آراد برندینگ

ریش تراش خط زن هلندی

ریش تراش خط زن هلندی

از جمله وسیله ی کاربردی برای حذف موهای زائد صورت به خصوص در آقایان، ریش تراش و ژیلت زنانه اصل می باشد، که عمده ریش تراشهای معروف دنیا ریش تراش هلندی، چینی، آلمانی است، که عمده بازار فروش را در جهان به خود اختصاص می دهند، می توان گفت ریش تراشها از زمان اولین ساخت خود تا به امروزه به شکلهای گوناگون درآمده اند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

شما خریداران محترم می توانید برای خرید انواع ریش تراش در برندهای متنوع داخلی و خارجی به صورت عمده با کارشناسان فروش آراد برندینگ در ارتباط باشید تا ضمن کسب مشاوره، اقدام به ثبت سفارش خود کنید تا در کمترین زمان ممکن بسته سفارش شما از انواع ریش تراش، در هر کجای کشورمان که هستید به دستتان برسد.

ریش تراش خط زن هلندی

با توجه به استفاده گسترده از محصولات حذف موهای زائد، می توان گفت ریش تراش یک وسیله در دسترس و قیمت مناسبی می باشد که ایجاد حساسیتهای پوستی به مراتب در آن بسیار کمتر است.

پس با توجه به نیاز بازار داخلی به این وسیله مجموعه ما درصدد تامین آن در انواع مدل، جنس و مارک از ربش تراش می باشد که سعی شده است از محصولات خارجی با کیفیت با برندهای معتبر از ریش تراش نیز، در فروش خود استفاده کنیم.

10 مدل ریش تراش خط زن و صفرزن

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم قصد داریم در این مطلب انواع اصلی ریش تراش را برای شما شرح دهیم، توجه داشته باشید که امروزه بیش از 10 مدل از این ابزار در سازوکارهای گوناگون و با ویژگیهایی خاص نظیر ریش تراش خط زن و صفرزن در بازار عرضه می شود، اما هدف ما این خواهد بود که تنها دسته بندی کلی از این ابزار را به شما معرفی کرده و معرفی مدلهای تخصصی آنرا در مقالات دیگر انجام دهیم.

اولین نوع ریش تراش مدل دواری است، این نوع از محصولات دارای سه یا چهار تیغه منعطف هستند که مقطعی گرد دارند، این تیغه های دورانی بر روی یک سطح می چرخند و هنگام ورود موهای صورت به داخل، آن را برش داده و قطع می کنند.

ریش تراش خط زن هلندی

این نوع از ریش تراش برای استفاده برای ریشهای ضخیم مناسب است و می تواند آنها را به سرعت و در هر جهتی که رشد کرده باشند کوتاه کند، همچنین از دیگر ویژگیهای آن این است که می توان از آن در تمامی بخشهای صورت استفاده کرد زیرا تیغه های آن جهت نداشته و از آنجایی که داخل غلاف قرار دارند به هیچ وجه موجب گیر افتادن پوست داخل آنها نمی شوند.

البته باید اشاره کرد که این ریش تراشها موهای صورت را به حالت کاملا یکنواختی کوتاه نمی کنند که این می تواند به عنوان معایب این محصولات در نظر گرفته شود.

دیگر نوع ریش تراش انواع فویلی یا توری است، این نوع از ریش تراشها که سنتی تر هستند داری سری مستطیلی بوده و با حرکت تیغه های متحرک بر روی یک سطح تیغه دار ثابت موهای صورت را اصلاح می کنند.

ریش تراش هلندی

مارک و سازنده های متنوعی از محصولات حذف موی زائد در بازار موجود است که بدون شک کیفیتهای متنوعی دارند اما می توان گفت یکی از بهترین و با کیفیت ترین آن، ریش تراش هلندی و ژیلت زنانه تهران می باشد که مارک شناخته شده ی فیلیپس را شامل می شود.

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، از دیر باز از ریش تراش هلندی استفاده می شده است که تا به امروز شکل و شمایل جدید و پیشرفته تری به خود گرفته اند به طور کلی در بازار دو نوع ریش تراش وجود دارد، ریش تراش دستی و ریش تراش برقی.

ریش تراش خط زن هلندی

ریش تراس دستی: این نوع ریش تراش، در واقع شکل ابتدایی تر از این وسیله هستند که اغلب دارای دسته پلاستیکی و یک یا چند تیغ درون قاب پلاستیکی می باشد که از آنها با عنوان ژیلت نیز یاد می شود.

می توان گفت این نوع ریش تراشها قیمت پایین تری دارند و عمل حذف موی زائد را به صورت سطح پوستی و به نوعی کات کردن ساقه موی از روی پوست به شکل دستی و با حرکت بالا و پایین دست انجام می دهد.

ریش تراشهای ماشینی یا برقی: امروزه بیشترین استفاده از ریش تراش به شکل برقی است، اما همواره قیمت بالاتری از ریش تراش دستی برخوردار است، این نوع بر خلاف نوع دستی به صورت یکبار مصرف نیست و می توان چندین سال از آن استفاده نمود البته به شرط اینکه از برند با کیفیت و مرغوب استفاده شود.

ریش تراشهای برقی خود انواع مختلف دارند از جمل ریش تراش باتری خور و بدن سیم و ریش تراش با سیم، که هر کدام مزایای ویژه خود را دارند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا