آراد برندینگ

چگونه میتوانیم به آسانی موفق شویم

چگونه میتوانیم به آسانی موفق شویم

ثروتمند شدن اصلا کار سختی نیست کافیست که بخواهیم تا اتفاق بیوفتد. من با حوزه انواع آدامس های طبیعی توانستم یک فرد موفق و ثروتمند شوم که یک عمری آرزوی این موفقیت را داشتم. اکنون میخواهم این حوزه پر درآمد را به شما عزیزان معرفی کنم.

آدامس سقز

آدامس سقز، یک ماده چسبناک مشتق شده از درخت پیستاکیا لنتیسوس است که چیوس سقز نامیده می شود. این درخت به طور طبیعی در شمال آفریقا و کشورهای شرقی دریای مدیترانه رشد می کند. به عنوان یک مکمل، سقز در کپسول هایی موجود است و یا می توان آن را به عنوان آدامس جوید. قبل از استفاده از سقز به عنوان یک درمان گیاهی با یک ارائه کننده خدمات بهداشتی واجد شرایط مشورت کنید. پودر سقز (5 گرم در روز) کلسترول LDL را کاهش می دهد. همچنین در طول یک سال و نیم، دیگر نشانه های بیماری قلبی و کبد (آپولیپوپروتئین B، AST، ALT، GGT) را کاهش می هد؛ با این حال، در یک آزمایش بالینی به 179 انسان سالم، روزانه 1 گرم سقز توانست سطح کلی کلسترول را پایین آورد. اما سطح HDL ،LDL یا سطوح تری گلیسیرید را تحت تاثیر قرار نداد. این آزمایش بیشتر در افراد چاق تاثیر داشت. دو نوع دیگر از سقز (سقز عاری از پلیمر و پودر خام سقز) هیچ تاثیری نداشتند. در مطالعه روی موش ها، مکمل سقز فشار خون انقباضی و انبساطی را کاهش داد. همچنین التهاب و آسیب به قلب و سایر اندام ها که می تواند ناشی از فشار خون بالا باشد را نیز کاهش می دهد.

چگونه میتوانیم به آسانی موفق شویم

آدامس ایرانی

اکنون برندهای گوناگونی از آدامس ایرانی در بازار ایران موجود است که در زیر به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم. آدامس نوعی جویدنی مصنوعی است که می‌توان گفت همه‌ی ما به گونه‌ای در زندگی روزمره خود از آن بهره می‌بریم. از فواید آن نیز می‌توان به رفع بوی دهان و حتی سرگرمی و سلامت دندان‌ها اشاره کرد. در قدیم سقز نوعی آدامس معمول در ایران بود. اکنون مواد تشکیل دهنده‌ی آدامس عبارتند از: ۳۰ % پایه آدامس، ۵۹ % شیرین کننده، ۰.۵ % شیرین کننده قوی، ۲ % نرم کننده‌ها، ۱۰ % شیره‌ی ذرت، ۴ % طعم دهنده‌ها، ۵ % اجزای فعال و رنگ‌های خوراکی است. نام آدامس برگرفته از اسم نخستین کمپانی سازنده آدامس در ایران است که آدامز نام داشت و اکنون برندهای بزرگ آدامس در ایران در حال رقابت با برندهای خارجی هستند. در ایران آدامس همیشه از محبوبیت بسزایی برخوردار بوده و همیشه در صدر مصرف جهانی قرار داشته است. ولی همیشه انحصار فرآورده‌های قاچاق خارجی بر بازار آدامس مشاهده شده و به همین علت بعضی از تولید کنندگان داخلی انگیزه‌ای جهت رقابت در بازار ندارند؛ ولی یکسری از برندها امید خود را از دست نداده با تلاش فراوان به موفقیت چشمگیری رسیده‌اند به طوری که فروششان از برندهای خارجی بیشتر شده است.

A picture containing food, fruit, container, vegetable

Description automatically generated

آدامس کوهی

آیا میدانستید با مصرف آدامس کوهی تا مقدار زیادی از مصرف داروهای شیمیایی جلوگیری خواهید کرد؟ اصلا سقز چیست ؟سقز که ماده ای چسبناک است، در واقع صمغ یا شیره غلیظ درختبنه یا همان درخت پسته وحشی می باشد. غلظت این ماده که شبیه آدامس است، به صورتی است که می توان از آن به عنوان یک آدامس طبیعی و پرفایده نام برد. این ماده در صنعت آدامس‌سازی کاربرد دارد و به کش آمدن آدامس کمک می کند. بر اساس نتایج یک کارآزمایی بالینی از ۱۰ نفر، جویدن آدامس سقز به مدت یک هفته سبب کاهش تجمع پلاک شد. همچنین براساس چندین آزمایش بالینی از بیش از ۱۰۰ نفر، جویدن سقز منجر به کاهش سطوح باکتری بزاق شد و در یک مطالعه سلولی نشان داده شد که عصاره سقز، باکتری هایی را که باعث بیماری های لثه و التهاب مانند ورم لثه می شوند ، را از بین می برد.

چگونه میتوانیم به آسانی موفق شویم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا