آراد برندینگ

مواد لازم جهت تهیه ی فلفل دلمه ای شکم پر

فلفل دلمه ای را می توانید هر رنگی که دوست دارید انتخاب کنید. حتما فلفل ها را با کف صاف انتخاب کنید تا در ظرف پخت بایستند. قیمت روز فلفل ارزان است و نگران خرید و تهیه ی این محصول نباشید.

من از گوشت چرخ کرده گوشت گاو بدون چربی 90 درصد استفاده می کنم، زیرا طعم زیادی دارد و چربی زیادی ندارد. اگر از گوشتی با محتوای چربی بیشتر استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد چربی اضافی تابه را پس از پخته شدن تخلیه کنید.

در این دستور برنج پخته شده است. برنج باقیمانده به خوبی کار خواهد کرد. پیازها را باید نگینی خرد کرده و طعم زیادی به مخلوط گوشت گاو و برنج اضافه کنید.

همه چیز را با نمک، فلفل، سیر و چاشنی ایتالیایی مزه دار کنید. سس گوجه فرنگی باعث ایجاد رطوبت و طعم می شود. پاشیدن جعفری روی فلفل‌های پخته شده بهترین گزینه است. من در این دستور از پنیر موزارلای تازه رنده شده استفاده می کنم، اما در صورت تمایل می توانید پنیر مورد علاقه خود را جایگزین کنید.

مواد لازم جهت تهیه ی فلفل دلمه ای شکم پر

طرز تهیه ی فلفل دلمه ای شکم پر

فلفل دلمه ای را با برش دادن روی آن و برداشتن دانه ها آماده کنید. فلفل های خالی را قبل از اضافه کردن فیلینگ بپزید تا نرم شوند. در حالی که فلفل ها در حال پختن هستند، گوشت گاو خود را در تابه سرخ کنید و آن را خرد کنید. پیاز و سیر را به تابه اضافه کنید و تفت دهید تا سبزیجات نرم شوند. خرید و فروش عمده سیر بسیار انجام می شود و به آسانی می توانید آن را بخرید.

سپس برنج، سس گوجه فرنگی و ادویه ها را با گوشت گاو ریخته و هم بزنید تا مخلوط شوند. وقتی مخلوط گوشت تمام شد، با قاشق آن را داخل فلفل ها قرار دهید. پنیر را به روی فلفل ها اضافه کنید و بپزید. ظرف را با کمی جعفری تازه به پایان برسانید، سپس سرو کنید و نوش جان کنید.

مواد لازم جهت تهیه ی فلفل دلمه ای شکم پر

نکاتی در مورد فلفل شکم پر

به دنبال فلفل دلمه ای با اندازه یکسان باشید تا مطمئن شوید که زمان پخت هر کدام از فلفل ها یکسان است. در لیست قیمت میوه و تره بار امروز شیراز همواره نام این محصول وجود دارد.

اگر فلفل به خودی خود بلند نشد، یک برش نازک از ته فلفل ببرید تا کف فلفل به سطح برسد. با خیال راحت از فلفل دلمه ای با رنگ های مختلف استفاده کنید. فرآیند پخت برای هر یک از رنگ ها یکسان است و ظرف پر جنب و جوش تر خواهد بود.

مواد لازم جهت تهیه ی فلفل دلمه ای شکم پر

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا