آراد برندینگ

ثروت را در جایی یافتم که فکرش را هم نمی کردم

ثروت را در جایی یافتم که فکرش را هم نمی کردم

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این همه ثروت را از کجا به دست آوردم راستش خودم هم فکر نمی کردم که فعالیت روی ذرت مرا به چنین ثروتی برساند اما این کار صورت گرفت به طوری که خودم و اطرافیانم حیرت زده شدیم و از آن به بعد زندگی من رنگ و بوی دیگری به خودش گرفت. در ادامه انواع ذرت را برای شما معرفی می کنم.

ذرت شیرین

اکثر ما این باور غلط را داریم که ذرت یک نوع سبزیجات است اما در واقع ذرت یک نوع دانه خوراکی است و امروزه در تمام جهان با مناسب ترین قیمت ذرت شیرین یافت می شود ؛ این دانه بستگی به اینکه در کجای جهان روییده باشد، رنگهای مختلفی دارد از رنگ سفید تا زرد روشن و نارنجی. یکی از محبوب ترین انواع آن، ذرت شیرین است، ، این دانه ها در غذاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و به روش های متنوعی پخته می شود. آنها سرشار از مواد مغذی می باشند که برای بدن مفید هستند.

ثروت را در جایی یافتم که فکرش را هم نمی کردم

ذرت غلاف دار

100 گرم ذرت،دارای 365 کالری می باشد که 4.7 گرم چربی شامل آن است، که 0.7 آن گرم اشباع شده و 2.2 گرم آن اشباع نشده است. علاوه بر این قیمت ذرت غلاف دار بسیار مناسب است ذرت همچنین منبع خوبی از فیبر محسوب می شود و سرشار از ویتامین های گروه A ،B،C ،املاح معدنی ،کلسیم ،پتاسیم و آهن است و قسمت بزرگی از آن را مواد نشاسته ای تشکیل می دهند.

ذرت سرشار از ویتامین B می باشد که برای رشد بسیار مفیداست. تیامین موجود در آن نیز به بهبود اعصاب و سلامت بدن و بهتر شدن عملکرد آن کمک می کند . همچنین به دلیل فولیک اسید موجود در آن،برای بدن بسیار مفید است که بنابراین برای خانم های باردار نیز بسیار خوب است.

ثروت را در جایی یافتم که فکرش را هم نمی کردم

ذرت منجمد

علاوه بر این که قیمت ذرت منجمد ارزان است برای افرادی که وزن کمی دارند و به سختی وزن اضافه می کنند ،انتخاب عالی است. این افراد برای افزایش وزن باید کالری مصرفی خود را افزایش دهند و بعلاوه حاوی کربوهیدرات و کالری بالایی است، بنابراین با مصرف درست این ماده غذایی می توانید به آسانی و سریع به هدف افزایش وزن خود دست یابید یک فنجان دانه ذرت می تواند 130 کالری به شما بدهد.

مواد معدنی برای سلامتی بدن بسیار ضروری هستند بنابراین غذا خوردن یکی از راههای دریافت ویتامین است. خوردن ذرت فواید زیادی دارد زیرا دارای مس، آهن ،منگنز،منیزیوم ،سلنیوم و فسفر است. عملکرد کلیه را تحریک می کند و باعث رشد استخوان و بدن می شود به تعادل مایعات، اسیدهای معده ،انقباض ماهیچه کمک می کند و فشار خون را تنظیم می کند و سیستم ایمنی را تقویت میکند.

ثروت را در جایی یافتم که فکرش را هم نمی کردم

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا