آراد برندینگ

با تصمیم هوشمندانه ثروت را در خانه خود پهن کنید

کلماتی که در فکر شما هستند و درباره آنها صحبت می کنید، دنیای شما را می سازند. افراد فقیر در اندیشه زنده ماندن هستند، افراد طبقه متوسط، به فکر راحتی و آسایش و افراد ثروتمند در اندیشه رشد و افزایش داراییهایشان. همیشه به خاطر داشته باشید، اگر شما تصمیم بگیرید که ثروتمند شوید، ورشکستگی و شکست حالاتی گذرا هستند. در صورتی که فقر، حالتی ماندگار است. فکر زنده ماندن و راحتی را متوقف کنید و تنها به رشد و ارتقا فکر کنید تا ثروتمند شوید. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

ترمه پنج تکه یزد

لازم به ذکر است ترمه پنج تکه یزد در طرحها و رنگهای مختلف تولید و بازار عرضه می گردد شما می توانید رنگهای مختلف مثل زرد آبی قرمز و غیره در بازار مشاهده نمایید.

با استفاده از ترمه پنج تکه یزد در رنگها و طرحهای مختلف می توانید هر آن گونه که می خواهید خانه تان را تزیین و هماهنگ کنید.

ترمه پنج تکه یزد از جمله محصولاتی است که در استان یزد تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

از سالیان بسیار دور یزد استانی بوده که ترمه های مختلف در اندازه های متنوع را تولید می کرده است و امروزه برندها و کمپانیهای بزرگی در عرصه تولید ترمه پنج تکه فعالیت می کنند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-22T122817.929.jpg

ترمه یزد ابریشمی

لازم است بدانید ترمه یزد ابریشمی کیفیت بسیار بالایی دارد، کیفیت بالای این ترمه باعث شده تا عمر ترمه زیاد باشد، البته مواد اولیه نیز نقش مهمی در دوام ترمه دارند و باعث می شوند تا ترمه عمر خود را در طولانی مدت حفظ کند.

از ترمه در جاهای بسیاری استفاده می شود از جمله: روتختی، رومیزی، پرده، سرویس های خواب و غیره.

ترمه ها در سایز های مختلف و زیبایی تولید می شوند، تنوع در طرح و رنگ ترمه یزد ابریشمی بسیار زیاد است این تنوع ها باعث شده تا ترمه ها بسیار شیک و زیبا باشند و افراد زیادی را به سمت خود جذب نمایند.

انواع ترمه به صورت اصل و بدل وجود دارد ترمه ابریشم اصل بسیار نرم و با لطافت است ترمه ابریشم اصل تراکم بالایی دارد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-22T124903.830.jpg

ترمه هشت بهشت

تعیین طول و عرض و پهنای مناسب، برای مشخصات ترمه هشت بهشت با اهمیت است.

این اندازه ها برای مرد و زن به صورت مجزا تعیین می شود و اندازه افراد نیز مهم است.

ترمه هشت بهشت از نخ‌های درجه یک و تار و پود هماهنگ و بدون ساییدگی یا نخ کش شدن تولید شده است زیرا این کالا برای همه خانواده ها و مشتریان مهم است.

ترمه هشت بهشت دارای ضخامت متوسط است به گونه ای که بدن را کاملا پوشش می دهد و ایجاد تغییر یا دوخت در این پارچه ارزنده با صرف وقت کمی انجام می شود.

همانطور که می دانیم ترمه یک پارچه با ارزش و گران قیمت است و به صورت دست ساز تولید و بافته می شود ترمه بسیار نرم و حالت محافظت حرارتی دارد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-22T122843.413.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا