آراد برندینگ

آشنایی با دنیای پر پول فوم ها

فوم ها از محصولاتی می باشند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند و فروشندگان آن توانسته اند سود های بسیاری را برای خود رقم بزنند حال می خواهیم به شما پیشنهاد دهیم که اگر شغلی پر درآمد ندارید فعالیت خود را در زمینه ی انواع فوم آغاز کنید و رنگ و بوی تازه ای به زندگی خود ببخشید با ما باشید تا با این حیطه ی کاری آشنا شوید.

فوم سرد 30 کیلویی

همان طور که اشاره کردیم فوم سرد 30 کیلویی برای ساخت انواع مختلف مبلمان بیشتر استفاده می شود نام دیگر این فوم فوم پلی یورتان است که عموما دوام و انعطاف بالایی داشته تا بتوان در زمان طولانی مدت نیز از آن استفاده کرد و نیازی به تعمیر کردن آن نباشد.

بهترین کشور های جهان برای ساخت این فوم می توان به کشور هایی مانند مناطق بزرگی از اروپا کره و ترکیه اشاره کرد از ویژگی های مهم این فوم به خشک شدن و گردش هوای سریع آن را می توان نام برد این اتفاق باعث ضد میکروبی تولید شدن آن می شود تا در برابر انواع کپک و قارچ ها در مدت زمان طولانی مقاومت بسیاری داشته باشد.

.

آشنایی با دنیای پر پول فوم ها

فوم سرد 6 سانتی

هنگام خرید فوم سرد 6 سانتی باید به جنس و مواد به کار رفته در آن توجه داشته باشید زیرا برخی از فوم ها انعطاف پذیری بالایی دارند و برخی دیگر در برابر ضربه مقاوم هستند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند مهم است چه فوم سرد را برای به کار بردن در کجا‌ نیاز دارید زیرا مشخصات فوم با نیازمندی آن است که تغییر می کند و مهم ترین تغییر هم در اندازه آن است.

ابعاد فوم سرد 6 سانتی 60x180x6 می باشد که تقریبا فوم بزرگی را تشکیل می دهد و این فوم برای به کار بردن در مبل، تشک و صندلی مدرن مناسب می باشد با توجه به افزایش شدید قیمت ها و بالاتر رفتن هزینه ها قیمت فوم نیز افزایش داشته است شما می توانید قبل از خرید نگاهی به قیمت های فوم سرد 6 سانتی بیندازید تا میانگین قیمت آن را داشته باشید. 

.

آشنایی با دنیای پر پول فوم ها

فوم سرد

امروزه از فوم سرد، جهت تولید انواع مبلمان و صندلیهای اداری و غیره استفاده های زیادی می شود که به دلیل کیفیت در ساخت، نشستن بر روی آن بسیار راحت می باشد لازم به ذکر است این محصول عمده توسط شرکتهای تولید معتبر با استفاده از دانش روز و نیز مواد اولیه کاملا طبیعی با کیفیت بالا تولید و در بازار عرضه می شود.

از نکات مهم در زمان خرید فوم سرد، توجه به کیفیت و جنس مرغوب است که باعث دوام و عمر طولانی می شود در زمان خرید بهتر است با توجه به جنس نرم و لطیف، خاصیت ارتجاعی و ضد میکروبی خریداری شود چرا که برای سلامت بدن بسیار ضروری است ناگفته نماند که خرید از سایت ما به دلیل حذف واسطه ها و کاهش هزینه های جانبی دیگر بسیار به صرفه می باشد پس با خرید از سایت ما محصولی با کیفیت عالی و ارزان قیمت را نصیب خود کنید و نهایت لذت خرید را تجربه کنید.

.

آشنایی با دنیای پر پول فوم ها

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا