آراد برندینگ

اسپلیت من را فقر نجات داد و میلیاردرم کرد

اسپلیت من را فقر نجات داد و میلیاردرم کرد

منی که در فقر غرق شده بودم با تلاش خودم توانستم در زمینه کالای سرمایشی و گرمایشی از جمله اسپلیت فعالیت داشته باشم. این کسب کار مرا به موفقیت و میلیاردرشدن رساند. شماهم میخواهید مانند من میلیاردر شدن را تجربه کنید بیایید باهم چند نمونه را بررسی کنیم.

اسپلیت سرمایشی

به علاوه لازم به ذکر است که اسپلیت سرمایشی و گرمایشی ایوولی دارای طراحی و ساخت بسیار زیبایی است که آن را با هر دکوراسیونی در منزل، دفتر، محیط کار و یا هر محیط دیگری می توانید وفق دهید و با آن سازگار خواهد بود و به هیچ وجه جلوه ی محیط شما را زشت نخواهد کرد و زیبایی آن را دو چندان نیز خواهد کرد. همانطور که تا این قسمت از مقاله برای شما بیان کرده ایم برند ایوولی دارای انواع بسیار مختلفی از کولر گازی و اسپلیت ها است که تنوع بسیاری از محصولات سرمایشی و گرمایشی را به شما ارائه داده است و همانند اسپلیت ایوولی 18000 که برای شما ذکر کرده اید بیشتر اسپلیت ها و کولر گازی های ایوولی کم مصرف هستند و یا مصرف بسیار پایینی دارند و همچنین اکثر آن ها قابلیت کنترل کردن و تنظیمات را با استفاده از گوشی های موبایل دارند که این موضوع مورد توجه بسیاری از خریداران این محصول قرار گرفته است. کولر های گازی ایوولی که به اسپلیت ایوولی نیز معروف هستند و نام انگلیسی آن به صورت بر روی تمامی محصولات آن درج شده تولید و ساخت کشور چین است که تمامی فرایند های آن در کشور چین به سفارش کشور ایتالیا انجام می شود و از کیفیت بی نظیر و بسیار بالایی برخوردار است و تمامی مراحل تهیه و تولید این محصول طبق استاندارد های تعیین شده انجام می شود و یک محصول دارای ضمانت می باشد.

A picture containing device, appliance, fan, plant Description automatically generated

اسپلیت

اسپلیت تایتان، با دارا بودن ویژگی ها خاص با کیفیتی مناسب و همچنین قیمتی باورنکردنی به کشورهای مجاور صادر می شود. این گونه کولرها دارای موتوری بسیار قوی می باشند و گارانتی و ضمانت پس از فروش دارند. فروش ویژه این محصول توسط کارخانه های تولیدی کولر آبی در فصل های گرم سال انجام می شود. پمپ و پره هایی در داخل این محصول وجود دارند که کارایی آن را بالا برده و باعث می شوند به موتور فشار کمتری وارد شده که باعث افزایش عمر آن شده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه می باشد. قابل ذکر است که کولر می تواند در نقاط بسیار مختلفی به راحتی نصب شود و همچنین روز به روز مصرف کولر در سراسر کره زمین افزایش می یابد. این محصول دارای کلیدهای محافظ می باشد که مانع از برق گرفتگی شده و برای حفظ جان و سلامتی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد که باید به این نکته بسیار دقت نمود. این کولر ها دارای درجه سرمایش گوناگونی بوده که با توجه به شرایط آب و هوایی و محیط تنظیم شده که ابتدا پمپ آب را روشن نموده و بعد از جریان یافتن آب دکمه سرمایشی را روشن می نماییم.

A picture containing text, electronics, printer Description automatically generated

اسپلیت ایوولی

اسپیلت ایوولی به صورت کلی در دو نوع ساخته می شوند،نوع اول: اینورتر و نوع دوم: بدون اینورتر.در ادامه توضیحاتی مفید و زیادی در رابطه با اسپیلت های ایوولی نوع اینورتر خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه خواهیم کرد،لطفاً با ما همراه باشید. این کار موجب می شود تا که قرار گیری این سیستم در نواحی جهت جنوبی کشور مانند استان خوزستان و شهر های بندر عباس و بوشهر موجب پایین آمدن راندمان بسیار کولر گازی ایوولی اینورتر خواهد شد و سیستم نتواند توانایی اصلی خودش را به نمایش بگذارد. از مشکلات کولر های گازی ایوولی نوع دوازده هزار می شود به گارانتی و وجود نداشتن نمایندگی قانونی و رسمی این شرکت در کشور ایران نام برد، ولی با این حال و انصاف مراکز سایت و شرکت سرمارسان پنج سال گارانتی بدون شرط و بی برو برگرد برای ضمانت کردن این کولر های گازی در برنامه ریزی کرده است که مشتری ها ی گرامی با ذهنی راحت از کالا ها و وسیله های ایوولی دوازده هزار بهره ببرند.

A picture containing text, wall, indoor Description automatically generated

.

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا