آراد برندینگ

قیمت عناب خشک صادراتی بیرجند

قیمت عناب خشک صادراتی بیرجند

این میوه پر خاصیت گرمسیری به رنگ قرمز یا زیتونی دیده می شود و قیمت عناب به صورت کیلویی محاسبه می شود.

با توجه به خواص آن میزان خرید و فروش عناب خشک و عناب کوهی در میدان تره بار کشور با رشد چشمگیری همراه بوده است.

درختچه این میوه دارای برگ سبز است که با خاکهای مرطوب و سرد رابطه ی خوبی ندارد و تنها در مناطق گرمسیری قادر به رشد می باشد و میوه های آن ابتدا به رنگ سبز زیتونی و بعد از رسیدن به رنگ قرمز عنابی در می آیند و همچنین پوست این میو چروک می خود و شکل آن به صورت توپهای کوچک، گرد می باشند.

قیمت عناب خشک صادراتی بیرجند

شما می توانید برای سفارش این محصول با مشاوران فروش آراد برندینگ تماس بگیرید و مشخصات و میزان تناژ سفارشی‌تان را ثبت کنید سپس ما با شما تماس گرفته و پس از ثبت کامل مشخصات مرسوله را به مقصد شما ارسال می نماییم.

نام های دیگر این نوع محصول عناب ریز که در بازار معمولا از آن استفاده می گرددعبارتند از: عناب پودری – عناب دارویی – عناب الکی- عناب آسیابی که از چشم گیرترین خصوصیت های این میوه عناب ها پس از ریز بودن، باید به چروک زیاد آن نیز اشاره کرد.

عناب صادراتی بیرجند

عناب میوه ای است که تنها در فصل تابستان می روید و نوع گلخانه ای آن هم وجود ندارد، به همین دلیل برخی افراد به دلیل خواص بی نظیر این محصول برای بدن، پس از تازه خوری،  آن را به روش های مختلفی خشک می کنند که در فصل های دیگر هم از خواص بی نظیر آن بهره مند شوند.

قطب تولید عناب در ایران، بیرجند واقع در استان خراسان جنوبی معرفی شده است اما در شهرهای گیلان، مازندران و کرمان هم تولید می شود.

قیمت عناب خشک صادراتی بیرجند

باید توجه داشت که میوه عناب صادراتی بیرجند از لحاظ ظاهری تا حدی به خرما و سنجد شباهت دارد. رنگ آن قرمز متمایل به قهوه ای است و داخل و مرکز این میوه هسته های چوبی دارد و طعم خود میوه هم بسیار شیرین است.

عناب با کیفیت هیچ گونه علائم زدگی و آفتاب سوختگی ندارد. عناب تازه و امساله فاقد هر گونه چروکیدگی در پوست ظاهری اش است و ظاهر کاملا براق و یکدست دارد.

قیمت عناب خشک

در مورد قیمت روز میوه عناب صادراتی می‌توان این موضوع را بیان کرد که بعد از کیفیت و مرغوبیت، قیمت یکی از مهمترین و موثر ترین پارامتر هایی هست که در بازار محصول عناب مطرح می باشد و همچنین این پارامتر تاثیر گذار و مهم خود توسط عوامل مختلف تعیین می گردد. موارد زیر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت عناب است و این عوامل در کیفیت محصول عناب تولیدی نیز اثر بسیاری می گذارد.

✓سایز و اندازه عناب

✓میزان سطح چروک عناب و سطح بهداشت و همچنین سلامت آن

✓میزان آفات‌ و سموم در برابر این عوامل و سازه ها

پارامتر های دیگری نیز در قیمت تمام شده این محصول عناب موثر می باشند.

قیمت عناب خشک صادراتی بیرجند

یکی دیگر از این پارامتر ها که بر قیمت عناب خشک تاثیر گذار است، قیمت دلاری می باشد و به سبب صادرات بالای میوه عناب ایرانی قیمت این محصول به ارزش قیمت دلار مقداری مرتبط می باشد و نوسانات بالایی را در بازار میوه عناب وجود دارد و البته این وابستگی سبب نمی شود که ما این را بیان کنیم که هر چه ارزش قیمت دلار بیشتر برود قیمت میوه عناب نیز افزایش می یابد بلکه امکان دارد این محصول تغییراتی را در قیمت نهایی عناب ایجاد نماید.

فروش عمده حبه عناب و همچنین دمنوش های عناب و عنابهای پودری در کارخانه ب بزرگ بیرجند قیمت روز انواع محصول عناب های صادراتی در مرکز تولید آن: عناب ریز صادراتی در کشور هند بازار فروش بسیار وسیعی را داراست و صادر کننده های گوناگونی از کشور ایران این نوع محصولات را با مناسب ترین قیمت و کیفیت عرضه می کنند.

کشور هندوستان و پاکستان جزو بالاترین و بیشترین میزان سفارشات میوه عناب ریز کشور ایران را برای خودشان اختصاص داده اند.

نام های دیگر این نوع محصول عناب ریز که در بازار معمولا از آن استفاده می گرددعبارتند از: عناب پودری – عناب دارویی – عناب الکی- عناب آسیابی که از چشم گیرترین خصوصیت های این میوه عناب ها پس از ریزی این نوع عناب ها باید به چروک زیاد آن نیز اشاره کرد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا