آراد برندینگ

تجربه میلیاردی خودم که بخشی از آن را به حراج گذاشتم

تجربه میلیاردی خودم که بخشی از آن را به حراج گذاشتم

شاید برایتان جالب باشد که من با توجه به فعالیت های تجارتی که در حوزه محصولات خاویار داشتم توانسم بخش اعضمی از ثروت را به دست آورم به همین خاطر تصمیم گرفتم بخشی از این درآمد را میان فقرا تقسیم کنم پیشنهاد من به عنوان یک تجربه گر به شما این هست که شما هم لذت تجارت را برای یک بار هم که شده تجربه نماید.

خاویار

به اضافه آن سرشار شده که به اسم ستاکسانت هست که مدلی الکل چرب با زنجیره دراز می باشد و در بدن به اسیدهای چرب تغییر می کند و این اسیدهای چرب به دست آمده در سنتز میلین حفاظت سلول عصبی نقش قابل توجهی اجرا می کند به همین علت مصرف خاویار در سلامت سلولهای عصبی بسیار نتیجه بخش است.

خاویار از دید عنصر آهن نیز سرشار است. به کاربرد و مصارف خاویار بلوگا همین سبب مصرف آن در افراد مبتلا به کم خونی در اثر فقر آهن نیز سفارش می‌ شود و خاویار به منظر میکروبی و شیمیایی دارای خراب شدن بسیار بالایی می باشد.

تجربه میلیاردی خودم که بخشی از آن را به حراج گذاشتم

خاویار طلایی

خاویار از خانواده تاس ماهیان که با قدمتی چند صد میلیون ساله مورد استفاده قرار می گرفته است. قیمت خاویار طلایی به طرز شگفت آوری بالاهست که خیلی از مردم توان خرید و استفاده به صورت مداوم آن را ندارند و همانطور که قبل در بدان اشاره شد، این خوراکی برای ثروتمندان در جهان بیشتر مورد مصرف قرار می گیرد.

خاویار انواع مختلفی دارد از قبیل سیاه، سرخ و طلایی که در میان آنها خاویار سیاه از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

در حدود ۹۳ درصد از از ماهیان خاویاری در دریای خزر موجود هست که پنج نوع ماهیان خاویاری عبارت است از: قره برون یا ماهی خاویاری، ماهی شیپ، ماهی فیل، ماهی اوزون برون و ماهی گلد. فیل ماهی با وزنی در حدود ۱۴۰۰ کیلوگرم بزرگترین ماهی آب های داخل دریای خزر است که کیفیت خاویار آن در رتبه اول قرار دارد.

تجربه میلیاردی خودم که بخشی از آن را به حراج گذاشتم

خاویار ایران

خاویار دارای طعم و مزه ی بسیار خوبی می باشد و باب میل اکثر افراد نیز هست و البته که جزء لوکس ترین و گران ترین غذاها به شمار می رود. یک نوع از خاویار ایران وجود دارد که به آن طلایی می گویند و اغلب به صورت صنعتی به وجود می آید و مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا همیشه در بازارهای ماهی فروشان به دلیل کمیاب بودن این ماهی استقبال خوبی از انواع خاویار زرد می شود و با توجه به همین کمیاب بودنش قیمت بیش تری را نیز دارد و به صورت بسته بندی یا فله ای و با رعایت اصول بهداشتی، در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشند. معمولا از این ماهی در رستورانها و فروشگاه های لاکچری استفاده می شود و مشتریان خاص و مخصوص به خود را دارند.

تجربه میلیاردی خودم که بخشی از آن را به حراج گذاشتم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا