آراد برندینگ

ساختن کارخانه ی پولسازی با چرم برایم ممکن شد

در حال حاضر همه ی ما جهت تامین سه نیاز اساسی یعنی خوراک، پوشاک و مسکن در تلاش هستیم و با توجه به شرایط اقتصادی که کشور ما دارد تامین این سه عامل نیز بسیار کار سختی است اما من تصمیم گرفتم علاوه بر نیازهای حال به آینده نیز فکر کنم و به همین منظور کسب و کاری را در زمینه ی چرم آغاز کردم و توانستم در مدت زمان کوتاهی به درآمد میلیاردی برسم. اکنون می خواهم بخشی از تجربیاتم را با شما به اشتراک بگذارم.

چرم مصنوعی

از چرم مصنوعی بیشتر در صنعت خودرو سازی برای تولید کفپوش و رو صندلی ها استفاده می شود که در رنگهای مختلف می باشند که هرکس متناسب با نوع خودرو خود می تواند انتخاب کند که خیلی شیک و لاکچری می باشند که از قابلیت های زیادی برخوردار می باشند.

چرم مصنوعی خیلی سبک و راحت می باشد که در رنگ های روشن و مات وجود دارد که هرکدام دارای زیبایی های منحصر به خود هستند که بیشتر در کشور های اروپایی از محصولات چرم استفاده می کنند که خیلی شیک می باشد و توجه افراد را به سوی خود جذب می کند.

قیمت چرم هرساله رو به افزایش است چون برای تولید این کالا باید سرمایه گذاری شود و هزینه های زیادی لازم است اما با فروش خوبی که دارد می توان بهترین نوع درآمد را به دست آورد.  

ساختن کارخانه ی پولسازی با چرم برایم ممکن شد

چرم طبیعی

چرم محصولی است‌ که تولید خیلی ‌خوبی در کشور دارد. طبق آمارهای صادراتی، چرم طبیعی در کشور ما جزء محصولات پردرآمد است و در کشورهای اطراف هم بازار خیلی‌خوبی دارد. تقریباً ۷۰% چرم ایران به کشورهای اطراف صادر می شود. چرم ایران کیفیت خیلی‌ بالایی دارد و محصولات چرمی که در ایران تولید می‌شود، می‌تواند با محصولات درجه‌یک دنیا رقابت کند.

از نقطه ضعف‌های اساسی ما در صنعت چرم، تکمیل این محصولات است. در تکمیل و فرآوری این محصول هم، مثل خیلی از صنایع‌ دیگر ضعیف هستیم.

خیلی از کشورها چرم خام ایران را خریداری می‌کنند، روی آن تغییراتی ایجاد می‌کنند و سپس چرم خامی که از خود ما خریده‌اند را در قالب یک محصول تمام شده نظیر اکسسوری روانه کشور می‌کنند.

ساختن کارخانه ی پولسازی با چرم برایم ممکن شد

چرم گاوی ضخیم

اگر بتوانیم در این محصول ظرفیت تغییر و تکمیل ایجاد کنیم، روی اکسسوری‌ها کار کنیم و چرم گاوی ضخیم را به محصولات تکمیل شده ‌ای چون انواع کیف‌، کفش‌ و دیگر محصولات مصرفی این مدلی تبدیل‌ کنیم می‌توانیم بازار بهتری برای خود ارمغان‌ آوریم.

اما به علت برخی موانع و مشکلات موجود در این صنعت، فعلا باید روی همین خام‌فروشی تمرکز داشت و از همین بازاری که در کشورهای اطراف وجود دارد استفاده کرد.

از موانع و مشکلاتی که در این صنعت وجود دارد می‌توان به حضور برندهای معتبر خارجی اشاره‌ کرد. قیمت بالای این محصول در بازار داخل باعث شده است که نتوانیم رقابت خوبی در کشورهای اطراف داشته باشیم و بازارهای خوبی را در این کشورها از دست بدهیم. به هر حال چرم محصولی است که جای کار زیادی دارد و برای رفع موانع به کار بیشتری در این حوزه نیاز‌ است.

ساختن کارخانه ی پولسازی با چرم برایم ممکن شد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا