آراد برندینگ

قیمت سیم ظرفشویی استیل کلافی

قیمت سیم ظرفشویی استیل کلافی

اگر قصد خرید سیم ظرفشویی برای مصارف خانگی را دارید می توانید مدل های کلاف دار تهیه کنید و در اندازه های دلخواه برش بزنید و یا فوم یا اسفنج به آن اضافه کنید و به صورت محصول درآورید.

آن را دو منظوره کنید تا دستتان آسیب نبیند.

فروشگاه های زنجیره ای، هتل ها و رستوران ها از جمله مشتریان خرید و فروش عمده سیم ماشین ظرفشویی هستند. با این حساب بسیاری از خانم های خانه دار نیز این محصول را به صورت کارتن و عمده خریداری می کنند تا از لحاظ داشتن این محصول خیالشان راحت باشد.

خیلی وقت ها پیش می آید که غذا گیر کرده و می سوزد، در این صورت شستن این ظروف بسیار خسته کننده و دردناک است، استفاده از سیم ظرفشویی می تواند این روند را تسریع کند.

قیمت سیم ظرفشویی استیل کلافی

برای ثبت سفارش از روش های ارتباطی موجود در سایت فروش آراد برندینگ استفاده کنید و این محصولات را مستقیماً و بدون واسطه از ما دریافت کنید.

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول که تاثیر بسزایی در افزایش فن های آن داشته است مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و بو می باشد.

برخی از این محصولات دارای سیم فلزی در وسط هستند و ابری در اطراف آن تشکیل شده است که دلیل این امر محافظت از انگشتان مصرف کننده است که ممکن است حساس باشد.

خرید و فروش عمده این محصول از طریق سایت مجموعه ما امکان پذیر است و شما به راحتی می توانید محصولات مورد نظر را با کیفیتی مثال زدنی در تعداد بالا خریداری کنید که از جمله مزایای این نوع خرید نسبت به خرید جزئی با قیمتی مقرون به صرفه می باشد.

سیم ظرفشویی استیل

عدم زنگ زدگی، عدم اکسید شدن، عدم ایجاد بو در سیم ظرفشویی، شست و شوی باکیفیت ظروف، عدم ایجاد آسیب به پوست و پاکیزه کردن و براق کردن ظروف از مزیتهای سیم ظرفشویی استیل می باشند در گذشته های دور تاکنون از سیم ظرفشویی استفاده می شده است و سیم ظرفشویی استیل از انعطاف بالایی برخوردار می باشد.

قیمت سیم ظرفشویی استیل کلافی

برای ساییدن و تراشیدن ظروف شیشه، ظروف سفالی، چوب و فلز از سیم ظرفشویی استفاده می شود سیمهای ظرفشویی انواع مختلفی دارند و قیمت سیم ظرفشویی استیل که یکی از بهترین مدلهای سیم ظرفشویی می باشد بسیار برای افراد به صرفه می باشد که از استیل ضد زنگ ساخته شده است و با این که حجم کوچکی دارد ولی مهم ترین ابزار شست و شوی ظروف محسوب می شود.

به همین دلیل در آشپزخانه های تمام خانه ها می توانید آن را پیدا کنید سیمهای ظرفشویی قدیمی چون به وسیله براده های آهن تولید شده اند، هنگام برخورد با آب دچار زنگ زدگی می شده اند، اما سیمهای ظرفشویی استیل ضد زنگ هستند و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی شوند علاوه بر این مزیتهای این نوع سیم ظرفشویی با مدلهای قدیمی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

سطح زبر و خشن سیم ظرفشویی باعث شده غذاهای چسبیده و سوخته شده ته ظروف به خوبی جدا شوند و تمام لکه ها و ظروف را از بین می برد و باعث سفید و براق شدن ظروف روحی می شود به همین دلیل بهترین وسیله برای شست و شوی ظروف روحی سیم ظرفشویی می باشد سیم ظرفشویی علاوه بر این که برای شست و شو استفاده می شود دارای کاربردهای دیگری هم می باشد اگر سوراخ پیچی خیلی بزرگ است، می توانید کمی سیم ظرفشویی دور پیچ قرار دهید تا پیچ در جای خود برود.

خرید سیم ظرفشویی به قیمت کارخانه

سیم ظرفشویی از گذشته تا به امروز بسیار مورد استفاده قرار گرفته و وسیله جدا نشدنی از آشپزخانه است.

قیمت سیم ظرفشویی استیل کلافی

و یکی از انواع آن که همیشه کاربرد بیشتری داشته سیم ظرفشویی کلافی است و مردم با توجه به نیاز خود آن را تهیه می کنند این محصول همچنین بیشترین تقاضا را در رستوران ها و هتل ها دارد که از ظروف زیادی برای پخت و پز استفاده می کنند، زیرا قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و نیازی به فشار زیاد دست ندارد.

این کلاف ها دارای مقدار بسیار کمی کربن بوده و فولادهای آن ضد زنگ هستند، به همین دلیل طول عمر بالایی دارند و برای نظافت ظروفی که بقایای روغن و مواد غذایی در آن فرو رفته و سوخته استفاده می شود که البته برای این منظور استفاده می شود.

مناسب ترین ابزار برای شست و شوی ظروف مسی و الکل، سیم های ظرفشویی می باشد که با عملکرد تمیز کنندگی بالا به راحتی می توان این ظروف را تمیز کرده و باعث درخشندگی آن ها شد.

این ظرفشویی ها در بسته بندی های عمده یا کوچک و عموماً در وزن های 15، 20 و 25 گرمی و در برندهای داخلی و خارجی با مدل های مختلف در بازار موجود می باشند که هر خانمی می تواند بنا به سلیقه خود انتخاب کند.

این محصول کاربردی از ترکیب فولاد و عنصر کربن ساخته شده است، بنابراین قیمت سیم ظرفشویی بستگی زیادی به مواد اولیه دارد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا