آراد برندینگ

ظروف نقره دکوری اصفهان

ظروف نقره دکوری اصفهان

امروزه در اکثر منازل ظروف نقره و ظروف چینی وجود دارند و به دلیل فواید زیادی که دارد استفاده از آن از دیرباز مرسوم بوده است. این ظروف دارای تنوع بالایی هستند و از آنها برای سرو غذا و چای خوری استفاده می شود، همچنین افراد به صورت دکوری و تزئینی نیز از این ظروف برای زیبایی بیشتر منزلشان استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع ظروف نقره ای که در منزل از آنها استفاده می شود آشنا کنیم و نکاتی را در خصوص خرید و نحوه نگهداری آن ذکر کنیم. در ادامه ی این مقاله با آراد برندینگ همراه باشید.

ظروف نقره دکوری اصفهان

اجسام کشف شده از دوران هخامنشیان و ما قبل آنها که در تپه های سیلک به دست آمده است حاکی از این می باشد که ایرانیان از قدیم الایام همگام با استفاده از طلا از نقره و مس هم به عنوان کالایی برای زینت دادن به ظروف و وسایل تزیینی یا حتی ظروف مسی برای خود استفاده می کردند و ارزش آن را گرانبها و زیاد می دانستند. در حال حاضر نیز اجسام و وسایل تزیینی که از زمان هخامنشیان و ساسانیان بر جای مانده است نیز دال بر این موضوع است. نقره را معمولاً از سنگهای نقره استخراج می کنند و از دیرباز مورد استقبال بشر بوده است و برای ساخت زیورآلات تزیینی و ظروفهای مختلف از آنها استفاده می کردند.

ظروف نقره دکوری

با توجه به نحوه ساخت و قلم زنی ظروف نقره، محصولات تولید شده تنوع زیادی را خواهند داشت که شامل: ظروف دکوری، چای خوری، غذاخوری، گلدان و غیره می باشد. تولید ظروف نقره دارای قدمتی چند ساله می باشد که معمولا از ترکیب مس، برنج و نیکل با یکدیگر برای ایجاد ساختمان درونی آنها استفاده می شود. نحوه ساخت این ظروف به این صورت است که در ابتدا باید قطعا به شکل جداگانه ای ساخته شوند و سپس آنها را به یکدیگر متصل می کنند تا شکل ظرف مورد نظر ایجاد شود. در مرحله بعدی با استفاده از روش آبکاری و جلاسنج ظروف مسی روی آن را می پوشانند و در انتها با روشهای مختلفی مانند: میناکاری، ملیله کاری و فیروزه کوبی نقش و طرحهای مختلفی روی آن ایجاد می شود که با توجه به سختی و میزان پیچیدگی طرحها قیمت آنها نیز تغییر می کند و ظروف ارزش بالاتری پیدا می کنند.

ظروف نقره دکوری اصفهان

موارد زیادی وجود دارند که در قیمت ظروف نقره دکوری و ظروف مسی الماس تراش تاثیر می گذارند که در این بخش به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد. عوامل موثر بر قیمت ظروف نقره به شرح زیر می باشند: قدمت ظروف و سالی که ساخته شده اند از موارد تاثیرگذار بوده و هر چه ظروف قدیمی تر باشند قیمت آنها نیز بالاتر می رود. ظروفی که در ساخت آنها از سنگهای قدیمی مانند فیروزه استفاده شده است قیمت بیشتری را دارند. بعضی از ظروف دارای شناسنامه هستند که این عامل نیز باعث افزایش قیمت ظروف نقره می گردد. اینکه ظروف چند پارچه باشند نیز مهم است و هر چه تنوع بیشتری داشته باشند به طبع قیمت بالاتری نیز دارند.

خرید عمده ظروف نقره دکوری اصفهان

اساتید بزرگی در این شهر پرورش یافته‌اند و توانستند در تاریخ کشورمان خدمات ارزنده بی دریغی را در این امر انجام دهند. پس ما شهر اصفهان تبریز و مشهد را در زمینه مصنوعات نقره و زیورآلات نقره می توانیم معرفی کنیم اما شهر قم هم به عنوان مهد ایجاد و انگشتر نقره دستساز می باشد که در میان ۳۷ استان کشور رتبه اول را در این زمینه دارد و حتی شهر مشهد هم به عنوان یکی از استانهایی که دارای صنعت انگشتر سازی و نگین تراشی نیز می باشد از نظر مصاف با شهر قم در رتبه های پایین تری قرار دارد. شهر قم به عنوان یک استانی که در زمینه تولید انگشتر دست ساز در سطح ایران و حتی جهان میتوان به عنوان یک شهر هنرپرور در این زمینه اشاره کرد نام برد.

ظروف نقره دکوری اصفهان

شما میتوانید با مراجعه به سایت ما که در زمینه ی خرید و فروش عمده ی ظروف نقره اصفهان سالیان سال تبحر و تخصص دارد از محصولات ما بازدید نمایید و از تنوع کاری بالا با نقش و نگارهای متفاوت اسلیمی و هنری لذت ببرید. اما از دیگر ابتکارات ایرانیان استفاده و ساخت ظروف نقره دکوری است که مهد آن از نظر ساخت دقیق و علمی آن استان اصفهان می باشد که پخش این ظروف مسی با روکش نقره هم از اصفهان به کل کشور انجام شده است که در این زمینه ید طولانی دارد و اساتید به نام و باتجربه ی را در خود جای داده است. ما به شما ظروف نقره را پیشنهاد می دهیم که اصل باشد و بتوانید علاوه از خواص نقره آن از آن به عنوان دکوری نیز استفاده نمایید که اگر بخواهید به عنوان توزیع کننده ی آن وارد عمل بشوید جنسی به بازار فروش برسانید که ارزان و اصل باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون برای این مطالب.قرابیه تبریز واقعا با قرابیه بقیه شهرها متفاوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا