آراد برندینگ

درسی از محمدعلی کلی گرفتم که ثروتسازم کرد

محمد علی کلی میگوید: من از هر لحظه تمرینان متنفرم. اما همیشه به خودم میگم: کنار نکش؛ الان زجر بکش ولی بقیه زندگیت رو به عنوان یه قهرمان زندگی کن. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیده و به آن عمل کردم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

پشم سنگ شیروانی

یکی از شهرهای تولید کننده پشم سنگ شیروانی قم می باشد پشم سنگ قم هم جزء پشم سنگهای مرغوب و باکیفیت قرار می‌گیرد هر مترمربع از محصول پشم سنگ قیمتهای مختلفی دارد و با یکدیگر متفاوت است.

از بین شهرهای تولیدکننده ی پشم سنگ، گرگان را هم می ‌توان نام برد پشم سنگ گرگان هم پشم سنگ شیروانی مرغوبی به حساب می ‌آید اگر بخواهیم پشم سنگها را از نظر قیمت با یکدیگر مقایسه کنیم و بگوییم که کدام پشم سنگ گران است و کدام قیمت مناسبی دارد و ارزان تر می ‌باشد

باید بگوییم که قیمت مناسب ترین پشم سنگ در بین انواع پشم سنگها مربوط می‌ شود به پشم سنگ عایق فنوفلت و پشم سنگ عایق ایزوترم همچنین پشم سنگی که به‌صورت فله‌ای به بازار عرضه می ‌شود نسبت به بقیه پشم سنگها قیمت مناسب‌ تری دارد و ارزان‌ تر می ‌باشد دلیل قیمت پایین این پشم سنگ این است که میزان و مقدار دانسیته در این پشم سنگ پایین است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (26).jpg

پشم سنگ رشت

پشم سنگ رشت که به صورت لوله ای عرضه می شود دارای مشخصات و ویژگی هایی است که ما سعی داریم برای آگاهی بیشتر به خصوصیات این محصول بپردازیم پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

این نوع پشم در مقابل دمای بسیار بالا و دمای بسیار پایین از مقاومت خوبی برخوردار است، حرارت را به خوبی هدایت می کند.

همچنین برای کاهش میزان مصرف انرژی و حفظ کردن نیروی انشانی جزء ویژگی های بارز این محصول می باشد.

پشم سنگ تا حداکثر دمای 350 درجه سانتیگراد مقاومت دارد و از نوع پشم سنگ تخته ای و پشم سنگ پتویی به عنوان مصالح ساختمانی کاربرد دارد و از کیفیت و کارایی بسیار خوبی برخوردار است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (16).jpg

پشم سنگ سرامیکی

تهیه پشم سنگ سرامیکی در کارخانه صورت می پذیرد. بعد از این‌ که سنگهای بازالت به‌صورت ذوب‌ شده درآمد سنگهای ذوب‌ شده از قسمت زیر کوره خارج می ‌شوند و در مرحله بعد با استفاده از دستگاهی که شبیه پاندول می ‌باشد این مواد مذاب شده را روی یک صفحه می ‌چینند و آن را داخل دستگاه پخت می‌گذارند اسم دستگاه پخت اصطلاحاً کیورینگ می ‌باشد و داخل دستگاه پخت این الیاف ذوب‌شده در کنار همدیگر قرار می‌گیرند و به همدیگر می‌چسبند گاهاً هم پیش می‌آید که طبق خواسته مشتری و سفارش مشتری مقداری زرین به این الیاف اضافه می‌کنند و پس ‌از این در مرحله ی آخر محصولی که آماده شده‌ است را به قطعاتی که بایند به مشتری تحویل دهد برش می ‌دهند و در انتهای کار این قطعات توسط دستگاه در جعبه قرار می‌گیرد و بسته‌بندی می ‌شود و بعد از آن، آن را برای کسی که ثبت سفارش انجام داده است و مصرف‌کننده هستند، ارسال می ‌کنند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (23).jpg

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا