آراد برندینگ

خیارشور برای من ثروتی باورنکردنی رقم زد

خیارشور برای من ثروتی باورنکردنی رقم زد

همه ی افراد تصور می کنند که همیشه پول و ثروت در کارهای بزرگ و معاملات محصولات گران قیمت است. غافل از اینکه اگر راه دست یابی به ثروت را بدانید حتی خیارشور می تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد. به شرطی که بتوانید مسیر درست را در کنار افراد راه بلد بپیمایید. تجارت خیارشور روش های زیادی دارد.

خیارشور فوری

یکی از چاشنیهای غذا که می توان آن را با انواع سالاد و غذا سرو کرد، خیارشور است که افراد می توانند آن را به صورت خیارشور فوری و یک روزه تهیه کنند. خیار شور به صورت کلی به دو روش تهیه می شود که یکی از آنها روش طبیعی است و باعث می شود تمام خواص میوه و سبزیجات به طور کامل حفظ شود.
در این روش افراد به صورت سنتی اقدام می کنند و سرکه و نمک ید دار را جایگزین مواد افزودنی می نمایند و همین امر موجب می شود که تا حدی سالم بمانند. مهم ترین مزیتی که این روش دارد این است که باکتریهای مفید برای روده را از بین نمی برد و همچنین مواد معدنی و ویتامینهای موجود در آن حفظ می شوند و در اثر حرارت کاهش پیدا نمی کنند.

خیارشور برای من ثروتی باورنکردنی رقم زد

خیارشور سحر

یکی از معروفترین مدلهای خیارشورهای حلبی خیار شور سحر همدان است که به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسبی که دارند، در سالهای اخیر در بین مردم بسیار معروف و پرفروش شده اند و همچنین تجارت و صادرات خیارشور نیز گسترش یافته است.
مزه خوب و خواص زیاد خیارشور باعث شده است تا این دسر خوشمزه از سالهای بسیار دور تاکنون در بین مردم سراسر دنیا طرفداران زیادی داشته باشد. همانطور که می دانید خیارشور را به شکلهای مختلفی می توان خریداری نمود که یکی از آنها خرید خیارشور به صورت حلبی است ما در این مقاله تلاش می کنیم ضمن بیان راه هایی برای نگهداری بهتر از خیارشور و همچنین بررسی قیمت خیارشورهای حلبی، به معرفی معروفترین برندهای تولیدکننده خیارشور حلبی پرداخته و در نهایت نیز طرز تهیه خیارشور حلبی را به شما آموزش می دهیم.

خیارشور برای من ثروتی باورنکردنی رقم زد

خیارشور حلب

خیارشور حلب بیشتر اوقات به عنوان چاشنی با انواع غذاها به خصوص انواع فست فودها استفاده می شود. معمولاً به صورت سنتی(محلی) و صنعتی تهیه می شود و گاهی مصرف کننده احساس می کند ترشی سنتی از نظر خواص و کیفیت بهتر است. به همین خاطر توجه شما را به چند مورد جلب می کنیم:
در فرآیند تولید سنتی(محلی)، محصول عمدتاً فاقد مرحله بلانچینگ در مراحل اولیه تولید است. این فرآیند برای حذف آنزیم های مواد اولیه است و در واقع این عملیات حرارتی اولیه که معمولا در روش سنتی(محلی) امکان پذیر نیست، یکی از عوامل اصلی جلوگیری از تخریب محصول نهایی است.

خیارشور برای من ثروتی باورنکردنی رقم زد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا