آراد برندینگ

قیمت سشوار چرخشی یزد

قیمت سشوار چرخشی یزد

اگر جزو افرادی هستید که مدام در حال سشوار کردن موهای خود می باشید ولی به دلیل وزن زیاد و سنگین بودن سشوار از استفاده آن خسته می شوید می توانید از سشوار چرخشی استفاده کنید. قیمت خرید و فروش این وسیله با توجه به کاربردی که دارد تعیین می شود و همچنین وجود برخی برندها که سالیان زیادی است در بازار فروش موجود هستند باعث شده که قیمت برخی از این سشوار چرخشی افرایش چشم گیری پیدا کنند. برخی از این سشوارها مناسب مسافرت و برخی برای مصارف روزانه مناسب می باشد که با توجه به نیاز و کاربردی که از آن دارید می توانید نوع متناسب را خریداری کنید. جهت مشاهده ی این محصول می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

قیمت سشوار چرخشی یزد

یکی از لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای خانمها سشوار است این وسیله برای صاف کردن و خشک نمودن مو استفاده می شود لذا از وسایل کاربردی می باشد. سشوار انواع مختلفی دارد سشوار چرخشی در شهرهای یزد، تهران و مشهد تولیدات خوبی داشته نسل جدیدی از انواع سشوار می باشد. از آنجایی که سشوارها مدلها و جنسهای متعددی دارد و بعضی از انواع آن بسیار سنگین است و در زمان خشک کردن مو دچار مشکل می شویم. لذا باید دنبال سشواری باشیم که سبک باشد و عمل خشک کردن و صاف نمودن مو را به راحتی انجام دهد معمولاً سشوارها به سه دسته خانگی، حرفه ای و مسافرتی طبقه بندی می شوند.

قیمت سشوار چرخشی

شما می توانید در زمان خرید سشوار به ترکیباتی که در برس و موتور این کالا وجود دارد دقت کنید زیرا برخی از سشوارها قابلیت یون سازی دارند به این صورت که در زمان استفاده می تواند الکتریسیته مو را کاهش دهد و سبب درخشش و براقیت مو می شود. همچنین سشوارهایی که یون ساز هستند با قابلیتی که دارند می تواند رطوبت مو را در مدت زمان کم تر و با سرعت پایین جذب مو کند و اگر از محصولات مراقبت از مو استفاده می کنید می تواند آن را به ساقه و ریشه مو وارد کند. بهتر است بعد از سشوار کشیدن با باد گرم و اتو مو شانه ای از باد سرد برای کاهش دادن گرمای سطح پوست سر استفاده کنید تا اگر رطوبتی در مو باقی مانده حرارتش کم شود و مو آسیب کم ترس ببینید. در برخی از سشوارها این حالت باد سرد وجود ندارد بنابراین در زمان خرید به این نکته هم توجه کنید تا خرید و انتخاب خوبی داشته باشید.

قیمت سشوار چرخشی یزد

از عوامل مؤثری که می تواند بر روی قیمت سشوار چرخشی تأثیر گذار باشد می توان به موتور آن اشاره کرد که در سشوارهای معمولی از موتورهایی با قدرت کم تر و در سشوارهای حرفه ای از دو موتور AC و DC استفاده می شود. تنها تفاوت سشوار حرفه ای و معمولی در موتور آنها می باشد که بر همین اساس قیمت گذاری می شوند و اگر از سشوار حرفه ای استفاده می کنید حتما به نوع موتور و درصد دمایی که می تواند خارج کند دقت کنید. به طور معمول سشوارهای حرفه ای دارای سیم بسیار بلندی هستند که افراد به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و در جا به جایی دچار مشکل نشوند همچنین برخی از برسهای این وسیله را می توان با آب و مواد شوینده ملایم مورد شستشو قرار داد.

سشوار چرخشی یزد

استفاده از این وسیله خستگی شما را به حداقل می رساند چرا که وزن سبک و کاربرد زیادی دارد یعنی شما در کنار خشک نمودن موهایتان از برس کشیدن و حالت دادن نیز می توانید استفاده کنید بدون آنکه نیاز باشد با دست دیگر تان برس را بگیرید. یک سشوار چرخشی چندین سری دارد که هر کدام عملکرد مخصوص خود را می طلبد یعنی شما با سشوار چرخشی چندین مدل را می توانید روی موهایتان انجام دهید از جمله فر نمودن، صاف نمودن، مدلهای مختلف حالت دادن که این مزیت بسیار عالی برای این محصول به شمار می آید.

قیمت سشوار چرخشی یزد

از جمله سشوارهای جدید که به بازار آمده است سشوارهای چرخشی می باشد که کار را برای بسیاری از خانمها راحت نموده است این محصول در کنار سایر محصولات مراقبت از مو مانند ماسک مو در فروشگاههای لوازم آرایش و سشوار چرخشی یزد فروش خوبی دارد. با این وسیله می توانند به راحتی موهایشان را صاف و زیبا کنند بدون آنکه نیاز باشد فرد دیگر به آنها کمک کند سشوار چرخشی مزایای زیادی دارد و جایگزین بسیار خوب سشوار دستی می باشد.استفاده از سشوار چرخشی نیاز به استفاده از هر دو دست را برای این عمل کم نموده است گرما زیاد باعث می شود به مو آسیب برسد اما سشوار چرخشی با گرمای حداقلی موهای شما را زیبا و صاف می کند و همچنین دیده شده بسیاری از محصولات مراقبت از مو این قابلیت را ندارند که روی موی خیس استفاده شود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا