آراد برندینگ

قیمت خرید مغز گردو چندلر پکان

قیمت خرید مغز گردو چندلر پکان

یکی از بهترین و پر فروش ترین نوع گردو موجود در بازار گردو ایرانی پوست نازک بوده که فروش عمده آن توسط مراکز معتبر صورت می پذیرد و شما می توانید با توجه به بودجه خود، اقدام به خرید عمده و کلی محصول نمایید.

گردوها که در سایت آراد برندینگ به تفصیل درمورد آن صحبت شده است به دلیل ارزش غذایی بالا و همچنین فواید بسیار زیادی که دارند، فروش خوبی را در میان انواع خشکبار به خود اختصاص داده‌ اند و این محصولات قابلیت صادرات به دیگر کشورهای همسایه و آسیایی را دارند و صادرکنندگان از طریق تجارت گردو پوست نازک قادر به رشد اقتصاد کشور هستند.

این نوع گردوها به دلیل آن که دارای پوست نازکی هستند، مغز آنها به راحتی جدا شده و شما قادر به استفاده از این نوع گردوها در رژیم غذایی خود خواهید بود و می توانید به آسانی از مغز گردو استفاده کنید.

قیمت خرید مغز گردو چندلر پکان

مهمترین عامل محبوبیت و افزایش میزان فروش گردو ایرانی پوست نازک آن است و گردو طعم بسیار لذیذی دارد و به دلیل ارگانیک بودن، جایگاه بسیار ویژه ای را در بازار به خود اختصاص داده است این محصولات حاوی مواد مغذی بسیار زیادی بوده و موجب پیشگیری از انواع بیماریها و حتی بیماری سرطان می شود.

گردو پوست نازک به دلیل آن که حاوی ویتامینهای بسیار زیادی می باشد، می تواند تاثیرات مطلوبی در حفظ سلامت و جوانسازی پوست صورت داشته باشد و افرادی که به دنبال راهی برای کاهش چین و چروک هستند، می توانند به صورت مداوم از این محصول استفاده کنند و تاثیر آن را احساس نمایند.

خرید گردو پکان

شما می توانید با خرید مغز گردو که دارای ویتامین های A، B، C ،D، E که از گردو دارای مواد چرب و املاح معدنی مانند کلسیم، پتاسیم و غیره می باشد استفاده کنید، همچنین جالب است بدانید که با ساقه برگ درخت گردو خاصیت میکروب کشی و باکتری کشی دارد و گردو از نظر سلامتی سرشار از ویتامین ای و آنتی اکسیدان می باشد.

گردو مانند روغن زیتون کهنه بوده و قوی می باشد که بهترین شیوه مصرف آن به صورت استعمال خارجی بر روی اندامهای مختلف بدن و حتی بر روی بینی استفاده می شود.

قیمت خرید مغز گردو چندلر پکان

مغز گردو شامل آب و پروتئین کربوهیدرات و بیشترین چربی را در خود جای گرفته که 7 درصد آن فیبر خوراکی می باشد و در یک وعده 100 گرمی گردو 650 کیلو کالری انرژی و محتوایی غنی از چندین ماده معدنی مورد نیاز بدن که بیشترین آن ویتامین b وجود دارد که در خرید گردو پکان باید به آن توجه داشته باشید.

از پوست گردو می توان به عنوان جوهر با ماندگاری بالا برای نوشتن و نقاشی کردن استفاده کرد، همچنین هنرمندانی در گذشته از پوست گردو برای نقاشی کردن استفاده می کردند و از پوست گردو برای تمیز کردن برخی از سطوح استفاده می شود.

قیمت مغز گردو چندلر

گردو از خشکبار بسیار مفید و با ارزش است و به گفته پزشکان تغذیه در رشد مغز کودکان اثر بسزایی دارد پس بهتر است گردو را در برنامه غذایی آن ها قرار دهید تا از خواص و فواید بی نظیر آن بهره مند شوند.

گردو را می توان به تنهایی به صورت خام و برشته شده و یا به همره آجیل و خشکبار دیگر مصرف نمایید و معمولا آن را همراه با کشمش، پسته، فندق و بادام میل می کنند که بر خواص آن می افزاید و طعم آن را دلنشین تر می کند.

گردو چندلر یکی از مرغوب ترین انواع گردو در جهان است و بسیار پربار و پر ثمر می باشد و با کشت آن میزان برداشت گردو باغ شما بیشتر خواهد شد.

این نوع گردو در بازار های جهانی مشتریان زیادی دارد چون طعم و مزه ی مغز آن بسیار عالی و فوق العاده می باشد.

مغز گردو چندلر دارای مقدار زیادی اسید چرب غیر اشباع بوده که برای تقویت بدن عالی است.

قیمت خرید مغز گردو چندلر پکان

مغز گردو همچنین حاوی مقدار چشم گیری انواع ویتامین های A،C، E، K و ویتامین های گروه B بوده که برای زیبایی پوست و تقویت ریشه مو کارایی دارند.

مغز گردو چندلر از نظر طعم و مزه فوق العاده می باشد و همین سبب تمایز این نوع گردو با انواع دیگر شده است.

کشورمان ایران یکی از کشور های پیشرو و موفق در زمینه تولید و برداشت انواع گردو با کیفیت و خوش طعم می باشد که البته در قیمت مغز گردو چندلر تاثیرگذار است.

شهر تویسرکان در همدان و شهر بافت در کرمان بیشترین میزان کشت گردو را دارند که البته قطب اصلی تولید گردو شهر تویسرکان با داشتن ۵۵۰۰ هکتار زمین زیر کشت گردو است و این میوه مقوی را به بازار های کشور وارد می کند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا