آراد برندینگ

راهکاری شگفت انگیز که درآمدتان را افزایش می دهد!

ویژگی تغییر دهنده زندگی موفقیت شما را در زندگی تعیین می کند. حقیقت این است که همه افراد پتانسیل یکسانی برای دستیابی به نتایج شگفت انگیز در زندگی خود دارند. باید درک کنیم که اولین قدم برای رسیدن به آن، تبدیل شدن به فردی است که می خواهیم باشیم. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

گیوه زنانه کرمانشاه

لازم به ذکر است گیوه زنانه کرمانشاه به عنوان یک پاپوش تابستانی و سنتی دارای هنر سوزن دوزی می باشد، که خاستگاه اصلی آن در شهر کرمانشاه است.

گیوه کرمانشاه به سه صورت گیوه زنانه، مردانه و بچه گانه تولید و به بازار عرضه می شود.

در این مقاله ما می خواهیم به نحوه تولید گیوه زنانه و قیمت گیوه زنانه بپردازیم.

در ابتدا باید بگوییم که گیوه به عنوان یک هنر اصیا زنان و مردان کرمانشاهی، بسیار ارزشمند و دارای جایگاه خاصی می باشد.

برای تولید گیوه زنانه از مواد اولیه و متریال های کاملا طبیعی استفاده می شود و هنر خواص سوزن دوزی بر روی آن ایمان می شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-28T103721.861.jpg

گیوه مردانه سفید

حتما می دانید گیوه مردانه سفید جزء محصولاتی است که در کشور ما ایران و در شهر های کرد تولید می‌شود و این امر موجب رونق اقتصادی کشور شده است و هر سال سود بسیار زیادی وارد کشور ما می شود.

گیوه ها یکی از قدیمی ترین کفش هایی هستند که بشر با استفاده از مواد اولیه ابتدایی و به کمک ذوق و خلاقیت خود توانست آن را تولید کند.

ویژگی های خاص و منحصر به فرد گیوه موجب شد، این کفش سنتی همچنان طرفداران خاص خود را داشته و از محبوبیت بالایی در بازار فروش برخوردار گردد.

این نوع پاپوش را می توان با هر استایلی هماهنگ و ست کرد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-28T104240.426.jpg

گیوه ملکی نجف آباد

می توان گفت گیوه ملکی نجف آباد یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین انواع پاپوش‌های ایرانی به حساب می‌آید که از دیرباز تا به امروز بسیار مورد توجه بوده‌است.

می‌توان گفت از زمان پیدایش حیات تا به امروز بشر همواره در تلاش برای رفع نیازهای خود بوده‌است کفش یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین انواع وسایل به حساب می‌آید که جزء پوشاک بسیار مهم دسته‌بندی می‌شود.

از زمان‌های دور تا به امروز کفش و پاپوش‌های مختلف و متنوعی ساخته و مورد استفاده قرار گرفته‌است.

تولید گیوه سنتی ایرانی به دوره صفویه برمی‌گردد که بیشتر مردم عادی گیوه پا می ‌کردند به‌ طور معمول می‌ توان در پیاده‌روی‌های طولانی ‌مدت در جاده‌های پر پیچ ‌و خم و ناهموار از گیوه استفاده کرد.

بهتر است بدانید گیوه ‌ها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می ‌توان به گیوه ملکی نجف آباد، گیوه آجیده، گیوه با زیره چرمی، گیوه لاتی، گیوه زیره لاستیکی، سیلک و کردی اشاره کرد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-28T105251.962.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا