آراد برندینگ

با پسته خندان توانستم شادی را به زندگی ام برگردانم

با پسته خندان توانستم شادی را به زندگی ام برگردانم

من بعد از اینکه تصمیم گرفتم مستقل زندگی کنم به فکر راه اندازی کسب و کار شخصی خودم بودم و به پیشنهاد یکی از دوستانم حوزه ی پسته را انتخاب کردم و دیری نگذشت که در این حوزه به ثروت رسیدم.

پسته تبریز

آیا می دانید میزان فروش پسته تبریز صادراتی ایران به قرقیزستان در سال 1400 چقدر بوده است و جهشی که کشورمان در این زمینه داشته به چه میزان بوده است؟ قیمت پسته تبریز بسیار مناسب است.

ایران یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان پسته در دنیا است.

حجم صادرات پسته در سال 1400 به کشور قرقیزستان در مقایسه با بسیاری از کشورهای آسیایی بیشتر بوده و نسبتا قابل توجه بوده است.

در این سال شاهد بودیم کشور ما با صادرات چند میلیون دلاری پسته حجم بالایی از صادرات را به قرقیزستان داشته است.

ارز صادرات پسته با پوست به این کشور بر اساس آمار منتشر شده توسط مراجع رسمی در حدود 45 میلیون دلار بوده است.

این میزان درآمد ارزی تنها 5 میلیون دلار کمتر از درآمد صادرات پسته ایران به کشور عراق در سال 1400 است.

C:\Users\ARAD\Desktop\01.jpg

پسته جامبو

به همین دلیل می توان این کشور را بازار خوبی برای فروش پسته صادراتی ایران دانست که به عنوان یک بازار هدف امکان صادرات این محصول در سالهای آینده را برای افراد فعال در عرصه صادرات پسته ایرات فراهم خواهد کرد. قیمت پسته جامبو دربازار متفاوت است.

این در حالی است که بسیاری از صادرکنندگان محترم بیشتر تمرکز خود را برای صادرات بر سایر کشورهای دنیا گذاشته اند، برای مثال به دنبال صادرات این محصول به کشور ترکیه هستند.

پسته جامبو دارای فواید زیادی برای بدن می باشد به همین دلیل افراد زیاد خواهان خرید آن هستند ولی شما می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید.

پسته یکی از مهم ترین خکشبار شناخته شده در دنیا است که خاستگاه اصلی آن کشور ایران می باشد و برای همین است که بسیاری از کشورهای دنیا خواهان خرید پسته از کشور ما هستند.

با این وجود و بنا به دلایل متعدد تولید پسته در کشور در چند سال گذشته دستخوش تغییراتی بوده است و این امر باعث شده است که ایران بخشی از سهم خود از بازارهای جهانی را از دست بدهد.

C:\Users\ARAD\Desktop\02.jpg

پسته بادامی خام

آیا می دانید قیمت پسته بادامی خام در سال 1401 چه میزان بوده است و سهم هر یک از شهرستانهای جنوب کشور از تولید این محصول چند تن ارزیابی شده است. قیمت پسته بادامی خام به عوامل مختلف بستگی دارد.

به طور حتم نمی توان به طور دقیق به محاسبه مجموع تولیدات استان های جنوبی در حوزه تولید پسته بادامی پرداخت و بخش مهمی از آماری که در اختیار ما قرار می گیرد به طور تقریبی به تولید این محصول در استانهای کشور اشاره دارد.

با این وجود به طور حتم بزرگ ترین تولید کننده پسته بادامی در کشور در طول چند دهه گذشته استان های جنوب کشور بوده است و برای همین است که هر ساله بالاترین حجم و وزن تولید و فروش پسته بادامی را در کشور دارد.

پسته بادامی خام رتبه اول تولید پسته را در سالهای گذشته از آن خود کرده است.

به همین جهت بخش مهمی از صادرات استان متعلق به تولیدات برداشت شده در حوزه پسته است. لازم است بدانید با توجه به اهمیت تولید پسته بادامی در کشور، هر ساله آمار تولید کشور در حوزه برداشت و صادرات پسته بادامی به صورت رسمی در اختیار جامعه قرار می گیرد.

برای خرید پسته بادامی ارزان باید توجه داشت که کیفیت را داشته باشند و آن را فدای قیمت نکنید.

C:\Users\ARAD\Desktop\03.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا