آراد برندینگ

راه افزایش ثروت را با مواد شوینده آموختم

مدتها در مسیرهای بیراهه و گیج کننده رفتم تا در انتها دریافتم مسیرم کجاست.

درامدم با ورود به این مسیر شش برابر شد و هنوز در مسیر رشد هستم. اگر دوست داری مسیر من و محصولاتی که در این راه یاری گر من بودند را بدانی تا انتها با من همراه باش.

مواد شوینده در ارمنستان

بیشترین اقلام مورد توجه ارمنستان، انواع صابون و انواع پودر لباس شویی است که به سادگی و از طریق مرزهای زمینی به این کشور صادر می شوند.

مواد شوینده در ارمنستان طرفداران بسیاری دارد.

با توجه به استقبال گسترده مردم ارمنستان از مواد شوینده ایرانی، برخی از برند های مطرح ایرانی، علاوه بر انجام صادرات به این کشور همسایه، اقدام به احداث کارخانه های تولید مواد شوینده در کشور ارمنستان نموده اند.

انواع شامپو، صابون، پودر و مایع لباس شویی و همچنین مایع دستشویی و ظرف شویی، بخش عمده اقلام صادراتی کشور ایران به کشور همسایه ارمنستان را تشکیل می دهند.

اغلب محصولات شوینده صادراتی به ارمنستان، به صورت فله ای و در بسته بندی های با حجم بالا به این کشور ارسال می شوند.

بیشتر بخوانید: 

این محصولات در بسته بندی ها 10، 25 و 50 کیلویی آماده و روانه کشور ارمنستان می گردند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-17T124406.189.jpg

مواد شوینده در بازار

از مشخصات مواد شوینده در بازار به موارد زیر اشاره می کنیم.

در واقع اگر مایع باشد واحد اندازه گیری آنها لیتر است که در لیترهای کوچکتر و برخیها در حجم بزرگتری هستند که می‌تواند عاملی باشد که بر روی قیمت تاثیر بسیار زیادی را بگذارد.

مواد شوینده در انواع مختلف مانند پودری و مایع و صابونی می باشد.

امروزه برندهای مختلفی از مواد شوینده ماشین ظرفشویی در بازار وجود دارد که برخی از آنها به صورت قرص و برخی از آنها به صورت مایع می باشند.

مسلما محصولاتی که به صورت عمده خریداری می شود از نظر قیمت کاملا مقرون به صرفه تر از خرید به صورت تک می باشد.

 تولیدکنندگان ایرانی یکی از برترین و عالی ترین تولیدکنندگان در این زمینه هستند که با استفاده از بهترین دستگاه های فوق حرفه ای و افراد کارآمد توانستند محصولات بسیار خوبی را تولید کنند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-17T124220.812.jpg

مواد شوینده در اصفهان

وقتی از مواد شوینده در اصفهان صحبت می کنیم ممکن است چنین به ذهن خطور کند که به عنوان مثال، پودر لباسشویی به صورت کیلویی به فروش می رسد.

اما چنین نیست و باید گفت که اقلام شوینده عمده در اصفهان در بسته بندی های با وزن های مختلف 10- 25 و حتی 50 کیلویی و در کارتن ها و بسته بندی های بزرگ در کارخانه آماده و تحویل بازار می شوند.

قیمت مناسب تر این بخش از محصولات شوینده، تنها به دلیل کاهش هزینه بسته بندی و حمل و نقل آن ها است و کیفیت آن ها دقیقا همان کیفیت اصلی محصولات برند مربوطه است.

اگر در رابطه با خرید مواد شوینده در ترکیه بخواهیم مهم ترین نکته را بگوییم، این است که مبلغ پرداختی آن در کشور های دیگری جز ترکیه، بالاتر خوهد بود.

اما همچنان افراد زیادی هستند که به دلیل کیفیت خوب این اجناس دست به خرید با مبلغ های چند برابری می زنند.

البته که برای خرید مواد شوینده چه خوب می شود که به تاریخ انقضای آن، نامی که از آن در جمع ها برده می شود و حجمی که به ازای هر پرداختی آن را می فروشند نگاه کرد.

البته بهتر است این را بدانید که هر محصولی که مبلغ پایینی دارد لزوما کیفیت بدی ندارد یا اگر بهای آن بالا است تضمینی بر خوب بودن آن جنس نیست.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-17T124310.484.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا