آراد برندینگ

ثروتم را مدیون این شوینده هستم

افراد ثروتمند معتقدند “من زندگی خودم را می آفرینم”. افراد فقیر معتقدند “زندگی برای من اتفاق می افتد”. شما جزو کدام دسته هستید؟ من زندگی خودم را از صفر شروع کردم با تجارتی که در حوزه ی شوینده داشتم توانستم ثروتمند شوم و مشکلات مالی خود و خانواده م را حل کنم. برای اینکه بیشتر با کسب و کار من آشنا بشوید تا انتهای این متن را مطالعه کنید تا کمکی برای کسانی باشد که در ابتدای مسیر هستند.

شوینده نانو

شوینده نانو با داشتن حالت مایع و پودری می تواند برای شستشو و لکه بری انواع فرش های دستباف و ماشینی پارچه مبلمان انواع ظروف فلزی و مسی و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول با کارایی های مختلف هدف یکسان دارند به عبارتی لکه برداری و جرمگیری اجسام از هدف مشخص شده شوینده های نانو می باشد. لذا خرید این محصول می تواند برای تمامی افراد صرفا برای امر پاک سازی بوده که حجم مورد استفاده آن در این زمینه تنها عامل متغیر می باشد. خرید این محصول در فروشگاه های خاصی که لوازم شوینده اصل را عرضه می دارند صورت می گیرد که می تواند برندهای ایرانی و خارجی را در حجم های گوناگون شامل شود.

.

ثروتم را مدیون این شوینده هستم

شوینده نوروا

مرطوب کننده پوست از بهترین شوینده مرطوب کننده و سفید کننده پزشکی برای صورت طراحی شده است. شوینده نوروا بالاترین سطح مراقبت از پوست را در طول روز ارائه دهد زیرا از آن در برابر آلاینده هایی که به طور روزانه در معرض آن قرار می گیرند محافظت می کند. همچنین به عملکرد سد پوست را بهبود می بخشد و هیدراتاسیون آن را حفظ می کند. علاوه بر این به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و کاهش علائم پیری کمک می کند. مرطوب کننده پوست با فرمول 100% طبیعی خود به ویژه عصاره های “برگ آلوئه جوجوبا کره شی بابونه آفتابگردان کندر” متمایز می شود. فرمول ملایم آن را برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب می کند.

.

ثروتم را مدیون این شوینده هستم

شوینده هیدرودرم

شوینده های مخصوص شستشوی پوست صورت مثل شوینده هیدرودرم جهت رفع التهاب پوست گزینه ی مناسبی می باشد اگر شما دارای پوستی حساس می باشید با توجه به نوع پوست خود شوینده هیدرودرم را باید انتخاب کنید. اگر پوست چرب دارید شوینده هیدرودرم مخصوص پوست چرب مناسب پوست شما می باشد و اگر پوست حساسی دارید و حساسیت به مواد شوینده دارید از محصول هیدرودرم مخصوص پوست های حساس استفاده کنید. شما جهت پاک کردن مواد آرایشی و همچنین آلودگی هایی که روی پوست شما می نشیند می توانید از شوینده های پر طرفدار هیدرودرم بهره ببرید و پس از پاک کردن مواد آلوده از روی پوست خود پوست شما احساس سبکی می کند.

.

ثروتم را مدیون این شوینده هستم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا