آراد برندینگ

با عسل به عمق موفقیت ها شناور شوید

از جمله محصولاتی که می تواند سود بسیار بالایی را برای فروشندگان خود به ارمغان آورد عسل می باشد عسل ها با فروش بالایی که دارند می توانند زندگی فروشندگان خود را دستخوش تغییراتی دلنشین کنند که ما به همین سبب این محصول پر سود را به شما کاسبان معرفی خواهیم کرد.

عسل گون کوهی

باید گفت عسل گون کوهی برای درمان بیماری های ناشی از اختلالات تنفسی از جمله سنگینی قفسه سینه، ناتوانی در تنفس، سرفه و غیره عفونت های مخاطی و برخی موارد سرماخوردگی و انسداد بینی مناسب است خوردن یک قاشق عسل خام صبح ناشتا یا خوردن یک قاشق عسل با یک لیوان آب گرم باعث می شود تا لوله گوارش فعالیت خود را بهتر شروع کند و مشکلات گوارشی نداشته باشید.

مشتقات عسل از موم و بقایای سلولی در درمان سوختگی ها، زخم ها و بیماری های پوستی مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است پزشکان قدیم عسل را روی سوختگی ها و زخم ها می گذاشتند، بنابراین عسل و مشتقات آن امروزه برای درمان بیماری های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد عسل با ترکیبات خود در ساخت تعدادی از پمادها و کرم های مرطوب کننده برای سوختگی ها اسفاده شده است.

.

با عسل به عمق موفقیت ها شناور شوید

عسل گون با موم

قیمت یکی از پارامتر ها برای خرید عسل گون با موم است و نقش بسزایی دارد و عاملی که این قیمت گذرای را مهم می کند این است که نه قیمت بالا و نه قیمت پایین نمی تواند آن را گزینه خوبی برای خرید عسل دانست قیمت عسل گون با موم در بازارهای ایران در بازه قیمتی بین 110000 تا 130000 تومان است که در جعبه های یک کیلویی بسته بندی شده اند.

سایت ما یکی از بهترین تولید کنندگان عسل در ایران است که شما برای خرید می توانید با مراجعه به سایت ما این محصول را خریداری کنید برای خرید موم عسل گون با موم طبیعی باید توجه داشت که باید طبیعی باشد و تشخیص آن امکان دارد برای شما سخت باشد به دلیل تقلبی بودن عسل با موم در بازار پیشنهاد ما از برندهای معروف خریداری کنید تا از طبیعی بودن آن مطمئن شوید.

.

با عسل به عمق موفقیت ها شناور شوید

عسل گون خمین

عسل گون خمین یکی از عسل هایی است که انواع زیادی دارد و برای سلامت ریه و لوله گوارش بسیار مناسب است عسل شبیه آنتی بیوتیک ها است زیرا عسل گون خمین توانایی کشتن بسیاری از میکروب ها، ویروس ها و قارچ ها را دارد و همچنین با سلول های بدن در تعامل است و مواد ضد عفونی کننده ترشح می کند که التهاب و مسمومیت را کاهش می دهد.

دانشمندان تأیید می کنند که عسل فقط یک ماده طبیعی شیرین نیست، بلکه فواید سلامتی زیادی دارد، از کاهش کلسترول گرفته تا کمک به بهبود زخم بسیاری از مطالعات علمی در مورد فواید عسل تحقیق کرده و اثربخشی آن را بر سلامت عمومی به اثبات رسانده اند عسل دارای طبعی گرم است.

.

با عسل به عمق موفقیت ها شناور شوید

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا