آراد برندینگ

با کمک فعالان اقتصادی ثروتمند شدم

در طی سرچی که در اینترنت داشتم توانستم با یک مجموعه موفق در زمینه تجارت آشنا شوم و از طریق افراد و فعالان متخصص این مجموعه توانستم روش ‌های جدید کسب درآمد را یاد بگیرم، لذا با ریسک کمی کسب ‌و کار خود را راه‌ اندازی کردم که در فروش محصول شلیل عملکرد عالی را از خود نشان دادم و در نهایت به دریایی از ثروت دست یافتم.

شلیل شمس

محصول شلیل شمس ادرارآور بوده و ویتامین A موجود در آن برای استحکام استخوان مناسب می باشد. این میوه به شدت به افراد دیابتی توصیه می شود، زیرا سطح انسولین خون را به دلیل دارا بودن فیبر، بالا می برد. ویژگی های مطلوب این محصول در سطح دنیا بسیار باعث محبوبیت آن شده است. این میوه دارای بتاکاروتن است که نوعی آنتی اکسیدان قوی می باشد و بدن را در مقابل انواع بیماری ها تقویت نموده و سیستم دفاعی بدن را نیرو می بخشد. این محصول به افرادی که میخواهند چاق شده و وزن اضافه کنند، بسیار کمک می کند.

با کمک فعالان اقتصادی ثروتمند شدم

شلیل سبز

مصرف این میوه شلیل سبز با بیماری یبوست مقابله می کند که در رشد باکتری های مفید روده موثر است. یکی دیگر از خواص اصلی شلیل سبز در تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد که ویتامین سی موجود در این میوه برای ایمنی بدن و مبارزه با عفونت ها موثر است. برای انتخاب یک شلیل سبزعالی باید به رنگ وعطر میوه توجه داشته باشید. موقع خرید، شلیل سبز را کف دست بگذارید و خیلی آهسته فشار دهید تا ببینید چقدر سفت است، در صورت نرم بودن میوه نشان از رسیده بودن آن دارد. ولی اگر قصد پختن مربا و نوشیدنی از آن را دارید، موقع انتخاب میوه تقریبا له شده ها که بافت خیلی نرمی دارند را انتخاب کنید.

با کمک فعالان اقتصادی ثروتمند شدم

شلیل سفید

شلیل سفید طعم عالی و خوشمزه ای دارد. رنگ این میوه آسیایی سفید می باشد و به راحتی قابل تشخیص با میوه های دیگر است و به سبب همین رنگ در آب و هوای سرد رشد خوبی نخواهد داشت. نهال این نوع محصول وقتی در مناطق گرم و جنوبی کاشته می شود نیاز به آبیاری پی در پی و زیادی دارد. زمان برداشت این نوع شلیل نیمه دوم تیر ماه می باشد و در هر هکتار حدودا 40 تا 50 تن قابل برداشت خواهد بود. این محصول شیرین و خوشمزه در بسته بندی های کیلویی و سبدی به بازار عرضه می شود و در اختیار مشتری قرار داده خواهد شد.

با کمک فعالان اقتصادی ثروتمند شدم

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا