آراد برندینگ

با تلاش و زحمت بی وقفه به ثروت رسیدم

سماجت و پشتکاری که افراد موفق دارند در نهایت موجب موفقیتشان می‌شود. کائنات مزد هر کسی را به اندازه تلاش و پشتکار آن شخص می‌دهند و آن را ماندگار در ذهن ها می‌کنند. همانطور که توماس ادیسون معتقد بود که : “موفقیت حاصل یک درصد نبوغ شخص و 99 درصد عرق ریختن همان شخص است.”

جعبه کادو قلبی کوچک

همانطور که ذکر شد جعبه کادو قلبی کوچک را در طرح ها و رنگهای متنوع و مدلهای گوناگون می توانید تهیه کنید که یکی از مدلها بیشتر برای طلا فروشی ها کاربرد دارد و این مدل دارای خاصیت انربایی است که باعث می شود درب جعبه محکم بسته شود و از طلایی که درون آن قرار گرفته بخوبی محافظت کند.

از دیگر فروشگاه هایی که از این جعبه های کادویی مقوایی استفاده می کنند می توانیم به مغازه هایی که زیور آلات می فروشند و تعدادشان هم بسیار زیاد است اشاره کنیم.

این فروشگاه ها نیاز به این جعبه های زیبا دارند چرا که مخاطب آنان اکثر نو جوانانی می باشند که عاشق زیور آلات هستند.

در بین گروه ذکر شده بیشتر دختر بچه ها به زیور آلات بدلی علاقه دارند پس بهترین گزینه برای این گروه استفاده از این زیور آلات و قرار دادن آنها در یک جعبه کادویی مقوایی شیک می باشد.

با تلاش و زحمت بی وقفه به ثروت رسیدم

جعبه کادو لاکچری بزرگ

برای اینکه هدایا را جذاب‌تر کنیم کافی است آنان را در یک جعبه کادو لاکچری بزرگ خیلی شیک قرار دهیم. برای درون جعبه هم می توانیم از زیور آلات خاصی استفاده کنیم و این جعبه ها را به یک سورپرایز واقعی تبدیل کنیم.

مثلا می توانیم از سنگهای رنگی استفاده کنیم و هدیه خود را زیر این سنگها پنهان کنیم و به اینصورت یک خاطره خوب را در ذهن مخاطب ایجاد خواهیم کرد خاطره ای که برای همیشه در ذهن و قلب مخاطب برجای خواهد ماند، خاطره ای که هیچگاه فراموش نخواهد شد.

همانطور که قبلا ذکر کردیم هدیه و جعبه کادویی ما باید متناسب با مقام و منزلت شخص مخاطب انتخاب شود و باید توجه داشته باشیم برای چه مراسمی می خواهیم هدیه و جعبه کادو تهیه کنیم. مسلما هدایا برای مناسبت‌ها و مراسم های مختلف متفاوت خواند بود.

با تلاش و زحمت بی وقفه به ثروت رسیدم

جعبه کادو مستطیلی

جعبه کادو مستطیلی به طور کلی وسایل بسیار مناسبی برای حمل ونقل کالا های مختلف می باشند جعبه ها را می توانیم از جنس فلز، چوب، مقوا و غیره تهیه کنیم ولی در این مقاله جعبه کادویی دو طبقه که به صورت هارد باکس می باشند مد نظر ما می باشد.

کلا جعبه های کادویی مقوایی در سایز های مختلف و انواع مدلهای جدید و اشکال مختلف مثل دایره مربع و حتی مثلث و قلبی می باشند که هر کدام در مناسبتهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

مثلا از نوع قلبی قرمز رنگ بیشتر در مراسم ولنتاین استفاده می شود و از نوع مستطیلی بیشتر به عنوان جعبه شکلات استفاده می گردد ولی در اینجا ما می خواهیم از هارد باکسها برایتان بگوییم در ابتدا یک توضیح کوتاه در مورد مقوایی که در هارد باکسها بکار برده می شود برایتان می گوییم.

با تلاش و زحمت بی وقفه به ثروت رسیدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا