آراد برندینگ

قیمت رنگ نسوز سیلیکونی صنعتی

قیمت رنگ نسوز سیلیکونی صنعتی

رنگهای نسوز با درصدهای مختلفی تولید می شوند که بسته به سطح مورد نظر انتخاب می شود و اگر یک بار تجربه رنگ آمیزی وسیله ای را داشته باشید دیده اید که رنگهای معمولی با اولین مرتبه استفاده از آن بعد از خشک شدن کم رنگ می شود و چند مرتبه دیگر باید این رنگ آمیزی تکرار شود تا نتیجه ی مورد نظر حاصل شود اما رنگهای نسوز چسبندگی بالایی دارد که موجب می شود که برای سطوح مختلف به کار رود و با یک مرتبه استفاده نتیجه لازم به دست می آید.

قیمت رنگ نسوز سیلیکونی صنعتی

امروزه فناوریهای روز دنیا پیشرفت به سزایی داشته اند که یکی از آنها در زمینه ی فروش و عرضه محصولات مختلف بوده است این پیشرفت در بستر اینترنت پر سرعت انجام پذیرفته که ضمن دیدن از تنوع بالای محصولات می توان انتخاب بهتری نیز داشته باشیم .

مجموعه بزرگ و تاجر پرور آرادبرندینگ در همین راستا برای تهیه محصولات مختلف آماده ارائه و خدمت گذاری است با مراجعه به این لینک می توانید به سایت ما سر بزنید و با پر کردن فرمهای مشاوره با کارشناسان ما ارتباط بر قرار کنید و مشاوره ی لازم را در زمینه خرید رنگهای نسوز دریافت کنید و یک خرید به صرفه و کاملا منطبق بر نیاز خود را به ثبت برسانید و درب منزل آن را دریافت کنید.

ین ویژگی کاربر این رنگها را در صنعت بسیار بالا برده است چون که زمان در این صنایع بسیار ارزشمند است این رنگها بعد از مدتی که در معرض حرارت قرار بگیرند دچار رنگ پریدگی نمی شوند اما ممکن است که مقداری از براقی آنها کم شود بسته به کیفیت و نوع آنها این رنگها در وزنهای مختلفی تولید شده و به فروش می رسند که برای مصارف خانگی بسته به جایی که می خواهید از آن استفاده کنید می توانید انتخاب مناسب را داشته باشید همچنین رنگهای نسوز دارای چند نوع است که با توجه به نیاز می توان هر یک از آنها را خریداری کرد این مدلها عبارت اند از رنگ سیلیکونی، رنگ سرامیکی، پودری و فلزی که در زیل به هر یک به طور جداگانه می پردازیم.

رنگ نسوز سیلیکونی

رنگ سیلیکونی نمایی مانند آلمینیوم را به سطح رنگ آمیزی شده می دهد پایه تولید آن از رزین سیلیکونی است که این پیگمنت آلمینیومی مقاومت آن را در برابر گرما افزایش قابل توجهی می دهد و رنگ نسوز سیلیکونی باید به صورت یک لایه نازک روی سطوح کشیده شود در صورت ضخامت بیشتر آن احتمال کنده شدن و نمای پوسته پوسته در سطوح افزایش می یابد.

قیمت رنگ نسوز سیلیکونی صنعتی

رنگ سرامیکی نیز مقاوت بالایی در برابر حرارت و همچنین خوردگی از خود نشان می دهد و همین باعث نتیجه ی استحکام و دوام بالای آن است.

رنگ پودری مقاومت بالایی در برابر حرارتی حدود 4 هزار تا ده هزار درجه فارنهایت را دارد که این ویژگی ناشی از ساختار آن است که بر پایه ی سیلیکون و آپوکسی می باشد این رنگ براقیت خاصی را به سطوح می دهد.

رنگهای فلزی بسته به مکانی که قرار است روی از آن رنگ به کار رود انتخاب می شود یک ویژگی تثبیت کنندگی دارد که برای سطوحی که دمای آنها تا 7500 درجه فارنهایت نیز می رود مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص و کارکردهای بیشماری را می‌توان برای این رنگ نسوز صنعتی مطرح نمود که قاعدتاً نمی توان تمامی آنها را به صورت یکجا در این مقاله احصاء و طبقه‌بندی و جمع بندی نمود چرا که فواید آن بسیار زیاد است.

قیمت رنگ صنعتی نسوز

می توان گفت که از حوصله این مقاله خارج می باشد البته ازویژگیهایی که می توانیم برای این رنگ نسوز سرامیکی نام ببریم در واقع استحکام بالای آن در مقابل حرارت و استفاده شدن از آن به عنوان پوشش عایقی در روی فلزاتی که در مجاورت حرارت قرار دارند نام برد.

قیمت رنگ نسوز سیلیکونی صنعتی

در این مقاله در رابطه با قیمت رنگ صنعتی نسوز سرامیکی اشاره می کنیم، در واقع همان طور که گفته شد می توانیم از کاربردهایی که برای رنگ نسوز سرامیکی در نظر داشته باشید این است که استفاده از آنها به عنوان پوششی بر روی سطوح فلزی که در دمای بالای قرار دادند می باشد در واقع این رنگ نسوز اصفهان به عنوان یک پوشش بسیار مناسب سرامیکی تجهیزاتی که در دمای شدید و حرارت نزدیک به دو هزار درجه فارنهایت قرار دارند را حفظ می کند و بهترین پوشش در مورد این فلزات می باشد.

از جمله قطعاتی که می توانیم به عنوان نمونه محصولاتی که با استفاده از رنگ نسوز سرامیکی عایق بندی شده اند را نام ببریم می توانیم به اگزوزهایی که در اتومبیلها به در استفاده شده است اشاره کرد چرا که این روزها در معرض حرارت قرار دارند و دمای بالایی را تحمل می کند همچنین می توانیم به فلزهایی که در مجاورت حرارت و دمای بسیار بالایی قرار دارند اشاره نماییم.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا