آراد برندینگ

کلوچه هایی که جانی تازه به شما می بخشند

کلوچه از محصولاتی می باشد که بسیار فروش بالایی دارند و به همین سبب سود بسیاری را به فروشنده خود می رساند پس اگر می خواهید کسب و کاری نو ایجاد کنید به شما پیشنهاد می کنیم در زمینه ی انواع کلوچه فعالیت کنید و از سود های حاصل از آن زندگی خود را تغییر دهید برای کسب اطلاعات بیشتر از این حوزه ی کاری تا انتهای مطلب با ما باشید.

کلوچه محلی

کلوچه های سنتی یا محلی که در حال حاضر تولید می شوند دارای طعم های دارچینی، زنجفیلی و خرمایی هستند البته بعضی از این کلوچه محلی از هر سه ماده ای که به آن اشاره شد استفاده می کنند مثل کلوچه محلی دزفولی کلوچه ها دارای شکل و اندازه های مختلفی هستند که در انواع بسته بندی تولید می شوند.

این نوع کلوچه ها را می توان به شکل سنتی در خانه و یا در کارخانه تولید کرد که طعم هر دو آنان تقریبا یکسان است برای اینکه بتوانید یک کلوچه طبیعی و سالمی را بخورید می توان از نوع محلی که در خانه درست می شوند استفاده کنید.

.

کلوچه هایی که جانی تازه به شما می بخشند

کلوچه لاهیجان عمده

معمولا قیمت کلوچه لاهیجان عمده بر اساس برند آن تعیین می شود و طعم های متفاوت نیز می توانند در تغییر قیمت ها تاثیر گذار باشند در سال 1401 این کلوچه ها در در بسته های 50 عددی در بازه ی قیمتی 220/000 تومان تا 250/000 تومان به فروش می رسند در حالت کلی خرید عمده ی این کلوچه بسیار ارزان قیمت تر خواهند شد و هرگاه یک محصول را عمده تهیه کنید قطعا قیمت های بسیار مناسب تری را به شما ارائه می دهند.

ما با افتخار تاجران کلوچه لاهیجان را به شما معرفی می کنیم که بهترین کیفیت کلوچه را در کنار مناسب ترین قیمت برایتان آماده کرده اند برای خرید کلوچه مورد نیاز خود به صورت عمده، فقط نیاز دارید که با ما تماس بگیرید تا پشتیبان های ما این محصول را مستقیما از لاهیجان برایتان ارسال کنند.

.

کلوچه هایی که جانی تازه به شما می بخشند

کلوچه نادری 20 عددی

هنگام خرید کلوچه نادری 20 عددی ابتدا باید طعم دلخواه را انتخاب کنید چون این محصول در طعم هایی مثل نارگیلی، گردویی، کلاسیک و غیره تولید می شود با توجه به تعداد بالای کلوچه های موجود در این جعبه بهتر است از بین محصولاتی که تاریخ تولید آن ها جدیدتر است خرید خود را انجام دهید.

از آنجایی که کلوچه بافتی نرم دارد و سریعا خرد می شود، از خرید محصولاتی که بسته بندی آن ها آسیب دیده است خودداری کنید پیش از اقدام به خرید، مطالعه ی ترکیبات محصول و جدول کالری آن می تواند یک اقدام مفید در این مرحله محسوب شود محدوده قیمت کلوچه نادری 20 عددی حدودا 80 الی 85 هزار تومان تعیین شده است، تقریبا تمام طعم های این کلوچه با همین رنج قیمتی به فروش می رسد.

.

کلوچه هایی که جانی تازه به شما می بخشند

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا