آراد برندینگ

با مشتری صادق بودم و ثروتمند شدم

کیفیت آن چیزی است که مشتری می گوید و مشتری است که در مورد ارزش کالا یا خدمات تصمیم می گیرد. توانایی شما در افزودن ارزش به محصولات و یا خدمات خود تعیین کننده ی موفقیت شما در بازار است. من در تجارتم تلاش بر ین بود محصولی که به دست مشتری می رسانم کیفیت فوق العاده ای داشته باشد تا با رضایت مشتری همراه باشد.

جوراب نوزادی عروسکی

هنگامی که برای خرید جوراب نوزادی عروسکی به بازار مراجعه می کنید رعایت کردن یک سری نکات باعث می شود تا انتخاب بهتری داشته باشیم.

مرحله اول انتخاب سایز مناسب جوراب می باشد اینکه برای دانش آموز، کودک، بزرگسال یا نوجوان پسر یا دختر می خواهیم، قدم بعدی توجه به فصل سال و سرد یا گرم بودن هواست؛ مراحل بعد انتخاب کیفیت مواد تشکیل دهنده جوراب می باشد که شامل پلی استر، نخی، نخ پنبه، حوله ای وغیره است.

بررسی قیمت جوراب نیز قطعا مورد توجه خریداران هست.

با توجه به اینکه جوراب‌های اسپرت دارای رنگهای بسیار جذاب و زیبایی هستند مانند رنگ زرد، صورتی، قهوه ای، طوسی، سفید و غیره و تصاویر زیبا مانند شخصیتهای کارتونی ازجمله پرنده خشمگین، شهر ماشینی، باب اسفنجی، میکی موس و برندهای محبوبی مانند آدیداس، نایک و پوما همه این عوامل خریدار را ترغیب به خرید جوراب اسپرت می کند.

با مشتری صادق بودم و ثروتمند شدم

جوراب فانتزی پسرانه

در هنگام خرید جوراب فانتزی پسرانه معمولی لازم است که به برخی از نکات توجه فرمایید.

برای نمونه قسمت کش جوراب که در قسمت بالای مچ پا قرار می گیرد نباید خیلی سفت و یا شل باشد.

از آنجایی که اکثر مردان طولانی مدت از جوراب استفاده می کنند، استفاده از جوراب با کش خیلی تنگ منجر به سیاه و کبود شدن پای آن ها می شود.

همچنین جورابی که قسمت کش آن شل باشد می تواند به راحتی از پای فرد خارج شود.

برای نمونه در زمستان جوراب های بافتنی و ضخیم و در فصل تابستان جوراب های نخی و نازک مناسب می باشد.

با مشتری صادق بودم و ثروتمند شدم

جوراب کالج مجلسی

جوراب کالج مجلسی و جورابهایی که از جنس نخ و از جنسهای پنبه ای می باشند را نام ببریم در واقع جورابهای جدید در بازار وجود دارد که از جنس نانو تشکیل شدند و جوراب نانو معروف هستند.

در واقع استفاده از جوراب به عنوان یک پاپوش به حدود چند سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد و به تمدنهایی نظیر میان دو رودان و مصر بازگشت دارد البته در آن زمان ها کارگران و کسانی که در آن تمدنها کار می‌کرده‌اند جورابهای بلندی می پوشیده اند و خانمها نیز جورابهای مثل جورابهایی که در حال حاضر ساق کوتاه می باشد استفاده می کردند.

در بین انواع و اقسام آنها می توانیم به جوراب نخی کوتاه و جوراب ابریشمی اشاره کنیم که این دو نوع نیز مثل چین و ژاپن بسیار مورد استفاده قرار می گرفته و به دلیل پرورش کرم ابریشم در این کشورها تولید این نوع جوراب نیز مرسوم بوده است.

با مشتری صادق بودم و ثروتمند شدم

.

.

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا