آراد برندینگ

بلندای موفقیت را این گونه زیبا فتح کردم

باید به خودت و طاقت در برابر مشکلات ایمان بیاورید و با خودتان بگویید من از مشکلات قوی ترم به قول یکی از بزرگان که می گوید:: به باور من، عمق مشکلات تو، بلندای موفقیتت را تعیین می کند؛ من برای بیرون آمدن از همه سختی ها، انگیزه و الهام می گرفتم و اکنون به جایی رسیده ام که هرگز باور نمیکنم! من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

فرش 9 متری خاطره

متفاوت بودن در فرش، هم در رنگ و هم در نقش و نگار، هم در شانه و هم در اندازه و ابعاد، می تواند در فرش 9 متری خاطره به خوبی و زیبایی دیده شود، فرش های عقیق هم از نظر شانه و ابعاد به دسته های مختلفی طبقه بندی شده است.

که شامل فرش های 700شانه، 1200شانه و 1500شانه می باشد، ذوق و شوق و هنر و خلاقیت ایرانی و هنرمندی و هنر دوستی را می توانید از تولید انبوه و دلنواز این فرش ها( فرش عقیق کاشان) بیابید.

فرش های 9 متری خاطره کاشان از پرفروش ترین محصولات این برند می باشد، که می توانید برای اتاق خواب ها و آشپز خانه ها و مکان هایی با ابعاد و مساحت نسبتا کوچکتر در نظر بگیرید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-06T134400.352.jpg

فرش پشمی سفید

نکته بسیار مهمی که هنگام خرید فرش پشمی سفید باید به آن توجه نمود، با کیفیت بودن پشم استفاده در آن می باشد چرا که برخی از تولید کنندگان از الیاف مصنوعی در تولید این محصول استفاده می کنند که این موجب ایجاد حساسیت در

کارخانجات بسیاری در زمینه تولید فرش و قالی در سطح کشور فعالیت می کنند، یکی از معتبرترین این مراکز در شهر قم وجود دارد که پرفروش ترین محصولات آنها، فرش پشمی می باشد.

بسیاری از حشرات هستند که از پشم تغذیه می کنند و وجود این حشرات در پشم باعث از بین رفتن آن می شود بنابراین بهتر است از یک حشره کش مخصوص برای از بین بردن این حشرات استفاده کنید، این حشره کش هیچ گونه ضرری برای افرادی که از این محصول استفاده می کنند، ندارد پس اصلا نگران نباشید. تولیدکنندگان این محصول را مدلهای مختلف و با رنگبندیهای متفاوت تولید می کنند که معمولا این فرشها در دو قالب صد در صد پشم یا فرش مخلوط پشم ارائه می دهند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (55).jpg

فرش ماشینی خطیبی تبریز

شناخت اصل بودن فرش ماشینی خطیبی تبریز یکی از سخت ترین مراحل قبل از خرید می باشد که باید در آن سخت گیری شود.

خرید فرش ماشینی تبریز از شهر تبریز که منبع فروش این نوع فرش طرح سنتی می باشد جز منطقی ترین راه های خرید است.

از طریق آنلاین و سایت های فروش مجازی که در زمینه فرش و قالی فعال هستند می توان فرش مورد نظر را خریداری کرد با رعایت این نکته که سایت ثبت شده قانونی باشد.

نمای تیره در رنگ بندی فرش هریس در هنگام خرید می تواند اصل بودن آن را نشان دهد.

صادرات فرش ماشینی به کشورهای مختلف از جمله عراق با خرید مستقیم و با امضای قرارداد تجاری انجام شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-06T134613.069.jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا