آراد برندینگ

وقت را منبعی طلا دانستم و میلیاردر شدم

برایان تریسی می‌گوید: ثروتمندان، دستاوردشان را هر ساعت محاسبه می‌کنند و نه در آخر ماه یا آخر سال. زیرا قدر زمان را به خوبی می‌دانند. ثروتمندان هر کاری را بر اساس زمان‌بندی دقیق انجام می‌دهند و حتی برای یک دقیقه هم ارزش قائل‌اند. من از هر ساعت برای دستیابی به ثروت با محصول دارچین استفاده کردم دیری نپایید که به سود بالایی رسیدم.

چوب دارچین اصل

این محصول هم به صورت چوب و هم پودر مورد استفاده قرار می گیرد که پودر دارچین به عنوان یک ادویه پرطرفدار در اکثر آشپزخانه ها موجود می باشد، چوب دارچین اصل برای طعم دهی غذا، چای و دمنوش مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته مصریان این محصول را از چین به کشور خود وارد می کردند که این محصول به اندازه طلا برای آنها با ارزش بوده و بیشتر به عنوان دارو از آن استفاده می کردند.

.

وقت را منبعی طلا دانستم و میلیاردر شدم

چوب دارچین سیگاری

جالب است بدانید که در گذشته برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی به دلیل نداشتن یخچال، آنها را با چوب دارچین سیگاری مزه دار می کردند. همانطور که می دانید در بدن انسان رادیکالهای آزاد وجود دارد که عدم کنترل این رادیکال ها منجر به سرطان می شود، برای کنترل این رادیکال ها باید موادی به نام آنتی اکسیدان وارد بدن انسان شود که این ماده در دارچین به وفور دیده می شود، بنابراین برای پیشگیری از بیماری سرطان بهتر است دارچین را به طور روزانه مصرف کنید.

.

وقت را منبعی طلا دانستم و میلیاردر شدم

چوب دارچین کیلویی

چوب دارچین کیلویی را پودر میکنند وپودر دارچین تازه یک ادویه بسیار معطر است تمام اشپزهای دنیا از این ادویه استفاده می کنند واز خوردن آن لذت می برند و در دارچین خیلی قوی است و برای سلامتی بدن در جایگاه خوب وویژه ای قرار دارد و در طب سنتی واسلامی بسیار معرفی شده است.

حتی این ادویه بیشتر از آویشن و رزماری صحبت و معرفی شده است از دارچین برای لاغری می توان تهیه قرص دارچین را نام برد که کارخانه جات داروی این قرص را تهیه می کند و یا همچنین در مصارف خانگی می توان این ترکیب عسل و دارچین را نام برد که برای سیستم ایمنی بدن هم بسیار خوب است.

برای کاهش وزن هم بسیار مفید است و همچنین خانمهای خانهیک نوع قرص فشرده از مخلوط دارچین وزنجبیل وزیره سبز وزردچوبه را با هم مخلوط کرد وان را مثل قرص فشرده کرد وان را خشک کرده وبعد برای لاغری استفاده شود در روز دو بار با یک لیوان اب استفاده شود و یا چای دارچین ولیمو که بذای چربی سوزی عالی است.

.

وقت را منبعی طلا دانستم و میلیاردر شدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا