آراد برندینگ

به فقر پشت کردم و ثروت را در آغوش گرفتم!

شما تبدیل به کسی می ‌شوید که باور دارید آنگونه هستید، اگر خودتان را فرد ثروتمندی تصور کنید در نهایت به ثروت می ‌رسید چون کارهای لازم برای رسیدن به این موقعیت را انجام خواهید ‌داد. من با تغییر نگرش و باورهایم قدم های بلندی را در راستای اهدافم برداشتم و توانستم تغییرات مثبتی را در زندگی ایجاد نمایم. فعالیت مستمر و پایدار در حوزه های سودمند موفقیت های چشمگیری را برایم به ارمغان آورد، در ادامه همراه من باشید.

میگو پرورشی هرمزگان

عمده فروشی میگو پرورشی هرمزگان یکی از بهترین راه ها برای خرید میگو توسط فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های پخش مواد غذایی می باشد، مجموعه اروندیکو صادرات میگو پرورشی تازه و سالم را نیز به کشور های مختلف انجام می دهد.

زیرا خرید به صورت عمده و کلی در هزینه های پرداختی توسط خریدار بسیار صرفه جویی می شود و آن ها می توانند مقدار بیشتری میگو خریداری کنند.

این فروشگاه بزرگ اینترنتی میگو درجه یک، تازه و با کیفیت را در بسته های بزرگ چند کیلویی با قیمتی مناسب عرضه می کند. شما می توانید سفارش های خود را از طریق این سایت با ما در میان بگذارید.

این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه میگو پرورشی خود را به مشتری ارائه می کند که این خود عاملی برای کم بودن قیمت میگو این فروشگاه نسبت به دیگر مراکز فروش میگو می باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-06T141853.215.jpg

واکس سفید

بیایید با مهمترین چیزی که باید در هنگام استفاده از واکس سفید کفش و به آن توجه کنید هر دو محصول مراقبتی باید به مقدار کم استفاده شوند و مراقبت از کفش همان چیزی است که بیش از حد استفاده می کنید و دیگر نمی تواند واکس کفش یا واکس اضافی کفش را جذب کند.

به راحتی می توانید برای کفشهای روشن و سفید خود از واکس کفش رنگ سفید استفاده نمایید و با استفاده از آن به کفش خود براقی و جذابیت بسیار خاصی بدهید.

چه از واکس کفش برای براق کردن و لکه دار کردن کفش طبی خود استفاده می کنید، مهم است که واکس پس از استفاده کاملا خشک شود و مالیدن روی سطح در حالی که واکس کفش هنوز خیس است باعث ساییده شدن کفش می شود و باید واکس را دوباره بزنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-06T132046.936.jpg

واکس کاپشن چرم

برای مراقبت از کاپشن هایی که از چرم طبیعی هستند، ضمن استفاده از واکس کاپشن چرم نباید آن ها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار داد.

واکسی که برای کیف و کفش استفاده می شود با واکسی که در مراقبت از کاپشن کاربرد دارد، متفاوت است، واکس ها انواع مختلفی دارند که عبارت هستند از:

واکس های اسپری، واکس های کفی، واکس های جامد کرمی، واکس های مایع و واکس های کیفو کیف پول چرم بهترین واکس برای کاپشن، واکس های اسپی و جامد هستند که امروزه با برند های مختلف و کیفیت های متفاوت تولید می شوند.

اما آن ها ممکن است که رنگ چرم را چند درجه تیره تر کنند، مقدار استفاده از نرم کننده باید به اندازه و کم باشد چرا که مقدار زیاد ان می تواند منافذ چرم را ببندد و دوام و رنگ ان را از بین ببرد.

اگر نرم کننده ها در  ترکیب خود روغن معدنی و یا پترولئوم داشته باشند به بافت چرم آسیب می زنند.

محصولاتی که دارای موم و سیلیکون هستند در خشکی چرم تاثیر می گذارند پس استفاده از ان ها باید با احتیاط باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-06T130823.807.jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا