آراد برندینگ

به کسب و کارم خوش بین بودم و ثروتمند شدم

خوش بینی بیش از حد مانند شمشیر دو دم است که میتواند هم به شکست و هم به موفقیت منجر شود. در تجارت، هر کاری دو برابر آنچه فکر می کنید هزینه دارد و سه برابر مدت زمانی که پیش بینی می کنید به طول می انجامد. پس صبور بودن و تفکر موفقیت شماست که باعث رسیدن به اهدافتان می شود.

یخچال نوشیدنی ایستکول

کاربرد اصلی یخچال نوشیدنی ایستکول در فروشگاه ها، رستوران ها و سوپر مارکت ها می باشد. دمای این یخچال در هر بسته متفاوت است طبقه های بالایی دما کمتری دارند.

قسمت پایین یخچال از دیگر قسمت های آن خنک تر هست و همیشه زیر صفر است بخاطر همین بضی افراد از قسمت پایین به عنوان فریزر استفاده می کنند.

ابعاد یخچال انتخابی باید مناسب فضای فروشگاه باشد در یک مغازه کوچک نمی توان یخچال دو درب استفاده کرد.

در زیر یخچال های نوشیدنی چرخ هایی قرار گرفته تا بتوان به راحتی ان ها را جابجا کرد. امروزه نحوه تهیه و خرید یخچال نوشیدنی به آسانی در دسترس عموم مردم از طریق سایت های اینترنتی قرار دارد و افراد می توانند خریدی راحت با قیمتی مناسب را تجربه نمایند.

به کسب و کارم خوش بین بودم و ثروتمند شدم

یخچال ویترینی زاگرس

اگر قصد دارید یخچال ویترینی زاگرس خریداری کنید، برای آشنایی بیشتر با این محصول و نکات حائز اهمیت هنگام خرید آن، با ما همراه باشید.

یخچال ویترینی مرغ از تجهیزات بسیار مهم و کاربردی می باشد که با ویژگی های متمایز و منحصر به فرد خود، بیشترین کارایی را در حفظ سلامت مواد غذایی دارد.

این نوع یخچال کاملا جادار بوده و می تواند حجم زیادی از محصولات و مواد غذایی را درون خود جای دهد و از فساد و خرابی آن ها جلوگیری نماید.

یخچال صنعتی مرغ، یکی از انواع یخچال های صنعتی می باشد که حتما در مرغ فروشی ها آن را دیده اید.

این نوع از یخچال دارای ابعاد و اندازه ها و مدل های متنوع بوده که از رایج ترین مدل های آن می توان به یخچال ایستاده اشاره نمود.

به کسب و کارم خوش بین بودم و ثروتمند شدم

یخچال صنعتی جنرال الکتریک

قیمت خرید یخچال صنعتی جنرال الکتریک کار نکرده به اندازه گران شده است که عملاً یکی از موانع اصلی برای راه اندازی بسیاری از کسب و کارها شده است، چون یک سوپرمارکت به حداقل دو تا سه یخچال صنعتی نیاز دارد و قیمت بسیار بالای این یخچال ها خرید آنها را برای کسانی که قصد راه اندازی فروشگاه را دارند ناممکن کرده است.

گزینه بسیار مناسبی برای رفع مشکل ذکر شده در بالا وجود دارد و آن تهیه یخچال صنعتی کارکرده است که ممکن است چند ماه یا چند سال در مکان دیگری کار کرد کرده باشد.

اما به دلیل کیفیت بالای این یخچال ها هنوز توانایی زیادی به داشته باشد تا چند سال دیگر به فعالیت خود ادامه دهد و به این ترتیب سفارش این یخچال ها یکی از بهترین گزینه ها است تا آن را ارزان تر خریداری کرد.

به کسب و کارم خوش بین بودم و ثروتمند شدم

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا