آراد برندینگ

گنجی عظیم درون ذرت که فکرش را هم نمی کنید

گنجی عظیم درون ذرت که فکرش را هم نمی کنید

شاید برای شما عجیب باشد که می گویم گنج بزرگی در ذرت نهفته شده است اما واقعیت دارد در گذشته من هم مثل شما فکر می کردم اما زمانی که فعالیتم را روی این محصول به ره انداختم به موفقیتی و پیشرفتی رسیدم با ورش برای خودم هم سخت بود از این رو می خواهم شما را با انواع ذرت آشنا کنم تا بیشتر درباره ی آن بدانید.

ذرت

طعم بی نظیر ذرت های گرم هنوز هم در ذهن و خاطر بسیاری از ما به یاد ماندنی است، با توجه به بازار فروش خوب ذرت بو داده، بسیاری از کارخانجات و شرکتهای تولیدی مواد غذایی و تنقلات ایده ی جالبی را برای درست کردن این محصول به کار بردند.

و با انواع طعمهای پنیری، سرکه‌ ای، کچاپ و غیره این محصول را به تولید رساندند و به این شکل بازار فروش آنها نسبت به گذشته گرم تر شد، طعم متفاوت ذرتهای بو داده باعث شد تا افراد با ذائقه های مختلف بتوانند ذرت بو داده را با طعم مورد علاقه و محبوب خود تهیه کنند و لذت بیشتری از خوردن آن ببرند.

گنجی عظیم درون ذرت که فکرش را هم نمی کنید

ذرت شیرین

یکی از میوه های خوشرنگ و خوشمزه ذرت شیرین رنگی می باشد. علاوه بر تولید و کشت دانه ذرت زرد رنگ، ذرت های رنگی نیز وارد حیطه پرورش محصولات کشاورزی شده اند مانند ذرت قرمز، سیاه، آبی، سبز و خاکستری که همگی طعم بسیار شیرینی دارند این ذرت ها یک منبع غنی از فیبر می باشند و برای مشکلات گوارشی مانند یبوست بسیار مفید هستند البته فیبر مانع از ابتلای انسان به بیماری های گوارشی مانند سرطان روده و غیره نیز می شود. فیبر موجود در ذرت حجم وسیعی از معده را پر می کند و فرد احساس سیری به او دست می دهد بهتر است به کودکانی که از کاهش وزن و کم خونی رنج می برند ذرت بدهید زیرا ذرت کم خونی را درمان می کند و موجب افزایش وزن می شود.

گنجی عظیم درون ذرت که فکرش را هم نمی کنید

ذرت علوفه ای

کشاورزان از جمله افرادی هستند که از طرفداران پر و پا قرص بذر گندم و بذر ذرت علوفه ای ما می باشند که اگر شنیده باشید بذرهای ذرت در کناره های مزرعه به دلیل نور بیشتر از رشد بهتر و بیشتری برخوردارند در صورتی که رشد این نوع از بذر این مسئله را در بر نمی گیرد و در تمامی سطح زمین به صورت یک دست رشد می کند. همچنین بیشتر مواد تشکیل دهنده این بذر از دانه ها می باشد که باعث شده تا طرفداران بسیاری را به خود جلب کند همان طور که می دانید عمده غذای دامها علوفه می باشد که علوفه هایی از مواد گیاهان مختلف را در برمی گیرد. و شاید بیشتر ما شنیده ایم که دامها کاه و یونجه و علف می خورند در صورتی که بدر ذرت یکی از مهم ترین انواع این علوفه ها را تشکیل می دهد و از آنجا که بسیار مفید و دارای خواص بسیاری است مورد توجه دامداران قرار گرفته است. و همچنین بسیار دیده شده که دامها نیز نسبت به خوردن آن رغبت بیشتری دارند و استفاده از آن باعث شده که هضم غذای آنها به درستی انجام بگیرد.

گنجی عظیم درون ذرت که فکرش را هم نمی کنید

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا