آراد برندینگ

عطر دارچین زندگی ام را متحول کرد

عطر دارچین زندگی ام را متحول کرد

امروز که به گذشته نگاه می کنم از مسیری که طی کردم تا به موفقیت و ثروت برسم لذت می برم چرا که تمام سختی‌های این راه برایم پر از درس بود. مسیر جدیدی که قدم در آن گذاشته ام زندگی ام را متحول کرد. تجارت در حوزه دارچین توانمندی های من را شکوفا کرد.

.

دارچین ایرانی

رضایت بیشتر مشتریان را میتوان به قیمت دارچین ایرانی ربط داد زیرا نرخی که برای آن تعیین شده به صورت ناباورانه ای این عزیزان را شگفت زده کرده که می توانند از یک محصول مرغوب با قیمت مناسب رضایت کاملی داشته باشند .همان طور که در رابطه با قیمت خرید دارچین اصل ایرانی و هندی صحبت کردیم گفتیم که بیشتر مشتریان به دلیل قیمت مناسب این محصول راغب آن شده و آن را به صورت چشمگیری خریداری می کنند، اما در این بخش به نکات قابل توجهی خواهیم پرداخت تا به شما بفهمانیم که تنها قیمت محصول ملاک نبوده و برای خرید آن باید فاکتورهایی را هم در نظر داشته باشید تا به این طریق یک خرید ایده آل را بتوانید تجربه کنید.

عطر دارچین زندگی ام را متحول کرد

دارچین سیلان

برای اطلاع از قیمت دارچین سیلان کلیک کنید. یکی از تفاوت‌های اصلی دارچین سیلان و کاسیا، تفاوت در طعم آن‌ها است. دارچین سیلان دارای طعم ملایم‌تر و شیرین‌تری نسبت به دارچین کاسیا است، عطر کمتری دارد و رنگ آن روشن‌تر می‌باشد. اغلب مردم، طعم و عطر دارچین سیلان را بیشتر می‌پسندند و استشمام آن را دوست دارند زیرا بسیار ملایم است. دارچین کاسیا که به آن دارچین چینی هم می‌گویند، رنگ قهوه ای مایل به قرمز تیره دارد (به همین دلیل به آن دارچین گل سرخی هم گفته می‌شود)، عطر و بوی تند و زیادی داشته و کمی مزه تلخ دارد. همچنین دارچین کاسیا طبع گرم‌تری نسبت به دارچین سیلان دارد.

عطر دارچین زندگی ام را متحول کرد

دارچین لوله ای

با توجه به کیفیت و مرغوبیت قیمت دارچین لوله ای متفاوت خواهد بود . یکی از انواع ادویه که جز دسته مزاج گرم است و در طب سنتی از طرفداران بیشماری برخودار می باشد دارچین است که به دو صورت پودری و لوله ای در بازارهای داخلی به صورت اصل، تازه و مرغوب خرید و فروش می شود. دارچین از خواص فراوانی بهره مند است اما چند مورد آن همچون افزایش قوای و سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از آلزایمر و سرطان از مهم ترین ترین فواید و خاص درمانی این ادویه می باشد.

عطر دارچین زندگی ام را متحول کرد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا