آراد برندینگ

قیمت مایع ظرفشویی پریل

قیمت مایع ظرفشویی پریل

شوینده های مختلف معمولا برای رفاه حال مشتریان در حجمهای مختلف تولید می شوند یکی از حجمهای پر فروش مایع ظرفشویی حجم یک لیتری آن است، مایع ظرفشویی پریل با وجود غلظت بالا و قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد حتی اگر در حجم یک لیتری خریداری شود ماندگاری بالایی دارد و مدت زمان زیادی برای ما رفع نیاز خواهد کرد.

در هنگام خرید مایع ظرفشویی توجه به دو نکته حائز اهمیت است نکته اول نشان استاندارد کالا است، امروزه برخی شرکتها با تولید برچسب شرکتهای معتبر اقدام به فروش مایع ظرفشویی خود با نام برند دیگر می کنند، این قوطیها قطعا نشان استاندارد نداشته و با داشتن یا نداشتن نشان استاندارد می توانید به اصالت کالا پی ببرید.

قیمت مایع ظرفشویی پریل

مایع ظرفشویی پریل را به سادگی می توانید در حجمهای مختلف و با رایحه ی دلخواه خود از درگاه وب سایت بزرگ و معتبر آراد برندینگ تهیه کنید و سفارش خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه درب منزل تحویل بگیرید، مشاوران ما به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستند تا پاسخگوی پرسشهای شما مشتریان عزیز باشند.

نکته ی دوم تاریخ مصرف شوینده است، شاید گمان کنید که شوینده خوراکی نبوده و توجه به تاریخ مصرف آن بی اهمیت است باید عنوان کنیم که این طرز تفکر بسیار اشتباه است چرا که آنزیمها و مواد تشکیل دهنده ی مایع ظرفشویی به مرور زمان کارایی خود را از دست می دهند، تاریخ مصرف مایع ظرفشویی معمولا تا سه سال پس از تولید است و بنابراین دقت کنید تاریخ تولید حتماروی بسته بندی کالا درج شده باشد.

لیست قیمت مایع ظرفشویی پریل یک لیتری با رایحه لیمو

برندهای مختلفی در زمینه ی تولید مایع ظرفشویی فعالیت می کنند اما هدف ما انتخاب بهترین برند با مناسب ترین قیمت است، مایع ظرفشویی پریل با کیفیت بی نظیری که دارد در حجمهای مختلف به فروش می رسد که پر فروش ترین آن پریل یک لیتری با رایحه ی لاوندر می باشد.

قیمت مایع ظرفشویی پریل

فاکتورهای کیفی یک مایع ظرفشویی خوب و با کیفیت که در قیمت مایع ظرفشویی هم تاثرگذار می باشد:

  •    مایع ظرفشویی که دارای سورفکتانتهای آنیونیک و نانیونیک باشد دارای قدرت پاک کنندگی و لکه بری فوق العاده است.
  •     مایع ظرفشویی که در آن از مقدار مناسب سورفکتانتها و مواد پاک کننده استفاده شده باشد غلیظ بوده و استفاده از آن به صرفه است، برخی مایعهای بی کیفیت هستند که برای شستشوی تعداد کمی ظرف باید مقدار زیادی از آن را روی اسفنج ظرفشویی ریخت و غلظت پایینی دارند، این به دلیل استفاده نکردن از غلظت مناسب مواد پاک کننده در آن مایع بوده و استفاده از این نوع شوینده ها اصلا به صرفه نیست حتی اگر ارزان تر باشند.
  •     یکی از عوامل شستشوی مناسب در شوینده ها قدرت کف کنندگی است، مایع ظرفشویی که به خوبی کف نکند نمی تواند ظروف را به خوبی پاک کند.
  •     PH پوست بدن خنثی می باشد، خنثی بودن PH پوست باعث حفظ رطوبت و چربی مناسب روی پوست می باشد، هر عاملی که باعث بر هم خوردن این PH شود به سلامت پوست آسیب می رساند و بنابراین PH مایع ظرفشویی که با پوست دست سروکار دارد باید خنثی باشد.
  •     پس از کف زدن ظروف این کف باید به راحتی با آبکشی ساده پاک شود.
  •     مایع ظرفشویی با کیفیت باید دارای رایحه ی مناسب و خوش بو باشد به نحوی که در حین شستشوی ظروف احساس خوبی داشته باشیم و دست و ظروف بوی مطبوع بگیرند.
  •     مایع ظرفشویی با کیفیت باید بیشترین سازگاری را با محیط زیست داشته باشد.

مایع ظرفشویی پریل طلایی

به جرأت می توان گفت که مایع ظرفشویی پریل طلایی یکی از جدیدترین و قویترین مایعهای ظرفشویی بوده که جهت تمیز کردن ظروف و سینک ظرفشویی کاربرد ویژه ای دارند آنها بسیار غلیظ هستند و فرآیند غلیظ شدن در نوع طلایی این محصولات بیشتر می باشد.

قیمت مایع ظرفشویی پریل

امروز تبلیغات این کالاها به خوبی صورت می گیرد و از طریق پیجهای اینستاگرام و یا سایتهای دیگر می توان اطلاعات دقیقی درباره ی مایع ظرفشویی پریل به دست آورد آنها دارای نشانه های استاندارد هستند و بر طبق استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده اند، همچنین مواد اولیه که در تولید این محصولات به کار برده می شود از نوع مرغوب و درجه یک هستند.

مایع ظرفشویی پریل طلایی انتخاب اول خانمهای تمیز محسوب می شود این برند سالهای زیادی است که در بین مردم حضور داشته و اجناسی به بازار ارائه کرده که تمیزی بسیار بالایی را به ارمغان می آورند توصیه می شود که خانمها حتما هنگام استفاده از این کالاها از دستکش استفاده کنند تا پوست آنها دچار مشکل نشود.

محیطهای مختلفی مانند رستورانها و بیمارستانها که دارای جمعیت بسیار زیادی هستند خرید انواع مایعهای ظرفشویی را در حجم بالایی انجام می دهند آنها نیاز زیادی به مایع ظرفشویی دارند و روزانه حجم زیادی از ظروف را تمیز می کنند در نتیجه به راحتی می توانند از بسته بندیهای مختلف این محصولات استفاده کنند و با توجه به نیاز خود خرید آنها را انجام دهند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا