آراد برندینگ

دستور پخت سوپ پیاز

پیازها را از ریشه تا ساقه پوست گرفته و نازک برش دهید. در کل باید حدود 10 فنجان پیاز خلال شده باشد. در یک قابلمه 5 تا 6 لیتری ته ضخیم، 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. پیازها را اضافه کنید و با روغن زیتون مخلوط کنید. پس از سرخ شدن پیاز می توانید از طریق مراکز فروش سیر سیاه، آن را تهیه کنید و به مواد سوپ خود اضافه کنید.

حرارت را تا متوسط ​​زیاد کنید. قاشق غذاخوری روغن زیتون و کره باقی مانده را اضافه کنید و تفت دهید، مرتباً هم بزنید تا پیازها شروع به قهوه ای شدن کنند، حدود 20 تا 40 دقیقه. مدت زمان بسته به قابلمه، اجاق گاز و پیاز شما متفاوت است. شکر (برای کمک به کاراملی شدن) و 1 قاشق چایخوری نمک بپاشید. به تفت دادن ادامه دهید تا پیازها خوب سرخ شوند، حدود 10 تا 15 دقیقه دیگر.

سیر خرد شده، آب، برگ بو، هویج و آویشن را اضافه کنید. روی حرارت ملایم قرار دهید، در قابلمه را بپوشانید و حرارت را کم کنید تا دم بکشد. حدود 30 دقیقه بپزید. با نمک بیشتری مزه دار کنید و فلفل سیاه تازه آسیاب شده را اضافه کنید. برگ بو را دور بریزید. در صورت استفاده براندی اضافه کنید.

در حالی که سوپ در حال جوشیدن است، یک تابه را با کاغذ روغنی یا فویل بپوشانید و فر را با دمای 450 درجه فارنهایت با توری در یک سوم بالای فر گرم کنید. دو طرف نان فرانسوی یا برش های باگت را به آرامی با روغن زیتون بمالید. در فر قرار دهید و برشته کنید تا کمی قهوه ای شود، حدود 5 تا 7 دقیقه. از فر خارج کنید. نان تست ها را برگردانید و با پنیر گرویه رنده شده و پارمزان بپاشید. وقتی به زمان سرو نزدیک شد آن را به فر برگردانید و بپزید تا پنیر حباب دار و کمی قهوه ای شود.

برای سرو، سوپ را در یک کاسه بریزید و یک نان تست پنیری را روی هر کاسه سوپ قرار دهید.

دستور پخت سوپ پیاز

چگونه سوپ پیاز را فریز کنیم؟

می توانید سوپ پیاز فرانسوی را بدون کروتون به راحتی منجمد کنید: فقط سوپ خنک شده را به یک ظرف دربسته و ایمن در فریزر منتقل کنید و تا سه ماه فریز کنید. برای آسان ‌تر کردن کارها در آینده خود، می ‌توانید آن را در بخش‌ هایی به اندازه سرو فریز کنید. به این ترتیب، لازم نیست کل دسته را ذوب کرده و دوباره منجمد کنید. اگر شما بتوانید از مراکز فروش هویج صادراتی این نوع محصول را تهیه کرده و به سوپ خود اضافه کنید موجب می شود تا بتوانید مدت طولانی تری این سوپ را فریز کنید.

برای آب کردن سوپ پیاز یخ زده فرانسوی، کافی است آن را به یخچال منتقل کنید و اجازه دهید یک شب یخ ​​زدایی شود. در یک حمله؟ با فرو بردن ظرف در بسته در آب خنک می توانید آن را سریعتر ذوب کنید.

عنصر مهم در تهیه ی سوپ پیاز، کاراملی کردن مناسب پیازها است. کارامل کردن مقدار پیاز مورد نیاز در این دستور حداقل 40 دقیقه طول می کشد. کارامل کردن یک فرآیند شیمیایی است که زمانی اتفاق می‌افتد که قند موجود در پیاز به دمای مشخصی برسد.

دستور پخت سوپ پیاز

چه پنیر برای سوپ پیاز بهترین است؟

سوپ پیاز فرانسوی به طور سنتی با گرویر سرو می شود، اما می توان از پنیرهای دیگر نیز استفاده کرد. بیشتر سوپ‌های پیاز فرانسوی با سه پنیر برای حداکثر پوسیدگی پوشانده می ‌شوند. بهتر است از مراکز فروش عمده پیاز این محصول را خریداری کرده و یک سوپ پیاز خوشمزه را درست کنید.

این دستور به پارمزان، پروولون و سوئیسی نیاز دارد. دیگر انتخاب های محبوب عبارتند از فونتینا و موزارلا. مهم نیست که کدام پنیر را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که کم نگذارید، سوپ پیاز فرانسوی باید غنی و مقوی باشد.

دستور پخت سوپ پیاز

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا