رپورتاژ آگهی

افزایش اعتماد به نفس در خانم ها با انجام جراحی زیبایی واژن

افزایش اعتماد به نفس در خانم ها با انجام جراحی زیبایی واژن

در حال حاضر جراحی زیبایی واژن یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین جراحی ها، در بین خانم ها می باشد. این جراحی برای درمان بسیاری از ناراحتی های مربوط به دستگاه تناسلی کاربرد دارد. با افزایش سن، انجام زایمان های متعدد و تاثیر عوامل ژنتیکی، خانم ها دچار افتادگی و شلی واژن می شوند. با انجام جراحی زیبایی واژن، افتادگی و مشکلات ایجاد شده درمان می شوند.  جراحی زیبایی واژن علاوه بر ایجاد اصلاحاتی مانند رفع تیرگی، گشادی و افتادگی واژن، برای افزایش میل جنسی در خانم ها، بسیار تاثیرگذار است.

افزایش اعتماد به نفس در خانم ها با انجام جراحی زیبایی واژن

چه کسانی برای انجام جراحی زیبایی واژن مناسب هستند؟

در وهله اول خانم هایی که دارای سلامت جسمانی هستند، می توانند به جوانسازی واژن در اصفهان بپردازند. خانم ها برای رفع هر یک از مشکلات زیر، می توانند این جراحی را انجام دهند:

  • شلی و افتادگی واژن
  • تیره شدن واژن
  • گشاد شدن واژن
  • عدم امکان رعایت بهداشت ناحیه تناسلی به طور صحیح
  • نارضایتی همسر
  • کم بودن اعتماد به نفس
  • کم بودن میل جنسی

انواع جراحی زیبایی واژن

امروزه با پیشرفت علم پزشکی روش های مختلفی برای انجام جراحی زیبایی واژن وجود دارد. این عمل ها به صورت سرپایی انجام می شود و حدود 2 ساعت زمان می برد.

واژینوپلاستی

  واژینوپلاستی یک نوع جراحی زیبایی واژن است که در آن، کانال واژن تنگ می شود. در این جراحی عضلات واژن که خاصیت کشسانی خود را از دست داده و شل شده اند، ترمیم می شوند. در نتیجه قدرت و استحکام بافت عضلانی واژن افزایش یافته و بر برقراری رابطه جنسی تاثیر خوبی می گذارد.

در این جراحی، متخصص زنان در اصفهان برش هایی را در قسمت واژن و اطراف آن ایجاد می کند. سپس بافت عضلانی اضافی و آویزان را برداشته و دوباره عضلات را بخیه می کند.

به دلیل زایمان های طبیعی متعدد، بافت عضلانی واژن کشیده می شود، بعد از زایمان عضلات به طور کامل به حالت اولیه بر نمی گردند. در نتیجه واژن، گشاد و افتاده می شود. افتادگی واژن ممکن است به دلیل افزایش وزن و کاهش وزن زیاد هم ایجاد شود. همچنین داشتن رابطه جنسی مکرر باعث شلی عضلات واژن می شود.  یکی دیگر از عوامل موثر بر شل شدن واژن، افزایش سن می باشد.

افزایش اعتماد به نفس در خانم ها با انجام جراحی زیبایی واژن

افتادگی واژن موجب ایجاد عفونت های مکرر و مشکل جهت برقراری رابطه زناشویی می شود. با انجام واژینوپلاستی، میل جنسی خانم ها افزایش یافته، در نتیجه موجب تقویت لذت جنسی می گردد.

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی یکی از انواع جراحی زیبایی واژن می باشد که در آن لابیاهای بزرگ، کوچک و زیبا می شوند. در طی این عمل قرینه سازی لابیاها هم انجام می شود. همچنین لابیاپلاستی برای درمان بوی بد ناحیه تناسلی، احساس درد در زمان برقراری رابطه جنسی، انحراف و پخش جریان ادرار کاربرد دارد.

برخی از خانم ها به دلیل بزرگ بودن لابیاها نمی توانند لباس های تنگ و یا مایو بپوشند، با انجام جراحی زیبایی واژن، این مشکل هم برطرف می شود. لابیاپلاستی به دو روش استفاده از تیغ جراحی و یا استفاده از لیزر انجام می شود.

نهان سازی کلیتورال

در این روش جراحی زیبایی واژن در طی انجام جراحی، بافت اضافی که روی کلیتوریس را پوشانده است، برداشته می شود. خانم ها با انجام این جراحی، رابطه جنسی لذت بخش تری را تجربه می کنند.  همچنین خانم ها خیلی بهتر به امور روزانه خود می پردازند.

کلیتوریس دارای اعصاب و رگ های خونی زیادی می باشد. به همین دلیل برای رسیدن به ارگاسم و لذت بردن از برقراری رابطه زناشویی بسیار موثر می باشد. وجود پوست اضافی مانع از رسیدن به اوج لذت جنسی می شود.

تقویت نقطه جی

انجام جراحی زیبایی واژن برای تقویت نقطه جی، یک روش بسیار موثر جهت حفظ سلامتی جسم و روان است. رسیدن به ارگاسم موجب کاهش استرس خانم ها می شود. در نتیجه موجب حفظ شادابی، لطافت و سلامتی پوست می شود.

تقویت نقطه جی با کمک تزریق چربی یا ژل  به نقطه جی انجام می شود. این جراحی زیبایی واژن کاملا بی خطر می باشد. تقویت نقطه جی با بی حسی موضعی در مدت زمان 10 دقیقه انجام می شود. برقراری رابطه جنسی موفقیت آمیز در آرامش و حفظ بنیان عاطفی خانواده تاثیر فراوان می گذارد.

پرینورافی

پرینورافی یکی دیگر از روش های جراحی زیبایی واژن است که موجب ایجاد احساس خوبی در خانم ها می شود. با انجام این جراحی، اعتماد به نفس خانم ها برای برقراری رابطه جنسی افزایش می یابد. در این روش مدخل ورودی واژن، کاهش سایز می یابد.

گشادی، شل شدگی و افتادگی واژن به دلایل گوناگون مانند افزایش سن، زایمان های طبیعی متعدد، چاقی، سرفه های مزمن، رابطه جنسی زیاد و  وجود تومورهای لگنی ایجاد می شود.  به همین دلیل خانم ها احساس فشار زیادی در ناحیه لگن، احساس پری در قسمت زیر دل و درد در زمان برقراری رابطه جنسی را تجربه می کنند.

افزایش اعتماد به نفس در خانم ها با انجام جراحی زیبایی واژن

برخی از خانم ها هم به دلیل باز شدن بخیه های ناحیه پرینه که در زمان انجام زایمان طبیعی زده شده است، دچار گشادی واژن می شوند.  بخیه های باز شده به دلیل کم توجهی به هم بد جوش می خورند و ناحیه مدخل ورودی واژن باز می ماند.

در این روش جراحی زیبایی واژن از بی حسی موضعی استفاده می شود.  انجام این عمل حدود 30 الی 45 دقیقه طول می کشد. در این عمل، جراح، دیواره های ناحیه پشتی واژن را به هم متصل می کند و واژن تنگ می شود.   در اکثر مواقع  پرینورافی همراه با لابیاپلاستی انجام می شود. اگر به دنبال جراحی تنگ کردن واژن در اصفهان هستید میتوانید با دکتر ندا مقتدری جراح و متخصص زنان مشورت کنید.

سفید کردن واژن

روش های مختلف سفید کردن واژن برای  جوانسازی و زیبایی ناحیه تناسلی انجام می شود. جوانسازی واژن به کمک جراحی زیبایی واژن، موجب افزایش میل جنسی می گردد. رابطه جنسی موفق بر بهبود روابط عاطفی تاثیر فراوانی می گذارد.

سفید کردن واژن با روش های استفاده از کرم های موضعی، لایه برداری با مواد شیمیایی و یا استفاده از لیزر ، امکان پذیر می باشد.  در روش استفاده از لیزر قسمت های تیره پوست ناحیه تناسلی از بین می رود و پوست شاداب و روشن می شود. این روش زیباسازی واژن یک روش بی خطر و دائمی می باشد.

تیرگی واژن به دلایل مختلفی ایجاد می شود که عبارتند از:

  • افزایش سن
  • عوامل ژنتیکی
  • اختلالات هورمونی
  • بارداری های متعدد
  • رابطه جنسی زیاد
  • تعریق زیاد ناحیه تناسلی
  • مرطوب ماندن ناحیه تناسلی
  • پوشیدن لباس های تنگ
  • ساییدگی در اثر پیاده روی و دوچرخه سواری
  • استفاده زیاد از تیغ و ژیلت کهنه
  • افزایش و کاهش وزن زیاد
  • عدم رعایت بهداشت مناسب

کلام آخر

 استفاده از روش های مختلف جراحی زیبایی واژن باعث حفظ رابطه عاشقانه بین زن و شوهر می شود. برقراری رابطه جنسی لذت بخش، باعث ایجاد آرامش بین طرفین می شود. جوانسازی و  زیبایی ناحیه تناسلی به اندازه زیبایی پوست صورت و مو  اهمیت دارد.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر ندا مقتدری به آدرس  www.drmoghtaderi.com   مطرح کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا