رپورتاژ آگهی

همه چیز درباره خرید کفش چرم طبیعی زنانه

همه چیز درباره خرید کفش چرم طبیعی زنانه

چرم طبیعی از جمله بهترین و باکیفیت‌ترین متریال‌هایی است که جهت تهیه انواع کفش زنانه و مردانه به کار می‌رود. محصولات چرمی و از جمله کفش چرم اصل طرفداران بسیار زیادی دارند. آن‌ها همیشه جزو شیک‌ترین و لاکچری‌ترین لوازم بازار محسوب می‌شوند. اگر شما یک چرم پوش حرفه‌ای هستید حتماً می‌دانید که این ماده ویژگی‌های خاص خود را دارد و طرز استفاده و نگهداری آن با سایر مواد اولیه همچون چرم مصنوعی و پلاستیک و … کاملاً متفاوت است.

کفش چرم

 اما اگر به تازگی عاشق لوازم چرمی شده و قصد دارید کفش چرم طبیعی خریداری نمایید، بهتر است ابتدا کمی تحقیق درباره کفش چرم زنانه  داشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مربوط به این محصولات آشنا کنیم.

انواع مدل‌های کفش چرم زنانه

کفش چرم طبیعی در طرح و رنگ و مدل‌های متنوع و طبق سلیقه تمام مشتریان طراحی و تولید می‌شود. هر کدام از این مدل‌ها دارای کاربرد خاصی هستند و در موقعیت‌های متفاوتی به کار شما می‌آیند. پس پیش از هر چیز باید مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برخی از گزینه‌هایی که پیش رو دارید عبارت‌اند از:

  • انواع کفش چرم زنانه اسپرت که از جمله راحت‌ترین و پرطرفدارترین کفش‌های چرمی هستند و در تمام طول سال کاربرد دارند. کفش‌های اسپرت، خود، دارای طرح‌های مختلفی هستند. برخی از آن‌ها تنها برای استفاده در ورزش‌ها و فعالیت‌های خاص طراحی شده‌اند. اما اغلب مدل‌ها قابل استفاده برای سنین مختلف و ست کردن با استایل اسپرت زنانه و دخترانه کاربرد دارند. بسیار شیک و زیبا هستند و در مدل‌های بنددار، بدون بند، لژدار و تخت تولید می‌شوند.

خرید کفش چرم

  • دسته دیگر، انواع کفش چرم زنانه مجلسی می‌باشند. همان‌طور که از نامشان پیداست متناسب با استایل مجلسی شما طراحی شده‌اند. بسیار شیک و خاص و به روز هستند. با توجه به اینکه در چه مراسمی حضور پیدا می‌کنید و قرار است کفش چرم را با کدام لباس مجلسی ست کنید، می‌توانید یکی از بهترین گزینه‌ها را برای خرید انتخاب نمایید.
  • و اما اگر یک خانم شاغل هستید و به دنبال یک کفش مناسب برای پوشیدن در موقعیت‌های رسمی می‌گردید بهتر است به سراغ انواع کفش چرم زنانه اداری بروید. این نوع از کفش نیز در مدل‌های مختلف همچون تخت یا با پاشنه‌های کوتاه طراحی می‌شوند و می‌توانند زیبایی استایل اداری شما را چندین برابر افزایش دهد.
  • در تابستان و در هوای گرم، از پوشیدن کفش احساس گرما و خفگی به ما دست می‌دهد. اما نگران نباشید. انواع کفش صندل چرم زنانه متناسب با این فصل از سال طراحی شده‌اند و از پاهای شما در برابر گرما و تعریق حفاظت می‌کند. صندل‌ها طراحی روباز دارند، بسیار سبک و راحت‌اند و جالب‌تر اینکه در مدل‌های مختلف از مجلسی گرفته تا اسپرت طراحی و تولید می‌شوند.

 کفش چرم زنانه

 

  • طراحان مد، کفش‌هایی را برای پوشیدن در فصل سرما طراحی کرده‌اند که دارای ساق‌های بلند هستند و داخل آن‌ها دارای عایق حرارتی بوده و از پاهای شما در برابر سرما محافظت می‌کنند. کفش بوت زنانه چرم از جمله مهمترین اکسسوری‌هایی است که در زمستان باید بخرید. آن‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند و می‌توانند یک استایل شیک زمستانه را برای شما به ارمغان آورند.

محصولات چرمی

  • کفش نیم بوت زنانه چرم هم گزینه دیگری است که می‌توانید در فصل سرما بپوشید. تفاوت آن‌ها با بوت‌ها در ارتفاع ساقشان است. ساق نیم بوت‌ها فقط تا مچ پا یا کمی بالاتر از آن کشیده می‌شود.

انواع دوخت کفش چرم زنانه

دوخت چرم، یک هنر محسوب می‌شود و باید توسط افراد ماهر و زبردست انجام شود. اگر بخواهیم انواع کفش چرم طبیعی را از نظر نوع دوخت مورد مقایسه و دسته‌بندی قرار دهیم، آن‌ها در دو دسته کلی کفش‌های ماشین دوز یا کارخانه‌ای و کفش‌های دست دوز قرار خواهند گرفت. مسلماً این دو گروه از محصولات چرمی از نظر کیفیت و قیمت با هم متفاوت هستند. کفش چرم دست دوز ایرانی، دارای شهرت جهانی است. هر چند که قیمت بالایی دارد اما دارای ظاهر فوق‌العاده زیبا و منحصر به فرد است و در ضمن طول عمر بالایی دارد و می‌توانید سال‌ها با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

انواع رنگ کفش چرم زنانه

تا چندی پیش، محصولات چرمی اصل را فقط در چند رنگ محدود از جمله مشکی، سفید و قهوه‌ای می‌توانستید ببینید. به همین دلیل معمولاً جوان‌ترها و افرادی که ترجیح می‌دهند لباس‌ها و اکسسوری‌های رنگی انتخاب کنند، رغبتی به تهیه این محصولات نشان نمی‌دادند. اما امروزه دیگر خبری از این محدودیت نیست. چرا که امکان رنگرزی چرم طبیعی و تولید آن در رنگ‌های متنوع وجود دارد. پس شما می‌توانید کفش چرم طبیعی زنانه را در رنگ‌های بسیار متنوع مشاهده کنید و متناسب با استایل خود بهترین رنگ را انتخاب نمایید. علاوه بر آن، امروزه انواع رنگ چرم نیز در بازار وجود دارند. اگر شما پس از مدتی، استفاده از کفش‌های خود تمایل به تغییر رنگ آن‌ها داشتید می‌توانید با استفاده از این محصولات، کفش چرم خود را نونوار کنید.

انواع واکس کفش چرم زنانه

اگر از محصولات چرم طبیعی استفاده می‌کنید حتماً باید یک واکس چرم مناسب آن محصول نیز در خانه داشته باشید. واکس چرم در واقع ماده‌ای برای تمیز و درخشان کردن کفش چرم اصل است. اما یک ویژگی مهم دیگر آن، محافظت از کفش‌ها در برابر نفوذ گرد و خاک و هر ماده دیگر و همچنین در برابر ترک‌خوردگی و … می‌باشد. برخی از انواع واکس چرم عبارت‌اند از:

  • واکس جامد
  • واکس مایع
  • واکس کفی
  • واکس اسپریی
  • واکس کرمی یا کرم‌های تمیزکننده چرم

چگونه کفش چرم اصل و طبیعی را تشخیص دهیم؟

حال که قصد خرید کفش چرم را دارید، حتماً با نگاهی به محصولات موجود در بازار خواهید دید که آن‌ها علاوه بر تنوعی که در نوع طراحی دارند، از نظر جنس، کیفیت و قیمت نیز دارای انواع گوناگونی هستند. علت این است که چرم‌ها انواع مختلفی دارند. چرم طبیعی، با چرم مصنوعی تولید شده در کارخانه‌ها که از مواد شیمیایی و پلاستیکی به دست می‌آید تفاوت زیادی دارد. حتی اگر قیمت انواع کفش چرم طبیعی زنانه را جویا شوید، باز هم با ارقام متفاوتی رو به رو می‌شوید. علت این امر نیز می‌تواند تفاوت در کیفیت چرم طبیعی، نوع برند و دوخت کفش چرم باشد. در هر حال برای آنکه خرید مطمئنی داشته باشید باید راه‌های تشخیص کفش چرم اصل را بدانید. همچنین اگر قصد خرید اینترنتی محصولات کفش چرم زنانه را دارید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر اقدام به خرید نمایید. چرم سورنا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست.

 برخی از ویژگی‌های مهم چرم اصل و تفاوت آن با چرم مصنوعی به شرح زیر می‌باشند:

  1. سطح چرم اصل دارای بافت طبیعی و نامنظم است.
  2. اگر قطره‌ای آب بر روی کفش چرم بریزید، چنانچه جنس آن از چرم طبیعی باشد، آب کم کم جذب آن خواهد شد.
  3. بوی طبیعی شبیه بوی بدن حیوانات، یک مشخصه دیگر چرم اصل است.
  4. چرم اصل نفس می‌کشد. منافذ موجود بر روی آن زمینه رد و بدل شدن هوا به درون کفش را ایجاد کرده و از تعریق پاها جلوگیری می‌کنند.
  5. چرم طبیعی در برابر حرارت بسیار مقاوم است و به سرعت تغییر شکل نمی‌دهد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا