آراد برندینگ

با ثروتمند شدن در حوزه ظروف به معجزه ایمان آوردم

با ثروتمند شدن در حوزه ظروف به معجزه ایمان آوردم

من با سرمایه کمی که داشتم هیچ وقت فکر نمی کردم که بتوانم در کسب و کارم موفق شوم و ثروت به دست آورم اما زمانی که کسب و کار اینترنتی خودم را در زمینه ظروف آغاز کردم به طور معجزه آسایی کسب و کارم رونق یافت و من را تبدیل به فرد ثروتمندی کرد، در اینجا به معرفی چند حوزه سودآور ظروف می پردازم.

اردو خوری درب دار

این روزها در هر خانه ای ظروف اردو خوری را می توان یافت که نوع درب دار آن کاربرد فراوانی دارد، در واقع اردو خوری درب دار این قابلیت را دارد که تمام مواد غذایی و تنقلات مناسب برای پذیرایی را در درون آن قرار داده و روی میز بصورت آماده قرار دهیم و برای پذیرایی آمادگی داشته باشیم. داشتن درب از نم کشیدن آن ها نیز جلوگیری می کند و مواد غذایی را بصورت خشک نگه می دارد.

با ثروتمند شدن در حوزه ظروف به معجزه ایمان آوردم

اردو خوری چوبی

مدلهای متنوع ظروف اردو خوری چوبی را می توان از اغلب فروشگاه ها خریداری نمایید و معمولا از اردو خوری چوبی که جدید به بازار آمده است برای مجالس خود خریداری کنید زیرا دارای اشکال مختلفی بوده بسیار جذاب می باشد. معمولا از نمونه های قلبی آن می توان در پذیرایی برای جشن تولد به کار ببرید و برای تزیین چیپس و انواع مزه ها مانند خیارشور و زیتون نیز استفاده می شود. در هنگام چیدمان اردو خوری بیاد به این نکته دقت نمایید که رنگ ظروف با موادی که در آن قرار می گیرد با رنگ ظرف هارمونی داشته باشد زیرا نمونه های رنگی جذابی از آن در بازار موجود می باشد و بسیار طرفدار دارد.

با ثروتمند شدن در حوزه ظروف به معجزه ایمان آوردم

.

.

ظروف میناکاری

از انجا که ظروف میناکاری امروزه طرفدار پیدا کرده است، بهتر است بدانید در چندین هزار سال قبل هنر مینا کاری در میان مردم رواج داشته است که اولین محصول مینا کاری شده را به شش حلقه طلایی می توان اشاره نمود که برای 1300 سال قبل از میلاد مسیح می باشد که این کالا را در شهر قبرس نیز یافت کردند. در اکثر کتابهای تاریخی به این نکته اشاره شده بوده است که اشیا برای مینا کاری جزو اختراع یا همان ابداعات کشور ایران به حساب می آید که از این نظر به کشور خود بسیار افتخار خواهیم کرد. جام خسرو در دوران ساسانیان جزو یکی از کالاهای مینا کاری شده و ظروف نقره به حساب می آید که بسیار زیبا و شیک می باشد و بهتر است بدانید در زمان سلجوقیان ایران در اوج هنر مینا کاری به شمار می آمده است.

با ثروتمند شدن در حوزه ظروف به معجزه ایمان آوردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا