آراد برندینگ

درخت آلو حیاطمان به من ایده ثروت سازی داد

خوب در یاد دارم که از کودکی در حیاط منزلمان یک درخت آلو داشتیم و مادرم همیشه آنهارا به آلو بخارا تبدیل می کرد، همان درخت نیز به بنده ایده ثروت سازی داد و من توانستم با تولید آلو بخارا وارد عرصه تجارت و کسب درآمد شوم.

آلو بخارا تویسرکان

قیمت آلو بخارا تویسرکان با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن در بازار متفاوت بوده و نمی توانیم یک قیمت مشخص را برای آن در نظر بگیریم.

با توجه به نوسانات ارزی و بالا رفتن قیمت همه اقلام قیمت این محصول نیز متغیر بوده و تقریبی می باشد.

قیمت آلو بخارا تویسرکان حدوداً از کیلویی 130 هزار تومان تا 170 هزار تومان در نوسان است و با توجه به کیفیت و بسته بندی آن تعیین می شود.

چنانچه تمایل دارید این محصول را با کیفیت عالی خریداری کنید می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را در این امر یاری کنند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-30T120557.181.jpg

آلو بخارا تیزابی

قیمت آلو بخارا تیزابی در بازار متفاوت بوده و با توجه به نوسانات ارز و بالا رفتن قیمت دلار قیمت این محصول نیز تغییر کرده است.

خرید و فروش آلو بخارا تیزابی با قیمت تقریبی 150 هزار تومان تا 250 هزار تومان برای هر کیلو متغیر است و بستگی به کیفیت و مرغوبیت محصول دارد.

توجه داشته باشید که قیمت ها حدودی می باشد و با توجه به مرغوبیت محصول خریداری شده قیمت مشخص می گردد.

شرکت ما بهترین انواع آلو بخارایی تیزابی را برای شما عرضه کرده و چنانچه قصد خرید این محصول را دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-30T120517.020.jpg

آلو بخارا اصل

قیمت آلو بخارا اصل با توجه به بازه قیمتی بین 60.000 هزار تومان تا 80.000 هزار تومان ذکر شده است بسیاری از افراد می توانند این آلو را به صورت کیلویی نیز خریداری کنند.

بسیاری از تجار و بازاریان می توانند از طریق سایت ما با کارشناس فروش تماس بگیرند و پس از بررسی های لازم آن را با قیمت بسیار مناسبی به دست بیاورند.

چرا در آشپزی از آلو بخارا استفاده می کنند؟

زیرا آلو بخارا نسبت به آلو خشک های دیگر بدون هیچگونه کرم زدگی و یا خرابی می باشد و به راحتی می توان در آشپزی استفاده کرد.

آیا آلو بخارا در پر حجم شدن صورت نقش بسزایی دارد؟

بله روزانه 5 عدد مصرف آلو بخارا نقش بسزایی در پر حجم شدن صورت دارد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-30T120451.154.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا