدین شکل توانستند ارزآوری به کشور را افزایش دهند و سبب رونق کسب و کار در کشور شوند.

در کشور ما انواع گوناگونی از فرش با بهترین کیفیت تولید می شود و از زیباترین نوع این محصول فرش گل ابریشم می باشد، انواع فرش گل ابریشم جدید اصل مدرن با طرحهای شیک و متنوع در بازار این محصول عرضه می شود که به سبب کیفیت بالا و زیبایی فوق العاده ای که دارند، مورد استقبال مصرف کنندگان بسیاری هستند و از فروش بالایی برخوردار می باشند.

خرید فرش گل ابریشم

بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال خرید فرش گل ابریشم اصل هستند، زیرا این محصول از الیاف باکیفیت تولید می شود و به همین سبب دارای زیبایی و جذابیت بالایی می باشد و علاوه بر این از کیفیت خوبی برخوردار است و برای سالها همچنان نو و زیبا باقی می ماند.

طرحهای زیبا و کیفیت بالا از ویژگیهای خوب یک فرش گل ابریشم مناسب می باشد و به همین دلیل تولید کنندگان در تلاش هستند تا با تولید بهتر این موارد را رعایت کنند و محصولاتی را تولید کنند که بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گیرند و در ادامه خرید فرش گل ابریشم را رونق بیشتر دهند و حتی آن را به کشورهای جهان صادر نمایند.

خرید فروش فرش گل ابریشم دستباف

فرش گل ابریشم در واقع نوعی از فرش است که دور حاشیه ها و نقشهای آن از پشم نیست و به جای پرز پشمی دارای پرز ابریشمی هستند و به همین دلیل این نوع فرش همانند فرش ابریشمی بسیار جذاب و زیبا می باشد، البته چله این نوع فرشها نیز معمولا از ابریشم است، که در هر صورت نسبت به فرشهای معمولی زیباتر و شیک تر هستند.

فروش فرش دستباف

بسیاری ازدوستداران قالی و هنر قالیبافی بر این عقیده اند که بهترین، زیباترین و با کیفیت ترین فرش دستباف متعلق به ایران است فرش و قالیچه های دستباف ایرانی از زمانهای قدیم شهرت زیادی داشته است همانطور که هر کشور و ملیتی نماد مخصوص به خود دارد، به جرأت می توان گفت که فرش دستباف یکی از نمادهای مهم ایران است.

خرید فروش فرش گل ابریشم دستباف

کاشان نیز به عنوان یکی از مراکز مهم قالیبافی و فروش فرش دستباف در ایران از دیر باز در این هنر سرآمد بوده است و قالی های بسیار نفیسی را عرضه کرده است و یکی از اصلی ترین راه های امرار معاش خانواده ها بوده است.

نمونه ای عالی از معروف ترین طرح های کاشان در زمان بسیاری از فرمانروایان عصر صفویه، بوسیله بهره مندی از معماری خیره کننده خانه های تفریحی زیبا و مشهور آن است. این شاهکارهای معماری به همان اندازه که الهام‌بخش معماران و هنرمندان آن دوره بوده، برای قالی‌های کاشان نیز سرلوحه و الگوی بسیار موثری بوده است. قالی‌های بافته شده در کاشان اغلب در نگاه اول قابل تشخیص هستند و از زیباترین و معروف‌ترین قالی‌های ایرانی هستند.

فرش ماشینی تمام ایرانی برای خیلی ها زمانی که به آن فکر می کنند، تصویری که در سرشان می بینند، قالی سنتی کاشان با مدالیون مرکزی روی زمینه قرمز با حاشیه های سرمه ای و عاجی است.این قالی ها با گره فارسی(یا نامتقارن) بافته می شوند و نظم خیره کننده ای بر روی پنبه و برای بهترین قالیچه ها با پی ابریشم (تار و پود) گره خورده است.

در ابتدا پشم مرینوس از منچستر وارد می شد و در بافت برخی از مرغوب ترین فرش های ایران بکار گرفته می شد. در سال های اخیر در قالی‌های کاشان از پشم سبزوار استفاده می‌شود که بهترین پشم‌های ایران را تولید می‌کند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا