آراد برندینگ

به همراه تلاش مسیر نوین ثروتمندی را شناختم

از ذهن تا دهن و از ذهن تا عمل فاصله باریکی وجود دارد. پس به جای حرف زدن درباره هدف هایتان؛ عمل کنید. عمل کنید و تجربیات کسب کنید. تجربیات بدست آمده را همچون کلید طلایی رسیدن به موفقیت بدانید چرا که نتیجه تلاش شماست. من هم روزی تصمیم گرفتم با شجاعت و استفاده از تجربیاتم تجارتی نوین را آغاز کنم و حال یک تاجر موفق و برجسته هستم. در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم. با من همراه باشید.

.

زغال سنگ در ترکیه

زغال سنگ در ترکیه یکی از کاربردهای اصلی آن در صنعت برق است که انرژی حاصل شده از زغال سنگ میتواند به بخار تبدیل شده و باعث حرکت توربین های بخار میشود و در نهایت این حرکت توربین باعث تولید برق موجود نیز میشود. داشتن حرارت کافی، بدون بو، بادوام و دیر خاموش شدن از ویژگی های زغال سنگ مرغوب است. زغال سنگ همیشه به در 2 دسته حرارتی و کک دسته بندی می شوند و باید در هنگام خرید به کربن موجود آن دقت کنید. به طور مثال در صنعت برق از زغال سنگی استفاده می شود که بتواند آب را به بخار تبدیل کند و توربین بزرگ را به حرکت در بیاورد.

به همراه تلاش مسیر نوین ثروتمندی را شناختم

.

زغال سنگ کرمان

زغال سنگ کرمان جزو سوخت های در دسترس و آسانی است که نسبت به باقی سوخت های فسیلی مورد استفاده در صنایع مختلف با صرفه تر است. زغال سنگ شامل ترکیب های مانند گوگرد اکسیژن هیدروژن کربن و غیره است. زغال سنگ سوختی سخت طبیعی با ظاهری شبیه به سنگ و ظرفیت حرارتی بسیار بالا که مراحل تشکیلی فرایندی طولانی مدت دارد. از جمله کانی های بسیار پرانرژی بوده و آخرین مرحله تولید آن آنترسیت است و باید در مصرف آن صرفه جویی کرد لازم بذکر است که زغال سنگ کرمان بسیار باارزش بوده است و در صنعت های مختلف استفاده می شود. زغال سنگ یک سوخت به شکل جامد می باشد و از تجزیه گیاهان درست می شود این ماده معمولا از کربن و از عناصر نایاب دیگر تشکیل شده است.

.

.

به همراه تلاش مسیر نوین ثروتمندی را شناختم

.

زغال سنگ ایران

زغال سنگ ایران به دو نوع کک سخت یا متالوژی و حرارتی تقسیم می‌شود که کارایی هر کدام بسیار متفاوت است. زغال سنگ متالوژی به صورت پودر می باشد و در ساختار خود کربن 95٪ خاکستر 13٪ رطوبت 8٪ و گوگرد 1.2٪ را دارا می باشد و کاربرد های بسیاری دارد. این محصول در صنعت آهن و فولاد مورد استفاده قرار می گیرد زیرا زغال سنگ حرارتی یک نمونه گرید از این محصول می باشد که در نیروگاه های برق کاربرد اساسی دارد و از برای تولید بخار نیروگاه از آن استفاده می شود. در تولید فولاد و ذوب سنگ آهن در تولید نیروگاه های برق گرمای محیط مورد استفاده حتی در مواد آرایشی و بهداشتی مثل ماسک های صورت و غیره کاربرد دارد.

.

به همراه تلاش مسیر نوین ثروتمندی را شناختم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا