آراد برندینگ

میوه خشک شکلاتی عمده

میوه خشک شکلاتی عمده

بدون هیچ گونه تردیدی می توان گفت که میوه خشک بسته بندی شده یکی از سالم ترین و مغذی ترین تنقلاتی است که می توان در مناسبتهای مختلف از آن استفاده نمود.

به همین دلیل امروزه شاهد رونق فروش عمده این محصول می باشیم، چرا که با توجه به استقبال مردم از انواع میوه خشک در سالهای اخیر بسیاری از هایپرمارکتها و فروشگاه های مواد خوراکی آنها را با حجم بالایی خریداری می کنند.

لازم به ذکر است که خشک کردن میوه از زمانهای قدیم در نقاط مختلف دنیا رایج بوده است به نظر می رسد که هدف اصلی پیشینیان ما از این کار نگهداری طولانی مدت میوه ها و بهره مندی از خواص آنها در تمام فصول سال بوده است.

میوه خشک شکلاتی عمده

خوشبختانه امروزه بسته بندی میوه خشک با تنوع بسیار بالایی صورت می گیرد، به طوری که برخی افراد از میوه خشک بسته بندی شده به عنوان هدیه و سوغاتی استفاده می کنند.

مجموعه ما در حوزه تولید و فروش انواع میوه خشک به صورت عمده فعالیت می کند، کیفیت و سلامت مواد غذایی شعار مجموعه آراد برندینگ می باشد، ما محصولات خود را مطابق استانداردهای بهداشتی عرضه نموده و کیفیت آنها را تضمین می کنیم.

اگر شما هم قصد خرید عمده میوه خشک بسته بندی با کیفیت عالی و قیمت مناسب را دارید، فرم موجود در سایت ما را پر کنید تا خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید.

فروش عمده میوه خشک

مهم ترین علت فروش عمده میوه خشک بسته بندی به میزان بالا این است که برخلاف میوه تازه، آبمیوه و فرآورده هایی مثل کمپوت و مربا، حمل و نگهداری میوه خشک بسیار راحت است، زیرا وزن سبکی دارد و در دمای معمولی به مدت طولانی دوام می آورد، به عبارت دیگر در هر زمان و مکان و بدون نیاز به یخچال می توان میوه های خشک را نگهداری و مصرف نمود.

یکی دیگر از دلایل رونق فروش میوه خشک این است که طعم خاص خود را دارد و ترکیبی رنگارنگ از این خشکبار سالم و خوشمزه، جلوه خاصی به میز عسلی پذیرایی می بخشد، به طور کلی میوه خشک را می توان به عنوان آجیل شب یلدا، آجیل عید نوروز و در زمانهایی مثل مسافرت یا به عنوان میان وعده و تغذیه مدرسه بچه ها استفاده کرد.

ناگفته نماند که به طور کلی میزان فروش عمده میوه خشک بسته بندی بیشتر از میوه خشک فله ای است، زیرا اغلب مردم استفاده از تنقلات بسته بندی شده را ترجیح می دهند، چرا که بسته بندی صحیح نه تنها خشکبار را تمیز و بهداشتی نگه می دارد بلکه به حفظ کیفیت و تازگی آنها کمک می کند، به عبارت بهتر اکثر افراد به بهداشت و سلامت میوه خشک بسته بندی شده اطمینان بیشتری دارند.

C:\Users\MAcanPc.ir\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\ghalebA reportage (1) (1).jpg

یکی از قابل توجه ترین دلایل فروش میوه خشک عمده به میزان بالا، ارزش غذایی آن است، به طور کلی میوه ها منبع غنی ویتامین و مواد مغذی مورد نیاز بدن به شمار می روند، هر چند که با خشک شدن میوه و از دست رفتن آب موجود در آن، بخشی از ویتامینهای محلول در آب میوه طبیعی نیز از دست می روند اما در هر حال میوه خشک باقیمانده نیز سرشار از مواد مغذی مفید است و مصرف آن به افراد در هر سنی توصیه می شود.

بدون شک استفاده از میوه خشک به عنوان میان وعده یا تنقلات به مراتب بهتر از خوراکیهای شیرین مصنوعی و تنقلاتی مثل چیپس و پفک است، به همین علت بسیاری از فروشندگان جزئی مواد خوراکی، انواع میوه خشک را به صورت عمده تهیه نموده و خرید آنها را به مشتریان خود توصیه می کنند.

میوه خشک شکلاتی

شرکتهای تولید کننده معتبر که در زمینه تولید انواع میوه خشک فعالیت دارند ساده ترین طرز تهیه را برای تولید این محصول در نظر گرفته اند و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته توانسته محصولاتی مرغوب و درجه یک را به دست خریداران و مشتریان برسانند.

معمولاً برای تهیه میوه خود از تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده اند این محصولات در محیطی کاملا بهداشتی تهیه می شود به همین علت مورد استقبال واقع شده و محصولات تولید شده از طعم و مزه بسیار لذیذی برخوردار هستند و اگر شما می خواهید بدن سالم داشته باشید و از مبتلا شدن به بیماریهای مختلف در امان بمانید نباید از مصرف میوه خشک غافل شوید.

میوه خشک شکلاتی عمده

این محصولات به صورت بسته بندی شده عرضه می‌ شوند و شما بهتر است در زمان خرید میوه خشک شکلاتی به صورت بسته بندی به مندرجات نوشته شده بر روی بسته بندی محصول توجه کنید در محصولاتی را خریداری کنید که دارای نماد استاندارد هستند و به تازگی تولید شده اند این محصولات عاری از هرگونه ماده افزودنی و نگهدارنده غیر مجاز بوده و به همین دلیل است که دارای خواص بسیار زیادی هستند.

این محصولات پس از آنکه به صورت عمده و در تناژ بالا تولید می شوند به انبارهای مخصوصی فرستاده می شوند این میوه خشکها دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی هستند به همین علت امروزه میزان فروش آن به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده و شما مشتریان و خریداران می توانید با مراجعه به مراکز معتبر حجم انبوهی از این محصول را با قیمت استثنایی خریداری کنید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا