آراد برندینگ

راهی برای رسیدن به قله های موفقیت و ثروت

راهی برای رسیدن به قله های موفقیت و ثروت

یکی از راه های رسیدن به قله های موفقیت و ثروت این است که شما در یک مسیر درست فعالیت و تلاش کنید من محصول تن ماهی را به شما معرفی و پیشنهاد می کنم.

تن ماهی گربه

با در نظر گرفتن این مسئله که کنسرو تن ماهی گربه به دلیل حجم بالای تولید و بازار فروش پر رونق دارای طرفداران بسیاری در کشور های مختلف می باشد صادرات این اقلام خوراکی دارای ارزش اقتصادی بالایی است. از جمله عناصر مهمی که در تعیین کیفیت این محصول نقش داشته است می توان به مواردی از قبیل ذیل اشاره کرد:

 طعم متفاوت و عطری مطلوب

 عدم استفاده از اسید چرب ترانس

 قیاس دو مؤلفه ی قیمت نسبت وزن

 نداشتن هرگونه ذرات ناخالصی و استخوان

مهمترین عامل در فروش گسترده کنسرو تن ماهی شیلان کیفیت بالای مواد اولیه و بسته بندی بهداشتی و استاندارد این محصول می باشد.

راهی برای رسیدن به قله های موفقیت و ثروت

تن ماهی فامیلا

کنسرو تن ماهی فامیلا سرشار از ویتامین بوده و به ازای هر واحد مصرفی از آن 208 کالری انرژی ایجاد می کند. از جمله مزایای استفاده از این تن ماهی ایجاد تاثیرات مفیدی در سلامت و تنظیم سوخت و ساز بدن می باشد که از تجمع لخته و پلاکت های خون نیز جلوگیری می کند. در بررسی های صورت گرفته به لحاظ کیفی از کنسرو تن ماهی گلکسی، این محصول به صورت بسته بندی های بهداشتی عرضه می شود. در طی تولید انواع کنسرو های تن ماهی، از مرغوب ترین مواد اولیه برای تهیه ی محصول استفاده شده است که آن را در زمره محصولات درجه یک قرار می دهد. لازم به ذکر است که این کنسرو در ازای هر سهم از میزان مصرف آن دارای 132 کالری انرژی بوده و از قیمتی مقرون به صرفه و مناسب برخوردار است. طعم بی نظیر و عطری خوشایند در این محصول سبب شده است تا در مقیاس کیفی رتبه بالایی را کسب کند.

راهی برای رسیدن به قله های موفقیت و ثروت

تن ماهی مشهد

مهمترین عامل در فروش گسترده کنسرو تن ماهی مشهد کیفیت بالای مواد اولیه و بسته بندی بهداشتی و استاندارد این محصول می باشد. لازم به ذکر است که این کنسرو در ازای هر سهم از میزان مصرف آن دارای 132 کالری انرژی بوده و از قیمتی مقرون به صرفه و مناسب برخوردار است. طعم بی نظیر و عطری خوشایند در این محصول سبب شده است تا در مقیاس کیفی رتبه بالایی را کسب کند. یکی از مهمترین پارامتر هایی که باعث شده تا کنسرو تن ماهی هوور به راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد، قیمت مناسب این محصول می باشد. این کنسرو دارای طعمی مطلوب و مزه ای ترش است که برای بدن بسیار مفید می باشد و دارای چربی کمتری نسبت به دیگر انواع ماهی تن است.

راهی برای رسیدن به قله های موفقیت و ثروت

.

.

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا