آراد برندینگ

مسیر رسیدن به ثروت را فرش کردم

مسیری که شما در آن قدم می گذارید تا به ثروت برسید باید مسیری درست باشد وگرنه بعد از مدتی با درهای بسته مواجه خواههید شد. من در مسیر تجارت فرش خود را قرار دادم و تمامی حواسم و تمرکز را معطوف به انجام این کار کردم و بعد از مدتی با انجام چندین معامله با توجه به بازار فروش خوبی که فرش داشت توانستم ثروت زیادی را به دست بیاورم.

فرش ابریشم ایرانی

برای خرید فرش ابریشم ایرانی در گونه های مختلف می توانید به مراکز تولید آن مراجعه کنید.

البته باید گفت که این گونه روش در خرید فرش قدیمی شده است و امروزه راه های آسان تر و سریعتر این نیز وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

از جمله این راه ها خرید اینترنتی این محصول است که شما را به صورت مستقیم با شرکت تولید کننده در کمترین زمان ممکن وصل کرده و می توانید خرید خود را بدون واسطه انجام دهید.

علاوه بر این با استفاده از سایت این مجموعه تمام فرش های موجود در این شرکت به نمایش گذاشته شده و اطلاعات هر فرش زیر آن قرار داده شده است.

مسیر رسیدن به ثروت را فرش کردم

فرش ابریشمی جدید

در فرش ابریشمی جدید به خاطر به کار بردن الیاف ابریشم در آن بسیار با دوام بوده از نظر بافت رنگ نرمی و لطافت خاصی که این فرش دارد از برترین فرش ها محسوب می شود که با فرش دیگری قابل قیاس نمی باشد.

معمولا فرش ابریشمی جزء لوکس ترین و لاکچری ترین مدل های فرش ایرانی محسوب شده و اصطلاحا به فرش های بلژیکی معروف اند و دارای تار و پودی از پلی استر و ابریشم هستند.

امروزه علاوه بر این که فرش ابریشمی به صورت دستی بافت می شود با پیشرفت تکنولوژی تولید آن به صورت ماشینی نیز انجام می شود.

ارزش و کیفیت فرش ابریشمی به عواملی همچون هنر قالیباف نقشه مورد استفاده در فرش محل بافت قالی تعداد گره ها انداره و رنگ آن بستگی دارد.

اهمیت این هنر اصیل ایرانی به گونه ای است که بسیاری از خریداران خارجی سعی دارند به صورت حضوری در ایران حاضر شده و با مراحل بافت فرش ابریشم از نزدیک آشنا شوند.

مسیر رسیدن به ثروت را فرش کردم

فرش تمام ابریشم قم

قیمت فرش تمام ابریشم قم به عنوان ارزش واقعی هنر ایرانی نیست به عبارت دیگر ذات هنر ایرانی به معنای واقعی قابل ارزش گذاری نیست قیمت فرش تمام ابریشم محصول قم به ابعاد و تراکم آن بستگی زیادی دارد.

ناگفته نماند به خاطر گران قیمت بودن فرش تمام ابریشم باید در خرید آن دقت زیادی به خرج داد و به بافت و نوع الیاف کاربردی آن توجه کرد.

امروزه با بازه قیمتی 37 میلیون تومان تا الی 150 میلیون تومان خرید و فروش شده است.

برای دانستن قیمت فرش تمام ابریشم از راهنمایی کارشناسان ما در این حوزه غافل نشوید تا درست خرید کنید کارشناسان فروش ما منتظر پاسخ گویی به شما هستند.

مسیر رسیدن به ثروت را فرش کردم

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا